MuscleMeat

reportage over AAS

@wovano lijkt er idd op dat je er voor gemaakt bent!
Van nature kaal worden check
Van nature gevoelige huid check
Mini ballen check

mn hart en bloed goed (voor nu) check

Ook wel interessant gezien veel bb'ers die ook nemen. neem jij die shit ook @wovano ?

Ook wel interessant gezien veel bb'ers die ook nemen. neem jij die shit ook @wovano ?
200 mg per dag al best een lange tijd

200 mg per dag al best een lange tijd
Goed in combinatie met pqq disodium; deed al langere tijd 250mg q10, binnen week nadat 10mg pqq erbij deed (helpt nieuwe mitochondriën te maken en beschermt tegen schade, enorm sterke antioxidant). sliep ik beter meer energie over dag was er verbaast over

• Haha
Waarderingen: GruX
In zijn geval vind ik het ook misbruik ipv gebruik.

“4 dagen pompen anders had ik dit interview niet gegeven”

“Als je een paar weken niet traint behoud je al spieren”

Als je alles op een rijtje hebt qua voeding/training/rust komt het nooit voor dat je een paar weken niet traint of 4 dagen moet pompen om er weer fatsoenlijk uit te zien. Komt op mij meer over alsof hij zijn gebruik compenseert met een niet bodybuilding lifestyle om er toch nog een beetje buff uit te zien.

In zijn geval vind ik het ook misbruik ipv gebruik.

“4 dagen pompen anders had ik dit interview niet gegeven”

“Als je een paar weken niet traint behoud je al spieren”

Als je alles op een rijtje hebt qua voeding/training/rust komt het nooit voor dat je een paar weken niet traint of 4 dagen moet pompen om er weer fatsoenlijk uit te zien. Komt op mij meer over alsof hij zijn gebruik compenseert met een niet bodybuilding lifestyle om er toch nog een beetje buff uit te zien.
Voor het eindresultaat maakt dat weinig verschil, toch? Die andere jongen heeft dat wel op de rit maar zijn hoofd ziet er ook uit alsof het elk moment open kan splijten door de druk die er op staat en volgens het onderzoek is ook hij niet erg gezond. Uiteindelijk doen zij beide wat hen blij maakt en zullen zij daardoor beide vervroegd de aarde verlaten. Find what you love, and let it kill you.

Schermafbeelding 2024-10-07 131623.png

Niet meer geloofwaardig deze man met zijn regenboog(pedo)vlag.

Terug
Naar boven