AndroidHealthClinic

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION

Bezoekers in dit topic

weet niet of die foto's nog ergens staan.. daar was ik 110kg.. mijn piek lag op 122kg.. en nu ben ik zo rond de 118 schat ik ;)
 
weet niet of die foto's nog ergens staan.. daar was ik 110kg.. mijn piek lag op 122kg.. en nu ben ik zo rond de 118 schat ik ;)

ZO wel mooi zijn als je before and after pics zou laten zien.
En verder veel succes met je kuur, ben benieuwd wat slin voor jouw extra brengt.
 
hoe lang ben je? en hoe oud?
 
Maareh, je neemt straks en slin en igf-1 op dezelfde dag? Ook op dezelfde tijd (pwo)?

Dan krijg je helemaal een gruwelijke dip in je suikerspiegel. Heb je daar al iets voor in gedachten? :)
 
mooie log!!!ben heel benieuwd hoe je fysiek is!!!post dus es ff foto's!!!!!succes!!!
 
Maareh, je neemt straks en slin en igf-1 op dezelfde dag? Ook op dezelfde tijd (pwo)?

Dan krijg je helemaal een gruwelijke dip in je suikerspiegel. Heb je daar al iets voor in gedachten? :)


Die igf moet ie s'ochtends nemen.....anders gaan er problemen ontstaan.
 
Een terugblik, 10IU en wat gyno..

Ik lig op bed als de seconden langzaam voorbij gaan en ik terugdenk aan de tijd dat ik nog nooit een dumbbell in mijn handen had gevoeld.. een stukje rennen naar de bus resulteerde in een lange rit naar adem happen en elke maand lag ik wel een paar dagen ziek in bed.. antibiotica.. ventolin.. een kleine apotheek had zich gevestigd in mijn keukenkastje.. dat was in de eerste instantie dan ook de reden dat ik voor het eerst een sportschool binnenliep.. beetje conditie opbouwen.. maar terugkijkend kan ik met zekerheid zeggen dat het bijna onwerkelijk is wat deze sport voor positieve invloed op je leven kan hebben..

Zelfs een doodgewone griep maakt weinig kans en rennen voor de bus, ach **** it.. waarom zou ik.. i move slow.. maar ik voel me fit, gezond, sterk.. lever prestaties waar de gemiddelde man niet eens van durft te dromen, mn leven is pure kwaliteit.. oke ik heb nog steeds een goed gevulde medicijnkast.. maar het assortiment is sterk aangepast over de jaren ;) zowel fysiek als mentaal sta ik geen dag stil.. ik groei.. en als bodybuilder sta ik sterker in het leven, ben gedisciplineerd, wetende dat resultaat inspanning kost en ben meer dan bereid deze te leveren.. zolang ik kan

Als je terugbladert en de doseringen leest waar ik nu mee rotzooi zul je denken, deze gast is echt een idioot, hij zit zich vol te spuiten met rotzooi en lult over een lang gezond leven.. *zucht* wacht maar jongen, die bijwerkingen komen nog wel.. ach ja, wie weet.. dood gaan we toch wel.. verder leef ik gezond en voor zover dat mogelijk is maak ik mijn keuzes beargumenteerd en bewust, rekening houdend met eventuele lange termijn gevolgen die ik zoveel mogelijk probeer te beperken in dit stadium.. heb regelmatig check-up's bij mijn arts.. Ik ben nu gezond, en geniet van mijn leven.. en als ik dat vergelijk met het verleden ben ik daar maar al te blij mee.. Geweldig toch :)

Tuurlijk komt al het positieve met wat negatiefs.. zo moet ik me nu wat vaker scheren.. en val ik zo af en toe even uit tegen de wat dommere mensen in onze samenleving.. loop ik soms om de meest vreemde redenen rond met een erectie en zitten mn quads vol met littekenweefsel. In den beginne trainde (nog voor mijn kuurverleden) ik wat te fanatiek, en loop daarom rond met een vervelende schouderblessure, die sinds niet al te lang geleden mijn linkerknie als maatje heeft gewonnen.. En als kersje op het slagroomtaartje heb ik bij gebruik van deca en tren last van wat lichte gyno, die me vandaag weer opviel.. Wat arimidex erbij pakken dus! Verder zweet ik als de tering en als het warm is adem ik soms nog steeds zwaar tijdens het kuren.. Ach.. Daar teken ik graag voor.

