MuscleMeat

[hm3] project STILETTO *cutting it up*

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
welkom weledelgestelde dames en heren der DBB,

inmiddels naderen we het eindpunt van mijn veel te lange AAS cycle :D waarna er een periode van geplande rust zal volgen.. en ik mijn lichaam tijdelijk zal ontdoen van het goud der goden.. tenminste dat staat in de agenda :P maargoed we hebben nog bijna 16 weken te gaan..

mijn gewicht tikt nu tegen de 111kg aan en ik wil naar eind april toe gaan cutten tot een contestshape.. hiervoor heb ik een selectie gemaakt van de mogelijke middelen in mijn hernieuwde arsenaal nl.

masteron
test prop
sust
eq
primo
anavar
mogelijk turinabol?

STH
T3
clen

op het moment gebruik ik eod 10IU HGH, 400mg deca pw en 500mg test pw.. ik behandel verder in deze post nog niet mijn dieet, training, supplementatie etc. het gaat puur om de roids.. zoals je ziet kuur ik nu met relatief lage doseringen en aangezien ik deze al weken hanteer is de groei er nu een beetje uit.. dus wil ik een iets hogere dosering gaan hanteren :)

ik ga nu nog zo'n 4 weken door met de test en deca en begin daarna met cardio, faseer mijn bulkdieet naar een cutdieet.. ben van plan de HGH naar 10IU per dag te verhogen en T3 en clen toe te voegen en dacht er in de eerste instantie aan de test e te vervangen door prop of sust en te combineren met EQ+turinabol en in de laatste weken te eindigen in een stack van primo en masteron.. winny heb ik er expres niet aan toegevoegd omdat ik daarmee wat last kreeg van mijn gewrichten

hoe zouden jullie dit in elkaar zetten? :D Vielen Dank

kzou voor iedergeval tren en test gaan...vind eq een double edged sword tijdens de cut, wordt goed vasculair ervan maar krijg er ook enorm honger van..en dat is natuurlijk niet echt de bedoeling, tenzij je de honger goed onder controle kan houden
zou dus voor tren e met test e gaan en laatste paar weken overgaan op testp + winny/anavar/masteron...voorkeur ana:)
primo zou opzich ook wel kunnen maar vind het vrij dure shizzle..

• Topic Starter Topic Starter
oke na enig overleg en wat gepuzzel ben ik tot het volgende gekomen:

week 1-16
t3 25mcg
hgh10iu/d

week 1-8
primo 500mg/w
test prop 100eod

week 8-16
clen ed
masteron 100mg eod
test prop 100mg eod

ECLIPSE zei:
oke na enig overleg en wat gepuzzel ben ik tot het volgende gekomen:

week 1-16
t3 25mcg
hgh10iu/d

week 1-8
primo 500mg/w
test prop 100eod

week 8-16
clen ed
masteron 100mg eod
test prop 100mg eod

Uitstekende keus maat!

Voor de zekerheid de sth langzaam opbouwen maat!
Je verhoogd nm met 100%

De primo kan je tussentijds nog verhogen maar verlaag zeker niet...dat zou zonde zijn

succes!

dankjewel meneer BigMaus :D:D:D

zo zou ik het doen:D
week 1-16
t3 25mcg
hgh10iu/d

week 1-8
primo 500mg/w
sus 750mg

week 8-16
clen ed
masteron 100mg ed
test prop 100mg ed
tren ace 75mg ed

godver die tren is idd ook erg geil :) en sust zat ik in de eerste instantie ook over te dubben maar denk dat ik het toch maar bij prop houd en misschien gooi ik die tren er dan wel bij.. ik zie dat je van mijn eod ook ed hebt gemaakt.. hehehe

ECLIPSE zei:
godver die tren is idd ook erg geil :) en sust zat ik in de eerste instantie ook over te dubben maar denk dat ik het toch maar bij prop houd en misschien gooi ik die tren er dan wel bij.. ik zie dat je van mijn eod ook ed hebt gemaakt.. hehehe
je zegt in je in je 1e post dat je nu je wat zwaarder word wat hogere hoeveelheden wilt pakken.. dus d8 laat ik voor jouw het ff makkelijk maken:D

ja pcies...350 pw aan test is beetje aan de lage kant bij die 10iu gh ed...

Masteron pakt ie ook erbij...dus dan kan prop wel iets lager. Maar test is wel lekkah!

punani zei:
zo zou ik het doen:D
week 1-16
t3 25mcg
hgh10iu/d

week 1-8
primo 500mg/w
sus 750mg

week 8-16
clen ed
masteron 100mg ed
test prop 100mg ed
tren ace 75mg ed

Tren zou idd wel werken, en goed ook!
Maar adviseer het niet aan het eind van de kuur.
Het is nm vrij heftig spul, en persoonlijk eindig ik liever met iets milds.

Met 200mg prop eod zou ik alvast wat nolva in huis gaan halen...klinkt als overkill in zijn geval.

hij gaf zelf al aan dat hij zn dossis evt. wil verhogen en zit nu op 500mg test e

mijn 200mg advies was gebaseerd op de laatste fase excl. de tren

vind het dan wel meevallen! maar 150 mg eod should do the trick..

dank en karma aan allen.. 100mg eod zou neerkomen op

ma di wo do vr za zo ma di wo do vr za zo

dat is 7x 100mg = 700mg in 2 weken, dat is nu 1000mg :) dus 150mg eod komt idd dichterbij.. als niet 200mg ;) we zullen zien

ECLIPSE zei:
dank en karma aan allen.. 100mg eod zou neerkomen op

ma di wo do vr za zo ma di wo do vr za zo

dat is 7x 100mg = 700mg in 2 weken, dat is nu 1000mg :) dus 150mg eod komt idd dichterbij.. als niet 200mg ;) we zullen zien
150mg eod is natuurlijk opzich ook prima. heel veel suc6 en hou je weer logje bij?

uiteraard :D

Terug
Naar boven