MuscleMeat

Hitler leeft! Wtf?

Lol, ik vraag me meer af hoe die weg is gekomen, en zijn reisje naar Zuid-Amerika onopgemerkt heeft kunnen voltooien, zonder dat iemand zn mond open trok, aangezien mensen toch niks meer te verliezen hadden en voor hem niet meer bang hoefden te zijn.

Afgezien van het feit dat dit bericht sowieso complete kolder is.
met onderzeeërs, het staat er toch ;)
nooit nazi-hunters gezien op nat geo? enorm veel nazi-leiders zijn naar Zuid-Amerika gevlucht en hebben daar jaren gewoond

met onderzeeërs, het staat er toch ;)
nooit nazi-hunters gezien op nat geo? enorm veel nazi-leiders zijn naar Zuid-Amerika gevlucht en hebben daar jaren gewoond

Vanuit Berlijn is hij even een onderzeeër in gestapt en em gepeerd?

zeg niet dat het waar is maar het is wel mogelijk toch?
lijkt mij alleszins het logische om te doen als je rijk ten val komt

Ja, maar dan moet je wel ongezien door alle hindernissen heenkomen, en dat gaat een beetje moeilijk als je land is binnengevallen en iedereen naar je op zoek is :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zijn hem op het spoor gekomen via zijn huis..

whaha hitler was(net als andere vooraanstaande beleidsmakers overal ter wereld) een van de eerste atropinejunks...dus dattie nu nog zou leven is niet alleen zeer onwaarschijnlijk maar fysiek gezien..ONMOGELIJKAls zijn lijfarts niet deed wat hij hem opdroeg werd ie gefussilleerd...

• Topic Starter Topic Starter
Misschien dat 'ie 1 of andere ver geavanceerde medische techniek had om in leven te blijven tot nu? Ze waren ook bezig met giga-tanks en ufo's. Met Hitler weet je 't maar nooit..

het gaat er niet om dat hij nu nog zou leven, het gaat er om dat hij in die beschrijvingen van de FBI nog leefde..121 jaar is n beetje teveel van het goede natuurlijk :)

het gaat er niet om dat hij nu nog zou leven, het gaat er om dat hij in die beschrijvingen van de FBI nog leefde..121 jaar is n beetje teveel van het goede natuurlijk :)

Alsof er geen mensen bestaan die die leeftijd bereikt hebben, maar dan nog, de mensen die het wel bereikt hebben zijn vaak vrouwen, geen ex-dictators en mensen die zonder stress hebben geleefd, en ik denk niet dat Hitler stressloos zijn leven is doorgegaan :D

osama = hitler 9/11 was hitler

Terug
Naar boven