Fitness Seller

Hoe diep cutten

Bezoekers in dit topic

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Berichten
2.027
Waardering
1.368
Lengte
1m92
Wegens vreemde privé omstandigheden kan ik niet lang cutten. Ik heb test bold mast npp Tren t3 en clen op voorraad. Hoe diep qua kcal kan k cutten met welke doseringen?
 
Wegens vreemde privé omstandigheden kan ik niet lang cutten. Ik heb test bold mast npp Tren t3 en clen op voorraad. Hoe diep qua kcal kan k cutten met welke doseringen?

Hoe diep kan jij gaan en t volhouden??
 
Het is een rare vraag hoe je het stelt.
-Hoe ziet je dag er uit
-Tot hoe diep ben je bereid om te gaan
-Welke frequentie van cardio wil je aanhouden?
-Hoe lang is niet lang?
-Huidig vet%
-Etc.

Dit is onmogelijk om te beantwoorden met de info die je geeft. Daarnaast heb je ook nog een persoonlijke voorkeur van aanpak.
 
Wat is niet lang?

Kan je niet beter wachten tot je meer tijd hebt om te cutten op een beter moment?
 
Wegens vreemde privé omstandigheden kan ik niet lang cutten. Ik heb test bold mast npp Tren t3 en clen op voorraad. Hoe diep qua kcal kan k cutten met welke doseringen?
9
Ben nu 7 weken bezig en taille is 9.5cm af( meet altijd met zo hard mogelijk buik inhouden ivm cheaten) als je hard kunt cutten. Verlies bijna geen gewicht ( 2.7kg) maat ik zit dan ook op 600 tren 250 test.

Onderhoud was start van de kuur 3900 en ik zit tussen de 22/2600 kcal per dag
 
Denk je dat je recompt op Tren? Heb ook nog Tren leggen en verlies t liefst weinig vvm of verlies iets aan vvm en kom massa aan
 
Denk je dat je recompt op Tren? Heb ook nog Tren leggen en verlies t liefst weinig vvm of verlies iets aan vvm en kom massa aan
Heb niet t idee dat ik echt spiermassa aan zet maar dat kan imo ook niet.

Me buik is nog geen 6pack doordat ik dik ben geweest eerder maar schat me schoudwrs/rug/benen op 9% nu. Had gebulkt tot een % of 17/18
 
Heb niet t idee dat ik echt spiermassa aan zet maar dat kan imo ook niet.

Me buik is nog geen 6pack doordat ik dik ben geweest eerder maar schat me schoudwrs/rug/benen op 9% nu. Had gebulkt tot een % of 17/18

Even off topic.

Zit namelijk in het zelfde schuitje als jou.. sta nu op een procentje op 18%. Hoe lang heb jij erover gedaan om naar 9% te gaan?
 
op 7 weken?

keto gaan, nuchtere cardio, om de 5 dagen kh dag
 
Even off topic.

Zit namelijk in het zelfde schuitje als jou.. sta nu op een procentje op 18%. Hoe lang heb jij erover gedaan om naar 9% te gaan?
Ben 12 januari begonnen maar wat ik al zei ik zag de weegschaal gelijk blijven dus liet ik zo ver men eten zakken als men honger toe laat. 1000/1500 kcal onder onderhoud.
ik mag alleen wel naar 6 voordat ik die abs zie heb ik het idee
 
Ben 12 januari begonnen maar wat ik al zei ik zag de weegschaal gelijk blijven dus liet ik zo ver men eten zakken als men honger toe laat. 1000/1500 kcal onder onderhoud.
ik mag alleen wel naar 6 voordat ik die abs zie heb ik het idee

En hoe zat het met kracht?

En hoeveel aas zette je ernaast?
 
Heb niet t idee dat ik echt spiermassa aan zet maar dat kan imo ook niet.

Me buik is nog geen 6pack doordat ik dik ben geweest eerder maar schat me schoudwrs/rug/benen op 9% nu. Had gebulkt tot een % of 17/18

Nog geen 6pack maar wel 9%?
 
Nog geen 6pack maar wel 9%?

Heb de strepen op me borst en schouders staan
V lijn staat er wel een cm diep in. Alleen ik ben 136kg geweest puur vet. Ben nog altijd aan het bepalen of het nou vet of vel is.

Ben vorige zomer 2x gemeten op 9.5 en toen was ik minder droog als nu
 
En hoe zat het met kracht?

En hoeveel aas zette je ernaast?

Ik word alleen maar sterker op tren. Weet niet wat het is maar het is wekelijks verhogen op de meeste lifts.

Gewoon 250 test 600 tren en gw-5.... En heb wat left over clen opgemaakt
 
Ik word alleen maar sterker op tren. Weet niet wat het is maar het is wekelijks verhogen op de meeste lifts.

Gewoon 250 test 600 tren en gw-5.... En heb wat left over clen opgemaakt

Netjes. En dat 1500kcal onder onderhoud. Zelf ook maar iets zakken in kcals dan.
 
Netjes. En dat 1500kcal onder onderhoud. Zelf ook maar iets zakken in kcals dan.

Tren is dan ook het enige waarbij ik merkbaar sterker word.

Test/deca/dia krijg ik bijvoorbeeld maar heel weinig extra kracht van
 
Tren is dan ook het enige waarbij ik merkbaar sterker word.

Test/deca/dia krijg ik bijvoorbeeld maar heel weinig extra kracht van

Dat is wel raar. Tren is wel enorm sterk natuurlijk.
 
Het is een rare vraag hoe je het stelt.
-Hoe ziet je dag er uit
-Tot hoe diep ben je bereid om te gaan
-Welke frequentie van cardio wil je aanhouden?
-Hoe lang is niet lang?
-Huidig vet%
-Etc.

Dit is onmogelijk om te beantwoorden met de info die je geeft. Daarnaast heb je ook nog een persoonlijke voorkeur van aanpak.
ik werk in continu, kan trainen wanneer ik wil. werk 2500 of 6k kcal weg beide geen probleem mee. Ik heb geen streef hoe diep ik wil gaan want ik weet niet hoe ik er nu bij sta. Mn coached meet 8 maar dat geloof ik niet. tis trouwens niet mijn maar EEN random coach. ik heb een hometrainer aangeschaft en wil 8vd10 dagen fasted cardio doen als ik het trek. Niet lang als in zo'n 50 dagen. huidig vet? Volgens dbb standaaards 6% maar ik zal zo anders ff een foto uploaden van 2 weken geleden, heb goed de griep gehad en zie er niet uit, androgenic fcking body hair.
Ik train 6/7x per week
rug traps achterkant schouders
bors schouders voor en zijkant schouders
benen buik
armen en meestal ff wat fly's en buik. mn borst wilt niet groeien dus wil er alles aan doem om oefeningen uit de juiste spierem te pakken (MMC: :P)
 
Ik vraag me gewoon af wat voor doseringen er aangehouden worden om te cutten. met tren loop ik de hele dag met mn vinger in mn strot omdat t lijkt alsof er een baksteen vast zit, rennies en omeprazol doen niks. Kan t nog x kans geven icm t3 als ik straks 100% gezond ben. Stel dat mn onderhoud 4500kcal is. doe daar (3-500) calorieem fasted bij, 50mcg t3 en clen.
Wat moet ik dan zetten om minimaal spierverlies te hebben? Zie sommigen al cutten op 250 test - 200 mast. en anderen weer 250 test 800 tren 600 mast ofzo. Wat is behalve de look nou echt de meerrwaarde? Ja de androgenen zullen wat meer verbranden,,
 
Het is een rare vraag hoe je het stelt.
-Hoe ziet je dag er uit
-Tot hoe diep ben je bereid om te gaan
-Welke frequentie van cardio wil je aanhouden?
-Hoe lang is niet lang?
-Huidig vet%
-Etc.

Dit is onmogelijk om te beantwoorden met de info die je geeft. Daarnaast heb je ook nog een persoonlijke voorkeur van aanpak.
en een persoonlijke voorkeur heb jk niet echt. Ik overleef makkelijk op -2kcal
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven