AndroidHealthClinic

"De wereld wordt steeds religieuzer"

Bezoekers in dit topic

Blijven hopen

e9d.jpg


srs, je periode van trollen is nu wel voorbij nare midget
 
Ik zeg niet dat het verband heeft met elkaar, maar als je ziet hoe het vroeger was, toen er dus meer gelovigen waren en hoe het nu is met onze maatschappij (elke week wel kopschop video's, moeders die hun baby vermoorden om een spelletje en tieners die comazuipen elk weekend) dan wil ik niet echt zeggen dat de intelligentie omhoog is gegaan, zéker niet doordat geloof afneemt.
Door jouw zin lijkt het alsof je wilt zeggen dat intelligentie omhoog gaat omdat geloof uitsterft. Dit is natuurlijk niet zo, net zoals dat het niet zo is dat mensen agressiever worden omdat geloof uitsterft.

Vanwaar het idee dat men agressiever is geworden vergeleken 'vroeger'?
Denk je dat vechtpartijen en vermoorde baby's iets van deze tijd zijn?
 
Vanwaar het idee dat men agressiever is geworden vergeleken 'vroeger'?
Denk je dat vechtpartijen en vermoorde baby's iets van deze tijd zijn?

Nee, ik heb het over video's van kopschoppers, baby's die vermoord worden om een spelletje en comazuipers.
Dat is vrij zeker van deze tijd. Ik zelf denk (zonder cijfers te hebben) dat de mensen op steeds jongere leeftijd een steeds korter lontje krijgen. Aantal jaar terug werd iemand neergestoken op een school, vanwege een ruzie om een potlood.
Of had je dit 100-200 jaar terug ook?
 
Nee, ik heb het over video's van kopschoppers, baby's die vermoord worden om een spelletje en comazuipers.
Dat is vrij zeker van deze tijd.

ja in 1850 kon je moeilijk een filmpje maken van kopschoppers :roflol:
 
Nee, ik heb het over video's van kopschoppers, baby's die vermoord worden om een spelletje en comazuipers.
Dat is vrij zeker van deze tijd.

waar zijn die heksenjachten en razzia's van vroeger gebleven :(:(:(:(

of puur een vrouw slaan omdat het een vrouw is
of even lekker je slaaf in mekaar ranselen omdat het een slaaf is

goeie tijden
 
ja in 1850 kon je moeilijk een filmpje maken van kopschoppers :roflol:

Ja, daarmee klopt het toch dat het van deze tijd is. Die facebook spelletjes waardoor moeders hun kind vermoorden hadden ze vroeger ook niet.
 
Ja, daarmee klopt het toch dat het van deze tijd is. Die facebook spelletjes waardoor moeders hun kind vermoorden hadden ze vroeger ook niet.



facedesk.jpg
 
Nee, ik heb het over video's van kopschoppers, baby's die vermoord worden om een spelletje en comazuipers.
Dat is vrij zeker van deze tijd. Ik zelf denk (zonder cijfers te hebben) dat de mensen op steeds jongere leeftijd een steeds korter lontje krijgen. Aantal jaar terug werd iemand neergestoken op een school, vanwege een ruzie om een potlood.
Of had je dit 100-200 jaar terug ook?

Over die kopschoppers is bs, dat gebeurde altijd al maar tegenwoordig wordt het gewoon gefilmd..
 
Over die kopschoppers is bs, dat gebeurde altijd al maar tegenwoordig wordt het gewoon gefilmd..

DAT ZEG IK TOCH :roflol:

Nog een keer:

De VIDEOS van de kopschoppers en de moeders die hun baby vermoorden om een SPELLETJE zijn van deze tijd :roflol:

Daarbij, denk ik (denk, let op) dat het ook van deze tijd is dat mensen steeds eerder (op leeftijd) een steeds korter lontje hebben. Dat DENK ik.

Duidelijker?
 
