XXL Nutrition

Hitler liet Ufo ontwerpen om Londen en NY te bombarderen

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
media_xl_3947044.jpg

Toen Hitlers macht op het einde van de Tweede Wereldoorlog afbrokkelde en het water hem aan de lippen stond, vroeg een wanhopige 'Führer' zijn wetenschappers een superwapen te creëren die hem de oorlog alsnog kon laten winnen.

media_l_3947057.jpg

Zo kwamen de Duitsers met de V2-raketten en de eerste jet fighters op de proppen, maar die kwamen te laat om de nederlaag nog af te wenden. Andere ideeën, zoals een vliegende schotel die Londen en zelfs New York moest bombarderen, raakten niet voorbij het tekenbord. Zo werd aanvankelijk aangenomen, maar volgens een recent rapport in het Duitse wetenschappelijke magazine 'PM', zou zo'n vliegende schotel wel degelijk uitgewerkt zijn en zou een prototype zelfs ooit de lucht ingestuurd zijn.

Gedetecteerd door Amerikanen
In het artikel worden ooggetuigen geciteerd, die de zogenaamde Ufo met het ijzeren kruis als symbool van het Duitse leger in 1944 over de Thames zagen vliegen. De Amerikanen zouden het tuig ook als een potentieel gevaar gedetecteerd hebben. In de toenmalige New York Times werden er foto's van gepubliceerd en geschreven over een 'mysterieuze vliegende schijf die met hoge snelheden over de hoge gebouwen van de stad scheert'. Volgens het magazine vernietigden de Duitsers het papierwerk rond hun uitvinding, maar in 1960 konden UFO-experten in Canada een toestel namaken dat, tot hun eigen verbazing, echt kon vliegen.

Vijftien prototypes
Het Duitse project kreeg de naam Schriever-Habermohl mee, naar ingenieur en testpiloot Rudof Schriever en collega-ingenieur Otto Habermohl. Zij werkten tussen 1941 en 1943 in Praag aan hun schotel. Daarna kwam het project in handen van SS-officier Hans Kammler, toen Hitler aan Hermann Goering -hoofd van de luchtmacht- vroeg om een superwapen te lanceren.

Gevangenen van de geallieerden claimden de zilveren vliegende schotel, die ongeveeer 5,4 meter breed was, meerdere keren gezien te hebben. volgens Joseph Andreas Epp, die als ingenieur meewerkte aan het project, werden er vijftien prototypes gebouwd. Rond een centrale cockpit werden er vleugels gebouwd die een cirkel vormden en het toestel deed klimmen. Na de oorlog hielpen vele Duitse wetenschappers mee aan het Amerikaanse ruimteprogramma.

Poolse historicus
De theorie wordt ook gevoed door Igor Witkowski, een Poolse gewezen historicus en journalist. In zijn boek uit 2000, 'Prawda O Wunderwaffe', claimt de man dat de Nazi's een buikvormig luchtvaarttoestel gecreëerd hadden en dat Hitler de beste wetenschappers en ingenieurs tot zijn beschikking had. (odbs)

media_xl_3947023.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ntwerpen-om-Londen-en-NY-te-bombarderen.dhtml

HLN en AD brengen het, k*tkranten van hetzelfde concern die het niet zo nauw nemen met het werkelijkheidsgehalte van hun berichten.

Die Haunebu-shit is leuk voor complottheoristen maar die UFO's van Hitler zijn nooit verder gekomen dan de ontwerpfase.

HLN en AD brengen het, k*tkranten van hetzelfde concern die het niet zo nauw nemen met het werkelijkheidsgehalte van hun berichten.

Die Haunebu-shit is leuk voor complottheoristen maar die UFO's van Hitler zijn nooit verder gekomen dan de ontwerpfase.

jij weet dit beter omdat..

Laatst bewerkt:

Omdat er op dit gebied genoeg research is gedaan, zoals op bijna elk gebied dat terrein is voor complotdebielen overigens. Een beetje complotdebiel denkt dat 9/11 een inside job was, de maanlanding fake was, er dagelijks UFO's overvliegen bemand door hele bataljons aan ET''s, er mindcontrol bestaat vanuit de overheid, Zeitgeist de enige film is die er toe doet (ok Loose Change misschien ook nog wel) etc.

AD en HLN voeden die shit ook nog eens, maar volgens mij werken daar ook gewoon een stel debielen gelet op hun dagelijkse stroom aan crapberichten.

• Like
Waarderingen: MrJ
Op die pics lijkt het wel alsof hij wielen heeft.
Is het een rijdende ufo of was het de bedoeling dat hij ook echt kon vliegen?

Wel interessant onderwerp, maar nooit echt diepe research ingedaan.
Maat van me wel en die was er van overtuigd dat de nazi's 'flying saucers' hadden.
Denk dat het ook best wel mogelijk is, achja interessanter is dat al die technologie is overgenomen door Amerika, dus ik vraag me af wat die allemaal hebben.

Dat de Duitsers bezig waren met allerlei ultra inventieve geheime wapensystemen is kolder. De Duitse inlichtingendienst en de afdeling contraspionage was een gatenkaas en vrijwel volledig onder controle van de Britten die de gehele oorlog infiltraties hadden lopen op het alle inlichtingenniveaus.

omdat er op dit gebied genoeg research is gedaan, zoals op bijna elk gebied dat terrein is voor complotdebielen overigens. Een beetje complotdebiel denkt dat 9/11 een inside job was, de maanlanding fake was, er dagelijks ufo's overvliegen bemand door hele bataljons aan et''s, er mindcontrol bestaat vanuit de overheid, zeitgeist de enige film is die er toe doet (ok loose change misschien ook nog wel) etc.

Ad en hln voeden die shit ook nog eens, maar volgens mij werken daar ook gewoon een stel debielen gelet op hun dagelijkse stroom aan crapberichten.

Mijn wereldbeeld, wat doe je :(:(:(:(:(

Ghehe, dat Zeitgeist moest ik van iemand kijken laatst. Past het in dat rijtje en is het onzin?

Je moet het hem nageven, onze Adolf had best coole ideeën.

Ja, en dan over de zaken waarover je simpelweg de exacte kennis niet hebt juist de opinies van dubieuze eenlingen met schimmige achtergronden gepresenteerd in spannende filmpjes met dramatische muziek voor waar aan nemen en niet de overal beschikbare oordelen van wetenschappelijke autoriteiten en andere alom gewaardeerde deskundigen.

Als een waar internet complot malloot.

Laatst bewerkt:
Ik raad je aan om van alle dingen waar je je twijfels bij hebt notities te maken.
En die punten zelf te onderzoeken. ;)

Ja, en dan over de zaken waarover je simpelweg de kennis niet hebt juist de opinies van dubieuze eenlingen met schimmige achtergronden gepresenteerd in spannende filmpjes met dramatische muziekp voor waar aan te nemen en niet de overal beschikbare oordelen van wetenschappelijke authoriteiten en andere deskundigen.

Als een waar internet complot malloot.

Dus virus zegt wees sceptisch, maar Klaas zegt dat ik de aannames die ik zelf niet weet gewoon moet geloven. Ik neig zelf naar Virusje, maar Klaas is wel een authoriteit. Wel vreemd dat hij zegt dat ik dat moet verkiezen boven de wetenschap, maar als hij het zegt zal het wel kloppen. Zeitgeist kijken dus!:D

De Duitse inlichtingendienst en de afdeling contraspionage was een gatenkaas en vrijwel volledig onder controle van de Britten die de gehele oorlog infiltraties hadden lopen op het alle inlichtingenniveaus.

Waarom hebben ze de concentratie-kampen dan niet plat gebombardeerd?

Wat ik bedoel, ik was in de veronderstelling dat de britten/us beweerden niet op de hoogte te zijn van de concentratie-kampen, maar als je goed geinfiltreerd zit in de hun inlichtingenniveau's, dan kan het niet anders dan dat je kennis over de holocoust had. Hence, why not bomb the shit out of the camps?

Laatst bewerkt:
Waarom hebben ze de concentratie-kampen dan niet plat gebombardeerd?

Naast het gegeven dat de locaties pas later in de oorlog bekend waren is daar wel discussie over geweest. Ik denk dat de Duitse inlichtingendiensten weinig informatie hadden over de kampen. De vraag was of het mogelijk was om zo precies te bombarderen, of het ethisch gezien (misschien merkwaardig zo achteraf gezien) zou zijn met het oog op de daar aanwezige joden en of het überhaupt iets had uitgemaakt gekeken naar het idee dat de Nazi's die Joden ook elders kunnen doden.

Overigens is het bombarderen van een relatief klein object als een kamp nog niet zo eenvoudig. Bombarderen ging destijds niet met dezelfde precisie als wat je te zien kreeg tijdens de golfoorlogen via CNN.

De plaatsing van de kampen en de holocaust in zijn geheel is niet iets dat van bovenaf klinisch gepland is. De holocaust is gefaseerd ontstaan zonder planboekje, so to speak, als een ketting van reacties op lokaal niveau door met elkaar concurrerende lokale leiders die exact aanvoelden waar hun Fuhrer heen wilden en er een sport van maakten om die wens zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Een wens die zich verstrengeld met uitvoering geleidelijk heeft vormgegeven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven