XXL Nutrition

reportage over AAS

Mensen zijn ook zo bang voor hersenschade, meer dan nodig is. Zoveel mensen hebben een goed leven met milde hersenschade. Mike Tyson bijvoorbeeld of Connor McGregor.
Met milde hersenschade kun je goed leven. (Niet dat hersenschade ideal is)

Maar dat al die jonge mensen dat gaan gebruiken door wat ze zien op tiktok, dat vind ik wel niet normaal en daar moet op worden ingegrepen.

Mee eens, ondanks dat er voor alcohol nog gewoon volop reclame voor gemaakt, met name over hoe gezellig het wel niet is om lekker samen een biertje te doen.

En wat roken betreft ben ik wel met je eens maar die vape die tegenwoordig overal gebruikt worden zijn ook zeer bedrieglijk maar worden toch massaal verkocht en gebruikt.
ben ook wel benieuwd als er over alcohol zo'n programma wordt gemaakt hoe dan de reacties zijn. Verschillende FB sites hadden het nu gedeeld en krijg je al die halve garen die geen enkele kennis van sport of doping hebben die hun mening gaan geven, maar begin over alcohol en het scheldwoorden boek wordt los getrokken XD

• Like
Waarderingen: K82
ben ook wel benieuwd als er over alcohol zo'n programma wordt gemaakt hoe dan de reacties zijn. Verschillende FB sites hadden het nu gedeeld en krijg je al die halve garen die geen enkele kennis van sport of doping hebben die hun mening gaan geven, maar begin over alcohol en het scheldwoorden boek wordt los getrokken XD
Ja inderdaad. Zo gaat dat helaas

Stress laat het brein ook krimpen

Met bagatelliseren help je ook niemand.

Lijkt me o.a. voor die glazenwasser wél een probleem. Hij wil niet stoppen maar wel zijn kinderen zien opgroeien. Ik kreeg de indruk dat hij een keuze zal moeten maken.

En natuurlijk is het je eigen keuze maar de kosten baten analyse die je op anabolen gebruiken los laat, neemt niet alle risico's mee.
Want die zijn op de lange termijn niet bekend genoeg. Dus gebruiken is gokken met de kwaliteit van je leven, op langere termijn als inzet.
En voor wat ?

Wat ik ook een onderbelicht gevaar vind is dat velen er niet bepaald knapper van worden. :angstig:

.

Laatst bewerkt:
Wat ik ook een onderbelicht gevaar vind is dat velen er niet bepaald knapper van worden. :angstig:
Precies, daarom doe ik ook niet hoger dan 400 test meer. Die shit fucked met je collageenproductie, waardoor je al die lijnen krijgt.

Maargoed als je bijvoorbeeld kijkt naar Roelly Winklaar, Dennis Wolf en Larry etc die nu minder gebruiken. Is het dus niet permanent

Shit was overigens allang bekend

Deze blijft nog één van de ziekste. Zit ook maar een paar jaar tussen. Maar goed, die zat ook aan alleen test al op 8-10 gram.

1728056081597.png

Dan zou ik gewoon deze doen. Geen keuze.

1728056221481.png

Ik vond het wel heftig hoe kortademig die glazenwasser is

Terug
Naar boven