XXL Nutrition

hoe de hell krijg je 40% eiwitten binnen?

Melk :rock:

Even voor het gemak: 2g eiwit per kg lichaamsgewicht en 1 gram vet per kg.. Vul de rest van je calorie behoefte aan met koolhydraten..

Voor eiwit gewoon meer vlees,vis eten.. Magere kwark zit ook al 45 gram eiwit in.

Zo moeilijk is het echt niet.

Waarom 40%

1,8g/kg

of 2g/kg voor het gemak

dit dus, met percentages werken is naar mijn mening onzin. 2 mensen van bijv. 1.80 90kg, maar de een heeft een onderhoud van 4000 en de ander van 2500.. zou de 1 dan 1600 kcal uit proteine moeten hebben en de ander maar 1000? dat is onzin. Ik zou het berekenen op gewicht of vvm idd.

ik vind het juist k*t om 45% van mijn energie uit koolhydraten te halen, eiwitten is eitje. Zalm, gerookte zalm, kabeljauw, tonijn op water, biefstuk,kipfilet, melk, magere kwark, ei zonder dooier, whey perfection

lol dan moet je leren eten want als je je 45% niet uit kh kan halen zou ik stoppen met BB eerste reactie die ik lees. BB= ETEN,ETEN;)

Genoeg eiwitten eten is toch heel eenvoudig feitelijk, niet vergeten dat je de plantaardige eiwitten ook mee mag tellen als je er in dezelfde maaltijd dierlijke eiwitten bij eet, zo kom je al heel snel aan je benodigde eiwitten. Heb je op het einde van de dag toch niet genoeg eiwitten gegeten snel een proteïnendrankje binnenspelen en klaar is kees.

Terug
Naar boven