AndroidHealthClinic

HMB 1000mg (Dymatize)

Chrisje21

Cool Novice
Waardering
0
iemand ervaring met dit product? (HMB 1000mg van Dymatize)

"Studies hebben aangetoond dat het met H.M.B. in combinatie met een hoge proteine inname mogelijk is in 3 weken tijd 300% meer aan spiermassa en 295% meer aan kracht te winnen" ???

der zijn zo veel topic over geweest 300 % spiermassa als je 80 kilo weeg krijg je nog is 3 keer zo veen spier massa kom op zeg dat geloofje toch niet

iemand ervaring met dit product? (HMB 1000mg van Dymatize)

"Studies hebben aangetoond dat het met H.M.B. in combinatie met een hoge proteine inname mogelijk is in 3 weken tijd 300% meer aan spiermassa en 295% meer aan kracht te winnen" ???

Ik heb nog nooit iemand positief feedback horen geven over dit supplement. Die hebben dat allemaal geprobeerd en slecht bevonden. Het kost 40 euro eh? Voor 20 extra euro's koop je XPAND van dymatize. Daar zal je meer waarde van je geld hebben denk ik.

Werkt niet.Heb op 8gram per dag gezeten en dat deed al niets.
Beter goede crea kopen indd.

Voor diezelfde 40 euro , heb je een halve kilo glutamine by dymatize...

nog een betere keuzee :)

of het werkt das iet ander :D

• Topic Starter Topic Starter
je kunt je geld beter aan iets anders uitgeven dus :cool:

crea of eiwitten..... of gewoon bewaren voor de supermarkt... kun je weer lekker rosbiefjes kopen en ossehaasjes en kipfiletjes

Het enigste wat voorlopig bewezen is van HMB is dat het uw VO2 max verhoogt.
De studie is uitgevoerd als thesis door enkele studenten aan de universiteit in Gent. Heb hem vorige week mogen inlezen.

Nu gaan ze het effect op andere gebieden bekijken. Ik ben er eens benieuwd naar!!

heeft volgens mij geen toegevoegde waarde, het zou anticatabool werken, maar je moet het dan wel combineren met creatine :rolleyes:

ja het moge duidelijk zijn hoe over het algemeen over H.M.B word gedacht, ik heb het zelf ook even gebruik je merkt idd geen verschil maar denk toch dat het stiekem wel goed voor je is, alleen je ziet het niet van de buitenkant. Maar ben het er wel mee eens dat het erg duur is!

en hoezo dat? de meesten onderzoeken wijzen uit dat het samen veel betere prestaties geeft!

hier een artikeltje over hmb waaruit je kunt opmaken dat hmb niet werkt:

[Link niet meer beschikbaar]

Bron: bodybuilding.nl

Laatst bewerkt:
Het enigste wat voorlopig bewezen is van HMB is dat het uw VO2 max verhoogt.
De studie is uitgevoerd als thesis door enkele studenten aan de universiteit in Gent. Heb hem vorige week mogen inlezen.

Nu gaan ze het effect op andere gebieden bekijken. Ik ben er eens benieuwd naar!!

10 dikke studenten hebben HMB toegedient gekregen terwijl zij een trainingsprogramma volgde.
Wat bleek na 12 weken training was hun kracht en conditie verbeterd.
;)

Pak superpump 250 creatine van Gaspari Nutrition, dat is goed spul. Ik ga er heeeel goed op :D

Terug
Naar boven