AndroidHealthClinic

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

aha, dan ben jij nummer 2 al waarvan ik weet dat je degelijk herstelt na zo´n lange tijd ON, en dat het dus geen jaar duurt

Je hoort het Eclipse, je moet weer ON.
Het zijn ook een stelletje junkies bijelkaar. Ze gunnen jou niet eens de tijd om ff te herstellen:D :D

• Topic Starter Topic Starter
mn herstel gaat echt buitengewoon voorspoedig.. wist niet dat mn ballen ooit zo groot waren :D ik was echter zelf onder de veronderstelling dat stoppen met kuren een enorme impact zou hebben en was er eigenlijk best wel bang voor :) valt allemaal dus reuze mee, ik denk zelfs dat ik mn gains beter behoud dan in het tijdperk waar ik 8 weken on was en dan een tijdje off.. misschien dat het te maken heeft met het feit dat mn spieren wat 'volwassener' zijn geworden gedurende deze langere periode.. maar desondanks vind ik het herstel van mn endocrien systeem buitengewoon rap

**** It! Ik heb er net 4ml test in geknald :D what you want me to do I'm sorry.. I'M BACK

waha:roflol:

Ben wel weer eens benieuwd naar progressiefotootjes ;)

hoe gaat de kuur eruit zien? ben er wel benieuwd naar? keep us posted :D

hehe nou ja zoals je begrijpt is er dus toch in zekere zin een terugval nu he.. dus progressiefoto's zijn niet beschikbaar ;) nu is het ff deca en test.. de rest komt er als het goed gaat binnenkort bij.. ik was gestopt omdat ik enkele ernstige blessures heb.. waardoor ik haast niet kon trainen.. ik word er nu gied voor behandeld en het gaat alweer de goede kant op.. vandaar ook dat ik kies voor deca nu even om mijn herstel wat te versnellen..

Pics willen we zien! Met zulke hoeveelheden juice ben ik wel benieuwd wat voor fysiek daar nu achter schuilt :P

Wel betere pics maken dit keer he!

Je zou haast een poll maken .. moet eclipse weer ON ??? ;)

lol..sccs

Terug
Naar boven