Fitness Seller

Hoe deadlift jij?

Peiling Peiling Hoe plaats jij je handen tijdens het deadliften?

• Totaal stemmers
    79

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik deadlift eigenlijk altijd met bovenhandse grip maar weet niet of dat wel de ideaalste manier is en ik ben te lui om te googlen.

1 hand boven en 1 hand onder. Heb an veel meer grip en kn ik zwaarder deadliften.

Ik begin altijd met overhand grip, als ik dan mijn grip verlies ga ik over op mixed grip:cool:

met straps: dubbel overhand
zonder: mixed grip

altijd bovenhands, bij (te) zwaar met straps

• Topic Starter Topic Starter
en als jullie mixed grip doen .. wisselen jullie dan ook af zoals bij de ene set rechts onderhands en bij de volgende links onderhands of hebben jullie een vaste onderhandse hand en een vaste bovenhandse hand?

meestal met hook grip

ik deadlift niet, of telt de zeep laten vallen in de douches ook als deadlift?

met straps bovenhandse grip, zonder om en om.

mixed

double overhand soms bij assistence en warmup,
maar alleen zwaar als grip mijn primaire doel is.

en als jullie mixed grip doen .. wisselen jullie dan ook af zoals bij de ene set rechts onderhands en bij de volgende links onderhands of hebben jullie een vaste onderhandse hand en een vaste bovenhandse hand?

Mixed, met vaste bovenhandse hand en vaste onderhandse hand ja. :p

Optie 3; mixed grip. Ik probeer de grip wel af te wisselen qua supinatie en pronatie links en rechts.

Mixed.

Ik kan me trouwens niet voorstellen hoe je onderhands wil deadliften ???

Mixed grip, later mixed grip met straps

verschilt

Ik wissel niet af (voelt onnatuurlijk... zal waarschijnlijk wel beter zijn)

Scheelt je googelen....;)

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven