AAJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
is er een anabole steroide dat je kunt vergelijken met het suplement HMB ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clenbuterol is geen eiwitspaarder maar een vetverbrander door een verhoogd metabolisme,kan zelfs een aanslag zijn op de spiergroei.AAJ zei:voor zover ik weet zet hmb je cortisol hormoon stop, heb zelf redelijke resultaten gekregen van hmb en ben dus van mening dat het wel werkt alleen dat het vrij prijzig is en er mischien wel een steroide is met ongeveer de zelfde werking.
hoorde laatst van iemand dat clenbuterol ongeveer de zelfde werking heeft maar vond dit wat een vreemd verhaal en kan er nix over vinden dus vandaar deze vraag
Johny zei:

bencher zei:vind ook dat HMB voor geen meter werkt, het enigste supp wat ik kan aanraden is : tribilus terestrittis. werkte bij mij "redelijk" goed
Familie van reumatoide artritis ? 
Wat vind je zelf van de werking?Chemical zei:lees maar even
[Link niet meer beschikbaar]
het is grotendeels een cortisonblokker. Je kan het dus vergelijken met een hoop as omdat allen as deze functie hebben. Cortison zorgt voor spierafbraak en dat kun je met hmb redelijk tegengaan, in dat opzicht kun je het ook enigszins met clenbureol vergelijken.