Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Dat is toch goddomme logisch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gedachtegang van Hell IIT zoals ik hem zie:
>vroeger waren er meer gelovige in de ontwikkelde landen.
>filmpjes maken dat je mensen schopt is dom.
>nu zijn er filmpjes dat mensen geschopt worden.
>vroeger waren en geen filmpjes dat mensen geschopt werden.
>mensen nu zijn dommer dan vroeger.
>minder geloof is dommere mensen.
Jesus is king. Geloof is de reden dat jullie atheisten zijn. Als er geen geloof was dan was er geen atheisme. Niemand houd jullie tegen maar vooral blijven geloven dat we van de apen komen.
Jesus is king. Geloof is de reden dat jullie atheisten zijn. Als er geen geloof was dan was er geen atheisme. Niemand houd jullie tegen maar vooral blijven geloven dat we van de apen komen.

wat is je hele punt met dat er nu filmpjes zijn van mensen die andere mensen schoppen dan?
als we camera's hadden 200 jaar terug waren die filmpjes er ook geweest 200 jaar terug.
dit is echt bijna spiderman level thread derailment
dus nu voorzie je met terugwerkende kracht al je argumenten nog even met het label: 'random gedachte zonder verdere onderbouwing' en beschuldig je de rest ervan de discussie te deraillen?
wtf![]()
Het punt daarvan is dat mensen asocialer zijn (een andere vorm natuurlijk dan 200 jaar terug ja).
Atheïsme betekent in de ruimste zin letterlijk 'de afwezigheid van geloof in een god'. Alleen het woordje zou niet bestaan. Maar vooral: who cares? Denk je dat wij atheïsme zien als onmisbaar oid? Het is gewoon een antwoord op een vraag en een reactie op een claim. De meeste atheïsten zijn er verder niet mee bezig in het dagelijkse leven.Jesus is king. Geloof is de reden dat jullie atheisten zijn. Als er geen geloof was dan was er geen atheisme.
Geloven hoeft gelukkig niet, het bewijs is er.Niemand houd jullie tegen maar vooral blijven geloven dat we van de apen komen.
Niet om me te mengen in deze discussie, maar ik denk dat mensen altijd al (van nature) even asociaal zijn geweest. Natuurlijk in een andere vorm hedendaags.
Er is heel veel integer onderzoek gedaan naar intelligentie versus religieus zijn. Het zal weinigen met enig rationeel denkvermogen verbazen, maar intelligente mensen zijn minder religieus. Met 5 seconden Google werk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Religiosity_and_intelligence
http://psr.sagepub.com/content/early/2013/08/02/1088868313497266.short
http://arstechnica.com/science/2013...e-correlation-between-intelligence-and-faith/
Of wellicht een meer populistische versie:
http://www.dailymail.co.uk/news/art...dismiss-religion-irrational-unscientific.html
Over kopschop video's: Ja uiteraard is dat van deze tijd. Honderd jaar geleden liep niet iedereen met een smartphone. Een paar honderd jaar geleden werden er nog wél mensen op de brandstapel gegooid omdat men dacht dat iemand een heks was. Wat is je punt nou Hell? Dat onze samenleving harder geworden is? Mwoah, als je het historisch bekijkt dan valt dat dus wel mee want we doen HIER niet meer aan stenigen, kruisigen, plat persen tussen een bankschroef op steroids (de Spaanse inquisitie wist hoe je een feestje bouwde!) etc. Dat ze dit in het Midden Oosten wel nog steeds doen, en nu wéér steeds meer doen, zegt mij alles wat ik weten wil over die buurt: Ik ga er niet heen en ik ben ook niet (meer) benieuwd naar hun cultuur. En ja, dat is allemaal religieus aangezwengeld dus wat mij betreft relevant in deze discussie.
Vergeet trouwens ook niet dat het gros van die dingen waar Hell over valt (m.i. overigens wel terecht), wat Wilders 'straatterreur' noemt, wordt gedaan door die heerlijke cultuurverrijkers. Jeweetwel, die gezellige jongens die rondlopen in plastic zakken met een bontkraagje en een nektasje. Hebben die ook niet altijd het nodige te zeggen over religie? Correlatie, mag ik je voorstellen aan Causatie?
*stapt van zn zeepkist af*
Mag nu het gezeik over Religie hier op DBB eens een keer ophouden? Wordt een beetje misselijk van het onderwerp.
Dankje, je bent het met me eens.
Mijn punt is dat wat ik zei, gewoon klopt. Verder niet. Mensen gaan in discussie met wat ik zeg..
Wat wél belangrijk is, maar waar natuurlijk niemand op reageert, is dat ik denk dat mensen steeds jonger een steeds korter lontje krijgen (wat misschien resulteert in kopschoppers die jonger zijn, dan dat ze vroeger waren, om dommere redenen dan dat het vroeger was.) Ook dit heeft 0 te maken met religie (ik denk van wel, maar ik heb geen feiten), maar wel met dat er wordt gezegd dat agressie niet iets van tegenwoordig is (wat grotendeels waar is natuurlijk).