Terug naar het heden, vandaag heerlijk getraind, de eerste keer 10IU insuline gepakt.. en dat voelde ik toch wel ff.. misschien dacht ik het alleen maar maar ik was toch een heel klein beetje draaierig en ik heb tevens het gevoel na de injectie even een vaag slaperig gevoel te krijgen.. Mn carbs zijn enorm hoog na de injectie, dus daar zal het niet aan liggen. Verder zie ik nu duidelijk verschil in de spiegel, in vergelijking met vorige week, ik lijk (en zou durven zweren dat ik het ook echt ben!) droger terwijl ik veel voller oog en mn vasculariteit in mn bovenlichaam is tijdens het trainen opvallend. Boeiend spul die insuline :) Verder begin ik een krachttoename te merken door de oxymetholon en toen ik vanmorgen wakker werd was er weer een redelijk duidelijke sixpack te zien.. What the ****!? De STH heb ik nog totaal geen last van, geen gewrichtspijn, slecht slapen of iets dergelijks.. Maar wie weet komt dat nog. Voel me ook prima overdag, ben niet slaperig niks. Dus it's all good tot nu toe, over een paar dagen stap ik misschien eens op een weegschaal ;)

Dat was het voor nu, wat betreft de gestelde vragen.. ik ben in de 20, 1m90 en uiteraard natural.. foto's komen misschien nog, maar voorlopig moeten jullie het hiermee doen :)

to be continued
 
Weer een leuk geschreven post,ouwe.

Ga zo door,gab......ik zie je vd week weer en ben benieuwd hoe je erbij staat.

Enne....snel pics maken!!

Kunnen we later goed je progressie beoordelen.
 
Ze zouden een real life soap van jou moeten maken.
Wordt gegarandeerd een succes.
 
sounds good!! keep it up!
 
leuk geschreven Eclipse.

ik meen in (via) een post van IKKE te hebben gelezen dat de werkingsvensters van Thyroid hormonen redelijk klein is en verhoging niet direct tot betere resultaten lijdt, of deze zelfs verminderd. klopt dat?

veel succes bro.
 
Als ik dit soort logjes lees, wil ik godver ook aan de spuit :D
 
Terug naar het heden, vandaag heerlijk getraind, de eerste keer 10IU insuline gepakt.. en dat voelde ik toch wel ff.. misschien dacht ik het alleen maar maar ik was toch een heel klein beetje draaierig en ik heb tevens het gevoel na de injectie even een vaag slaperig gevoel te krijgen.. Mn carbs zijn enorm hoog na de injectie, dus daar zal het niet aan liggen.


het kan nergens anders aan liggen;) wat zijn je stats op de grote 3 ?
 
dit is echt perfect geschreven dit logje,en een mega plezier om te lezen,het is bijna zo lekker om dit te lezen als een goeie Test inject te zetten :D
 
leuk geschreven Eclipse.

ik meen in (via) een post van IKKE te hebben gelezen dat de werkingsvensters van Thyroid hormonen redelijk klein is en verhoging niet direct tot betere resultaten lijdt, of deze zelfs verminderd. klopt dat?

veel succes bro.

he kerel, ik kan je alleen uit ervaring meegeven dat ik in mijn vorige kuur tijdens de cut de t3 ook in 3 stappen heb verhoogd naar 100mcg en zo een blijvende werking heb mogen genieten.. of dat met 50mcg ook zo zou zijn gebleven zou best mogelijk zijn, het werkte iig niet minder goed ;)

het kan nergens anders aan liggen;) wat zijn je stats op de grote 3 ?

ik neem direct met de inject 70-100g vitargo met 50g whey en niet veel later 150g rijst met kipfilet.. daartussen in had ik een beetje last van duizeligheid .. en de grote 3? ik ben geen powerlifter he gap ;) ik bench haast niet omdat ik last heb van mn schouders, als ik bench ga ik niet hoger dan zo'n 160 voor 8-12 reps, maar geef mij maar dumbbells.. deadliften heb ik ook geen max en squat zat ik zo rond de 230 voor 4-6 reps tot parallel met spotter voordat mn linkerknie vervelend ging doen, nu houd ik het bij leg extensions, voorzichtige leg presses en smith machine squats tot het wat beter gaat.. anyways, ik let niet zo op de hoeveelheid gewicht die ik til

Dat ben jij toch op je avatar? :P

wie, die chick? nee die betrapte me toen ik aan het rukken was ;) en die afbeelding in mn profiel is lee priest
 
Back
Naar boven