Over die kopschoppers is bs, dat gebeurde altijd al maar tegenwoordig wordt het gewoon gefilmd..

denk dat dit + meer aandacht op le interwebsz idd een grote rol speelt

en je kind kapotslopen omdat ze je stoort tijdens het farmvillen getuigt gewoon van epische mental issues, is niet bepaald de schuld van farmville
 
DAT ZEG IK TOCH :roflol:

Nog een keer:

De VIDEOS van de kopschoppers en de moeders die hun baby vermoorden om een SPELLETJE zijn van deze tijd :roflol:

Daarbij, denk ik (denk, let op) dat het ook van deze tijd is dat mensen steeds eerder (op leeftijd) een steeds korter lontje hebben. Dat DENK ik.

Duidelijker?

Nee
 
DAT ZEG IK TOCH :roflol:

Nog een keer:

De VIDEOS van de kopschoppers en de moeders die hun baby vermoorden om een SPELLETJE zijn van deze tijd :roflol:

Daarbij, denk ik (denk, let op) dat het ook van deze tijd is dat mensen steeds eerder (op leeftijd) een steeds korter lontje hebben. Dat DENK ik.

Duidelijker?

het internet en videos daarop hadden we 50 jaar geleden inderdaad nog niet :roflol:
 
Wat is dan eigenlijk je punt? Het enige verschil is dan dus de video, wat geen klap met de verandering in de maatschappij te maken heeft, enkel een verschil in technologie.

Waarom voert iedereen hier toch altijd een discussie langs mekaar heen :roflol:
 
Wat is dan eigenlijk je punt? Het enige verschil is dan dus de video, wat geen klap met de verandering in de maatschappij te maken heeft, enkel een verschil in technologie.

Waarom voert iedereen hier toch altijd een discussie langs mekaar heen :roflol:

hmm ineens trek in een rode haring
 
het internet en videos daarop hadden we 50 jaar geleden inderdaad nog niet :roflol:

Dankje, je bent het met me eens.

Wat is dan eigenlijk je punt? Het enige verschil is dan dus de video, wat geen klap met de verandering in de maatschappij te maken heeft, enkel een verschil in technologie.

Waarom voert iedereen hier toch altijd een discussie langs mekaar heen :roflol:

Mijn punt is dat wat ik zei, gewoon klopt. Verder niet. Mensen gaan in discussie met wat ik zeg..:roflol:

Wat wél belangrijk is, maar waar natuurlijk niemand op reageert, is dat ik denk dat mensen steeds jonger een steeds korter lontje krijgen (wat misschien resulteert in kopschoppers die jonger zijn, dan dat ze vroeger waren, om dommere redenen dan dat het vroeger was.) Ook dit heeft 0 te maken met religie (ik denk van wel, maar ik heb geen feiten), maar wel met dat er wordt gezegd dat agressie niet iets van tegenwoordig is (wat grotendeels waar is natuurlijk).
 
Ja, daarmee klopt het toch dat het van deze tijd is. Die facebook spelletjes waardoor moeders hun kind vermoorden hadden ze vroeger ook niet.
latest?cb=20070526081820.jpg
 
Wat is dan eigenlijk je punt? Het enige verschil is dan dus de video, wat geen klap met de verandering in de maatschappij te maken heeft, enkel een verschil in technologie.

Waarom voert iedereen hier toch altijd een discussie langs mekaar heen :roflol:

gedachtegang van Hell IIT zoals ik hem zie:

>vroeger waren er meer gelovige in de ontwikkelde landen.
>filmpjes maken dat je mensen schopt is dom.
>nu zijn er filmpjes dat mensen geschopt worden.
>vroeger waren en geen filmpjes dat mensen geschopt werden.
>mensen nu zijn dommer dan vroeger.
>minder geloof is dommere mensen.
 
ik denk dat dat wel meevalt
 
Nee, ik heb het over video's van kopschoppers, baby's die vermoord worden om een spelletje en comazuipers.
Dat is vrij zeker van deze tijd. Ik zelf denk (zonder cijfers te hebben) dat de mensen op steeds jongere leeftijd een steeds korter lontje krijgen. Aantal jaar terug werd iemand neergestoken op een school, vanwege een ruzie om een potlood.
Of had je dit 100-200 jaar terug ook?

comazuipers zijn van alle tijden.

(messentrekkers ook wel eigenlijk)
 
Back
Naar boven