AndroidHealthClinic

Hoe buff kan jij natural worden?

Zonder wetenschappelijke onderbouwing is die calculator gewoon waardeloos. ;)

Gemiddeld kan je als naturel 15 kg pure spiermassa winnen in ongeveer 3 tot 5 jaar tijd. En dat is wél wetenschappelijk onderbouwd. (Zie Will Brink).

Zo weinig maar?! Ik train nu 2 jaar, en ben zo'n 16/17kg aangekomen zonder stijging van mijn vetpercentage, dat weet ik zeker. Ben ik nu toegewezen op roids om te groeien? Ik heb zeker nog wel 10kg nodig voor mijn streeffysiek. Dat is het nadeel van beginnen als uber ecto...

Zo weinig maar?! Ik train nu 2 jaar, en ben zo'n 16/17kg aangekomen zonder stijging van mijn vetpercentage, dat weet ik zeker. Ben ik nu toegewezen op roids om te groeien? Ik heb zeker nog wel 10kg nodig voor mijn streeffysiek. Dat is het nadeel van beginnen als uber ecto...
Is niet weinig, als je bedenkt dat het pure spier is, dus geen vocht/vet/ander weefsel. Daar vergissen mensen zich wel eens in.

De beginners kilo's die je wint zijn grotendeels vocht...

Dat je trouwens helemaal geen vet gewonnen hebt is onmogelijk, je wint altijd vet in de bulk.

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA

1.78 > 100kg @ 8%.. U Jelly?

92 kg @ 12%. You mad?

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 10:07 ----------

Is niet weinig, als je bedenkt dat het pure spier is, dus geen vocht/vet/ander weefsel. Daar vergissen mensen zich wel eens in.

De beginners kilo's die je wint zijn grotendeels vocht...

Dat je trouwens helemaal geen vet gewonnen hebt is onmogelijk, je wint altijd vet in de bulk.

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA

Hoelang blijf je het vocht vasthouden van de beginners kilo's? Zolang je blijft trainen?

Laatst bewerkt:
Height: 72 in Wrist: 7.3 in
Ankle: 10.7 in

Your estimated maximum muscular bodyweight at ~7.3% bodyfat is: 212 lbs

Your estimated maximum bulked bodyweight at ~7.3% bodyfat is: 220.5 lbs = 100kg

Your estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:

Chest: 50.9 in Biceps: 17.7 in
Forearms: 14.1 in Neck: 17.2 in
Thighs: 27.8 in Calves: 18.7 in

NICE

wat 15 kg? in 3 tot 5 jaar?! is wel erg weinig voor een beginner

Ik denk dat veel mensen onderschatten wat een verschil 15 kilo pure spiermassa maakt.

Ik was ooit als ecto begonnen met dunne polsjes en enkels, en ik zit al dik over die 93 kilo heen zonder ooit iets te gebruiken, dus wederom gelul.

Zeg dat ik 20kg ben aangekomen in 2 jaar tijd. Als ik het vocht en misschien het kleine beetje vet inderdaad niet mee tel heb ik niet zoveel groei potentie meer dus. En roids wilde ik eigenlijk nog wel mee wachten... :o

Ik hoop dat ik 1 van de uitzonderingen ben en dat ik naturel voorlopig nog wel kan gainen.

120kg @ 11% - Nog 21kg :D

• Topic Starter Topic Starter
Zonder wetenschappelijke onderbouwing is die calculator gewoon waardeloos. ;)

Gemiddeld kan je als naturel 15 kg pure spiermassa winnen in ongeveer 3 tot 5 jaar tijd. En dat is wél wetenschappelijk onderbouwd. (Zie Will Brink).

Waarom is dat van Will Brink wel onderbouwd en mijn link niet? (serious question)

Waarom is dat van Will Brink wel onderbouwd en mijn link niet? (serious question)
Brink zegt bijv. dat hij het gemiddelde van de bell curve heeft genomen en er heel veel factoren meespelen... Om zo'n complex iets in 1 formule te gieten die voor iedereen werkt is vrees ik gewoon niet haalbaar.

Dergelijke formules worden normaal gezien ook gebaseerd op duizenden mensen, terwijl het hier slechts over enkele BB gaat. Onvoldoende wetenschappelijk dus.

1e 3 jaar wel 30 kilo gepakt.
BOEM

die brink wil ik wel geloven als hij zegt het gemiddelde te nemen, maar ik was 64 op mn lichts wat behoorlijk licht was, maar ik had ook wel 55 kunnen wegen als ik nog minder gegeten had of 50 als ik anorexia zou hebben gehad. Dan kun je in 5 jaar tijd toch wel meer dan 15 kg droge spiermassa winnen en heb je weer niks aan zo'n theorie

die brink wil ik wel geloven als hij zegt het gemiddelde te nemen, maar ik was 64 op mn lichts wat behoorlijk licht was, maar ik had ook wel 55 kunnen wegen als ik nog minder gegeten had of 50 als ik anorexia zou hebben gehad. Dan kun je in 5 jaar tijd toch wel meer dan 15 kg droge spiermassa winnen en heb je weer niks aan zo'n theorie
Mensen die ondergewicht hebben tellen sowieso niet mee. Het gaat gewoon over normale/gezonde BMI.

Height: 70.5 in Wrist: 6.5 in
Ankle: 8.5 in

Your estimated maximum muscular bodyweight at ~12% bodyfat is: 201.2 lbs

Your estimated maximum bulked bodyweight at ~12% bodyfat is: 209.2 lbs

Your estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:

Chest: 46 in Biceps: 16.5 in
Forearms: 13.2 in Neck: 16.1 in
Thighs: 24.5 in Calves: 16.4 in

WTF @ 94 kilo met 42 cm armpjes ? :< :feelsbadman:

Terug
Naar boven