XXL Nutrition

HM IV - Project Rebirth I - EVOLUTION (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goed loggie kerel mooi verwoord ook :). zou je eigelijk niet de boldeone wat langer draaien? heb van mensen gehoort dat pas vanaf 12 weken het echt begint te werken.
 
mogelijk houd ik de eq er wat langer in.. maar bij mij werkt het al vrij snel redelijk goed.. je moet het gewoon juist doseren ;)
 
mogelijk houd ik de eq er wat langer in.. maar bij mij werkt het al vrij snel redelijk goed.. je moet het gewoon juist doseren ;)



Ok en bij jou voelt het lekker op 500 mg? Was van plan het zelf ook binnenkort te nemen maar zat te denken aan 600-800 mg.
 
ED 10IU STH
TD 10IU Humalog
ED 50mcg T3
ED 150mg Oxymetholone
3W 500mg Testosteron Enanthaat
3W 500mg Boldenone
ED – Every Day, TD – Training Days, 3W – 3x a Week

waar ik een naald gereedmaak met 500mg testosteron enanthaat, en 500mg nandrolone decanoate

waar komt de deca nou vandaan? zie hem nergens in je schema
 
klopt daar was ik al mee bezig.. moet je ff voor teruglezen ;)
 
ik lees terug maar kan het niet vinden, som het even op anders
 
en wat is je baan? moet toch een aardig inkomen hebben als ik het zo lees
 
komen er nog updates ???
 
hier zit ik dan.. helemaal naar de tering na een weekend vol coke, alcohol en hoeren.. hahaha nee hoor.. update komt spoedig.. no worries ;) ik gebruikte al deca omdat ik last had van een knie- en schouderblessure en deca heeft me in het verleden enorm geholpen (simpelweg de pijn verholpen) en test da real.. de deca is er nu uit en nu komt het schema gewoon overeen met wat ik gebruik
 
dus je zat al aan te test en deca voor je begon? op welke doseringen enz?
 
Een update of we boycotten je LOG!!!
 
relax relax.. update coming soon ;)
 
Back
Naar boven