MuscleMeat

Hoe de test doseren op een bold cycle?

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
Hallo,

In april wil ik mijn derde kuur doen. Wat al vast staat is dat het test bold gaat wordenn voor 14 weken.

Bold hoogstwaarschijnlijk op een gram en hoe zal ik de test doen? Ik vond test only op 1 Gram echt hemels maar misschien dat test 1000 en bold 1000 wat overkill is?

Zou op 500-600mg beginnen en dan uppen als het nodig is...

wat is jou ervaring met bold? hoor veel mensen klagen over hoge bloeddruk door bold?

Jep zowiezo hoge bloedruk bij mij vroeger(6-7 jaar geleden).Dosering was toen ongeveer max 500 mg/week de ene keer en de andere keer eens overdrive geprobeerd op 2ml/week en dit was helemaal een ramp voor men bloeddruk. Nu start ik in februari opnieuw met bold maar ben benieuwd of aromasin/arimidex gaan helpen tegen de hoge bloeddruk...

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

zo dus?

W1-7 test 500
W8-14 test 1000

W1-14 bold 1200

Of bold ook uppen? of constant houden omdat het zon traag werkend middel is?

Starten met 500-600 mg test/week. 1gram bold ga je ook snel voelen als dit je 3de kuur is. Na een week of 4-5 als je vooruitgang stagneerd zou ik de test eventueel uppen.
Ik zou eerder de test uppen ipv de bold. Als je op 1 gram bold niet meer vooruitgaat kun je beter stoppen met kuren.

Ga je wel vooruit dan zie ik weinig reden om de dosis te uppen.

• Topic Starter Topic Starter
Jep zowiezo hoge bloedruk bij mij vroeger(6-7 jaar geleden).Dosering was toen ongeveer max 500 mg/week de ene keer en de andere keer eens overdrive geprobeerd op 2ml/week en dit was helemaal een ramp voor men bloeddruk. Nu start ik in februari opnieuw met bold maar ben benieuwd of aromasin/arimidex gaan helpen tegen de hoge bloeddruk...

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Starten met 500-600 mg test/week. 1gram bold ga je ook snel voelen als dit je 3de kuur is. Na een week of 4-5 als je vooruitgang stagneerd zou ik de test eventueel uppen.
Ik zou eerder de test uppen ipv de bold. Als je op 1 gram bold niet meer vooruitgaat kun je beter stoppen met kuren.

Ga je wel vooruit dan zie ik weinig reden om de dosis te uppen.

ik bedoelde meer de bold ook lager beginnen op bijvoorbeeld 600 te eerste 7 weken en daarna te uppen ?

Is persoonlijk. Zou op 600 mg beginnen en even aankijken. Daarna kan je nog altijd uppen.

• Topic Starter Topic Starter
uppen met bold heeft dus wel nut? Ik dacht eens gelezen te hebben dat je bold beter gelijk op de dosis kan beginnen die je wilt omdat het een vrij traag werkende compound is. In andere woorden mocht ik hem uppen na 7 weken is er niet genoeg tijd meer over om de full benefit te krijgen.???

Dat is de theorie ja maar ben meer iemand van de praktijk.

uppen met bold heeft dus wel nut? Ik dacht eens gelezen te hebben dat je bold beter gelijk op de dosis kan beginnen die je wilt omdat het een vrij traag werkende compound is. In andere woorden mocht ik hem uppen na 7 weken is er niet genoeg tijd meer over om de full benefit te krijgen.???

Is ook zo. Zou 't zelfs eerder frontloaden dan opbouwen. Stuff is traag als f**k, ik heb 't op 900 mg gebruikt en was blij dat ik 2 weken frontload van 1800 heb gedaan. Ben normaal niet voor frontloads maar voor Bold wel.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Ja want Bold is echt de AAS waar je fucking harde massa van gaat pakken.

Terug
Naar boven