Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik was echter zelf onder de veronderstelling dat stoppen met kuren een enorme impact zou hebben en was er eigenlijk best wel bang voor
valt allemaal dus reuze mee, ik denk zelfs dat ik mn gains beter behoud dan in het tijdperk waar ik 8 weken on was en dan een tijdje off.. misschien dat het te maken heeft met het feit dat mn spieren wat 'volwassener' zijn geworden gedurende deze langere periode.. maar desondanks vind ik het herstel van mn endocrien systeem buitengewoon rap**** It! Ik heb er net 4ml test in geknaldwhat you want me to do I'm sorry.. I'M BACK
**** It! Ik heb er net 4ml test in geknaldwhat you want me to do I'm sorry.. I'M BACK

**** It! Ik heb er net 4ml test in geknaldwhat you want me to do I'm sorry.. I'M BACK
wat wordt de opzet van de kuur? en in je off dagen, nam je toen nog wel de gh?JuistBen wel weer eens benieuwd naar progressiefotootjes

nu is het ff deca en test.. de rest komt er als het goed gaat binnenkort bij.. ik was gestopt omdat ik enkele ernstige blessures heb.. waardoor ik haast niet kon trainen.. ik word er nu gied voor behandeld en het gaat alweer de goede kant op.. vandaar ook dat ik kies voor deca nu even om mijn herstel wat te versnellen..**** It! Ik heb er net 4ml test in geknaldwhat you want me to do I'm sorry.. I'M BACK

Je zou haast een poll maken .. moet eclipse weer ON![]()
![]()