MuscleMeat

hoe bulk je op het moment?

Peiling Peiling hoe bulk je op het moment?

• Totaal stemmers
    56
Trainingsdagen zo'n 300 - 500 kcal boven onderhoud, op cardiodagen op onderhoud. Momenteel bezig met recompen. Blijf rond de 90KG hangen, dit een paar weekjes en dan begin dit jaar 95KG, weer een recomp en dan naar de 100, weer een recomp, dan naar de 105 en dan een goede cut.

Ik trek een bulk de calorien van de trainingsdagen ook wat verder door, 1000 kcal boven onderhoud en op de rustdagen een calorie of 300 - 500. In de tussentijd gewoon lekker cardio'en.

• Topic Starter Topic Starter
als je zwaar werk hebt niet nee,,

zwaar werk reken je mee in je onderhoud

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Trainingsdagen zo'n 300 - 500 kcal boven onderhoud, op cardiodagen op onderhoud. Momenteel bezig met recompen. Blijf rond de 90KG hangen, dit een paar weekjes en dan begin dit jaar 95KG, weer een recomp en dan naar de 100, weer een recomp, dan naar de 105 en dan een goede cut.

Ik trek een bulk de calorien van de trainingsdagen ook wat verder door, 1000 kcal boven onderhoud en op de rustdagen een calorie of 300 - 500. In de tussentijd gewoon lekker cardio'en.

wat houdt een recomp in?:p

doe het redelijk TE rustig aan.

Weet niet precies wat mijn onderhoud is, volgens zo'n bereking zit ik er wel 700< boven.

zwaar werk reken je mee in je onderhoud

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

wat houdt een recomp in?:p
Zo rond hetzelfde gewicht blijven en je spiermassa vergroten en vetpercentage verkleinen.

Momenteel op +300, maar ik denk dat ik daarmee te weinig aankom en dus naar +500 a 600 moet gaan.

• Topic Starter Topic Starter
het valt me op dat veel mensen voor de optie "ik eet de hele dag zoveel als ik kan" kiezen:o
waarom bulken jullie zo?(los van of de andere opties bulken genoemd mogen worden). Het is toch zonde van al dat extra vet wat je aanzet waardoor je eerder zult moeten gaan cutten? Tenzij je vreselijk moeilijk aankomt lijkt me dit niet echt ideaal...

Terug
Naar boven