Fitness Seller

Hoe buff kan jij natural worden?

Naturel?

/care.

ik ben in minder dan 2 jaar 20 kg aangekomen, is natuurlijk niet 100% VVM maar laten we zeggen 15 kg spiermassa, dan hoop ik toch de komende 3 jaar nog wel wat erbij te pakken hoor! doel is naturel tot 90 a 95 kilo te komen.

mijn nek is nu al 4cm meer dan dat hij maximaal kan worden... goeie calculator!:rolleyes:

Zo weinig maar?! Ik train nu 2 jaar, en ben zo'n 16/17kg aangekomen zonder stijging van mijn vetpercentage, dat weet ik zeker. Ben ik nu toegewezen op roids om te groeien? Ik heb zeker nog wel 10kg nodig voor mijn streeffysiek. Dat is het nadeel van beginnen als uber ecto...

Waarschijnlijk was je zowieso al te dun toen je begon. Ik denk dat die 15 kilo een indicatie is voor iemand die begonnen is met een gezond gewicht.

Ennu als je spiermassa erbij krijgt en je vet% blijft hetzelfde dan betekent het uiteraard dat je vetmassa erbij hebt gekregen.

Op 10% bodyfat kan ik dus 100-105 kilo wegen... Dan zit ik dus al bijna op natuurlijke max na 7 maanden trainen :roflol:

The WeighTrainer
Maximum Muscular Bodyweight and Measurements Calculator

Height: 74.8 in Wrist: 6.6 in
Ankle: 9.7 in

Your estimated maximum muscular bodyweight at ~10% bodyfat is: 222.6 lbs

Your estimated maximum bulked bodyweight at ~10% bodyfat is: 231.5 lbs

Your estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:

Chest: 49.2 in Biceps: 17.2 in
Forearms: 13.8 in Neck: 16.8 in
Thighs: 27 in Calves: 18.1 in

Doe maar eens pics dan BBosman. 1m90 103kg 13% na 7 maanden trainen lijkt me wel heel erg goed...

Heb wel een filmpje van me van mn laaste deadlift, alleen sta ik er niet zo charmant bij :D

wtf gast... hoe kan je maar 172,5 back squatten en 100 front squatten met wraps + riem en 245 belt only deadliften.... :eek: epic hitch lift ofzo?

wtf gast... hoe kan je maar 172,5 back squatten en 100 front squatten met wraps + riem en 245 belt only deadliften.... :eek: epic hitch lift ofzo?

Die front squat is oud, al een maand of 3, en ik heb lang lopen kloten met mn squat techniek

(En ik ben blijkbaar een natuurlijk deadlifter, so i'm told)

+Zet t filmpje nu op youtube, maar zie dr echt niet uit op het filmpje :roflol:

Lift: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/filmen-lifts-idee-138560/index612.html#post5959138

Laatst bewerkt:
1,74

bij 10% vet zou ik 82kg en bulked 86kg zijn. Lijkt mij sterk!

Sommigen zeggen dat alles wiskunde is. En daardoor voor alles een vaste formule is. Geloof daar zelf niet zo in. Er zijn altijd tal van onbekende factoren, die roet in het eten kunnen gooien. Al helemaal over dit onderwerp.

Die front squat is oud, al een maand of 3, en ik heb lang lopen kloten met mn squat techniek

(En ik ben blijkbaar een natuurlijk deadlifter, so i'm told)

+Zet t filmpje nu op youtube, maar zie dr echt niet uit op het filmpje :roflol:

Lift: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/filmen-lifts-idee-138560/index612.html#post5959138

Sterk man! Maar dat is zeker geen 13% man, je bent ok een stuk sterker dan bij je fysiek past. Ik zou die 245 niet verwachten hahaha

Sterk man! Maar dat is zeker geen 13% man, je bent ok een stuk sterker dan bij je fysiek past. Ik zou die 245 niet verwachten hahaha

IK meet met een huidplooimeter, maar mn moeder doet het en die ''is er niet zo heel goed in'', geeft mij meer een indicatie ;)

IK vind het zelf ook raar dat ik zoveel kan deadliften en daarnaast 'maar' 172.5 squat... Maar heb al op (volgens mij) t-nation een stuk gelezen over een 'natuurlijk' deadlifter of squatter zijn... Zou voor mij wel kunnen kloppen aangezien ik de eerste keer dat ik deadliftte 3x 107.5 trok :o

IK meet met een huidplooimeter, maar mn moeder doet het en die ''is er niet zo heel goed in'', geeft mij meer een indicatie ;)

IK vind het zelf ook raar dat ik zoveel kan deadliften en daarnaast 'maar' 172.5 squat... Maar heb al op (volgens mij) t-nation een stuk gelezen over een 'natuurlijk' deadlifter of squatter zijn... Zou voor mij wel kunnen kloppen aangezien ik de eerste keer dat ik deadliftte 3x 107.5 trok :o

Ja, er zijn altijd mensen met een bepaalde aanleg natuurlijk en daar val jij waarschijnlijk onder haha. Ikzelf curl bijv max met 5x strict per arm 32kgs. Doe je ook bepaalde grip oefeningen of niet?

:roflol: 5x32kg curls

Ja, er zijn altijd mensen met een bepaalde aanleg natuurlijk en daar val jij waarschijnlijk onder haha. Ikzelf curl bijv max met 5x strict per arm 32kgs. Doe je ook bepaalde grip oefeningen of niet?

Af en toe static barbell holds, maar om richting de DL tijd te zitten om de bar vast te houden (lets say 5-10 sec) moet ik richting de 300 vast gaan houden, en dat krijg ik niet meer omhoog zonder hulp :o

Verder is mijn mening, als je ergens goed in wilt worden, moet je het gewoon vaak doen (en goed, als je het fout doet bereik je niks, kijk maar naar mn squat :roflol:)

Af en toe static barbell holds, maar om richting de DL tijd te zitten om de bar vast te houden (lets say 5-10 sec) moet ik richting de 300 vast gaan houden, en dat krijg ik niet meer omhoog zonder hulp :o

Verder is mijn mening, als je ergens goed in wilt worden, moet je het gewoon vaak doen (en goed, als je het fout doet bereik je niks, kijk maar naar mn squat :roflol:)

Heb je gelijk in, ik heb deze week pas voor de tweede keer deadlift gedaan, op 125kg en de eerste keer op 115-120 maar mijn grip is de beperkende factor. Dan maar vaker deadliften denk

Laatst bewerkt:
No offense maar 125kg grip problemen op jouw bodyweight kan echt niet tenzij je met vaseline op de stang lift.

Terug
Naar boven