- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo weinig maar?! Ik train nu 2 jaar, en ben zo'n 16/17kg aangekomen zonder stijging van mijn vetpercentage, dat weet ik zeker. Ben ik nu toegewezen op roids om te groeien? Ik heb zeker nog wel 10kg nodig voor mijn streeffysiek. Dat is het nadeel van beginnen als uber ecto...

The WeighTrainer
Maximum Muscular Bodyweight and Measurements Calculator
Height: 74.8 in Wrist: 6.6 in
Ankle: 9.7 in
Your estimated maximum muscular bodyweight at ~10% bodyfat is: 222.6 lbs
Your estimated maximum bulked bodyweight at ~10% bodyfat is: 231.5 lbs
Your estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:
Chest: 49.2 in Biceps: 17.2 in
Forearms: 13.8 in Neck: 16.8 in
Thighs: 27 in Calves: 18.1 in
wtf gast... hoe kan je maar 172,5 back squatten en 100 front squatten met wraps + riem en 245 belt only deadliften....epic hitch lift ofzo?

Die front squat is oud, al een maand of 3, en ik heb lang lopen kloten met mn squat techniek
(En ik ben blijkbaar een natuurlijk deadlifter, so i'm told)
+Zet t filmpje nu op youtube, maar zie dr echt niet uit op het filmpje
Lift: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/filmen-lifts-idee-138560/index612.html#post5959138
Sterk man! Maar dat is zeker geen 13% man, je bent ok een stuk sterker dan bij je fysiek past. Ik zou die 245 niet verwachten hahaha

IK meet met een huidplooimeter, maar mn moeder doet het en die ''is er niet zo heel goed in'', geeft mij meer een indicatie
IK vind het zelf ook raar dat ik zoveel kan deadliften en daarnaast 'maar' 172.5 squat... Maar heb al op (volgens mij) t-nation een stuk gelezen over een 'natuurlijk' deadlifter of squatter zijn... Zou voor mij wel kunnen kloppen aangezien ik de eerste keer dat ik deadliftte 3x 107.5 trok![]()
Ja, er zijn altijd mensen met een bepaalde aanleg natuurlijk en daar val jij waarschijnlijk onder haha. Ikzelf curl bijv max met 5x strict per arm 32kgs. Doe je ook bepaalde grip oefeningen of niet?

)Af en toe static barbell holds, maar om richting de DL tijd te zitten om de bar vast te houden (lets say 5-10 sec) moet ik richting de 300 vast gaan houden, en dat krijg ik niet meer omhoog zonder hulp
Verder is mijn mening, als je ergens goed in wilt worden, moet je het gewoon vaak doen (en goed, als je het fout doet bereik je niks, kijk maar naar mn squat)
No offense maar 125kg grip problemen op jouw bodyweight kan echt niet tenzij je met vaseline op de stang lift.