AndroidHealthClinic

reportage over AAS

Precies, daarom doe ik ook niet hoger dan 400 test meer. Die shit fucked met je collageenproductie, waardoor je al die lijnen krijgt.

Maargoed als je bijvoorbeeld kijkt naar Roelly Winklaar, Dennis Wolf en Larry etc die nu minder gebruiken. Is het dus niet permanent
Weet jij wat je tegen die lijnen kunt doen? Oprechte vraag, zie mijzelf ook langzaam lelijker worden maar ben ook nog lang niet uit gekuurd

Deze blijft nog één van de ziekste. Zit ook maar een paar jaar tussen. Maar goed, die zat ook aan alleen test al op 8-10 gram.
Deze vond ik het ziekste. Zit maar 12 weken tussen.
119049337_3771468102882471_7321994456250669473_n.jpg

Ik zie veel video's van hem voorbij komen op YT samen met Frank den Blanken. Heldere en eerlijke video's, hou er van.
Sorry dat ik het zeg, maar het zijn niet mijn favo gasten.. Die Frank trapt alleen open deuren in met beetje show erbij en kan hem niet zo goed verdragen.

Kijk liever naar Steve

Of Dave Palumbo

😅😉

• Like
Waarderingen: K82
Denk dat het merendeel vd gebruikers “verkeerd” gebruikt en geen bloedwaardes of support supps slikt laat staan bloeddruk regelmatig checken en dan “ineens” hebben ze wat.

Het zal men verbazen hoe goed sommige bloedwaardes van mensen zijn die wel weten wat ze doen en toch vrij stevig kuren. Als je jaren de andere kant op kijkt moet je ook niet janken als je daarvan de prijs misschien voor moet betalen.

Uiteraard niet kuren is altijd gezonder dan wel kuren, maar je overleeft een crash in de auto ook sneller als je een grote auto hebt en je riemen aan doet. De riemen en grote auto is het meten van je waardes voor diegene die het niet snappen.

Denk dat het merendeel vd gebruikers “verkeerd” gebruikt en geen bloedwaardes of support supps slikt laat staan bloeddruk regelmatig checken en dan “ineens” hebben ze wat.

Het zal men verbazen hoe goed sommige bloedwaardes van mensen zijn die wel weten wat ze doen en toch vrij stevig kuren. Als je jaren de andere kant op kijkt moet je ook niet janken als je daarvan de prijs misschien voor moet betalen.

Uiteraard niet kuren is altijd gezonder dan wel kuren, maar je overleeft een crash in de auto ook sneller als je een grote auto hebt en je riemen aan doet. De riemen en grote auto is het meten van je waardes voor diegene die het niet snappen.
Je hebt weinig aan goede bloedwaardes met een hart van het formaat van een bowlingbal of een aneurysma.

Leuk dat je bloedwerk goed is maar dat betekend niet dat je geen schade doet aan je hart of andere dingen.

Je hebt weinig aan goede bloedwaardes met een hart van het formaat van een bowlingbal of een aneurysma.

Leuk dat je bloedwerk goed is maar dat betekend niet dat je geen schade doet aan je hart of andere dingen.
Ook dat kan je voor een paar tientjes in kaart brengen met een echo. Risico loop je altijd, maar damage controle is echter goed mogelijk anno 2024

500duizend nederlanders aan de anobolen?😆

Een gespierder lichaam zal ook beter tegen een auto ongeluk kunnen dan een minder of geen gespierd lichaam.
Ken toevallig een bb die een auto ongeluk heeft overleefd, waarschijnlijk door het gebruik, door de hoeveelheid spieren hadden de doktoren gezegd.

Lol dit inderdaad. Plus is het bij bloedwaardes een momentopname. Ik heb gemerkt dat het best wel snel kan schommelen. Beetje alcohol of zware krachttraining kan al veel fucken met je leverwaarden bijvoorbeeld. Je LDL kan een tijdje goed zijn, maar je kunt bijvoorbeeld niet zien hoeveel plaque er is opgebouwd.

Maar goed je kun wel veel meds/supps nemen ter preventie. In tegenstelling tot LVH is plaque niet terug te draaien.

En dan heb je ook mensen die genetisch blessed zijn met goede lipiden, hart en of suikerwaarden etc.

En dan heb je ook mensen die genetisch blessed zijn met goede lipiden, hart en of suikerwaarden etc.
Goed hart check
Nog vruchtbaar check
Nooit acne uitbraken check
Geen inhammen check
Goede bloedwaarden na een blast check

Volgens mij ben ik hiervoor gemaakt.

Goed hart check
Nog vruchtbaar check
Nooit acne uitbraken check
Geen inhammen check
Goede bloedwaarden na een blast check

Volgens mij ben ik hiervoor gemaakt.
Je hebt het goed voor elkaar. Mag je trots op zijn.

Had je geen protocol gevolgd om vruchtbaar te worden? hcg/hmg die bullshit

Heb je geen pic met langer haar? Of staat dat niet bij jou?

Ben je nu wel voorzichtiger aan het doen, nu je een kindje hebt?
Ja maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het best druk heb en niet meer 100% focus op bodybuilding heb liggen. Dan zou het zonde zijn om wel nog veel middelen te gebruiken.

Terug
Naar boven