Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk stukje over de jaren '40. Wat wil je hiermee zeggen of aantonen? De Nazi's konden de koran voor hun propaganda gebruiken, okay, maar wat heeft dit verder voor significantie op het heden?

Het gaat mij over bewustwording over een in een globaal perspectief, bondkraagjes vallen hier even buiten.
het nieuws wat we hier hebben laat dat niet zien,,
Moslims zijn Nazi's of iets van die strekking. Malden is op kruistocht vandaag.
Moslims zijn Nazi's of iets van die strekking. Malden is op kruistocht vandaag.
als we een paar honderd jaar nou een beedje doorgezet hadden JK 
Nooit over gedacht, maar misschien waren de Nazi's behalve links ook nog eens linkse Moslims. Zou weer een goed boek van Martin Bosma op kunnen leveren.![]()
Tis gewoon een stuk van een historicus, iedereen mag er zijn eigen mening over hebben.

Tis gewoon een stuk van een historicus, iedereen mag er zijn eigen mening over hebben.
---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------
hamas hamas alle joden aan het gas, dat roepen ze zeker omdat het mooi klinkt ofniet
Dat jij compleet uit de context en uit het historische perspectief rukt. En laat dat nou net -niet- zijn hoe een historicus zijn of haar werk graag gebruikt ziet worden.
---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------
Dus als ik het goed begrijp zijn moslims Nazi's of?...
Overigens word dat vaak geroepen door de overwegend autochtone aanhang van clubs die tegen Ajax moeten spelen en heeft het vrij weinig met moslimjeugd te maken.
kijk eens iest veder dan dat kikkerlandje waar je in zit. dat je dit met voetbal gaat vergelijken zegt me al genoeg over het gebrek aan kennis

Joden worden gehaat uit jaloezie, omdat ze goed zijn in geld verdienen.