22cm en minimaal 40 minuten.
Nee ik wil gewoon binnen 50 dagen kijken wat ik kan halen. Op 250 test 100mcg t3 en 100 clen raak ik geheid massa kwijt. Wil t3 Hg op 50 houden en clen rond de 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
22cm en minimaal 40 minuten.
ook van MT ?
Mn vraag is misschien duidelijker op deze manier: Als ik 5 weken 250 test 200 mast 350 tren zet met 50mcg t3 en clen rond de 100mcg, hoe diep kan ik dan qua kcal cutten? Ik wil er wel een procent per week mee zakkenJe vragen zijn inderdaad een beetje vreemd want je stelt ze alsof er een bepaalde dosering van AAS is die iedereen aanhoud tijdens het cutten en hoeveel weken iedereen erover doet etc etc.
Dat ligt aan je zelf en hoe diep je zelf wil gaan. Als je het goed doet kun je +-1% per week verliezen zonder spiermassa in te leveren. Maar het is aan jou hoe je dit wil aanpakken. Keto / carbcycle / Sonja Bakker, who cares. Wat jij het beste vind.
Dat is een goeie combi om te cutten en de T3 en clenbuterol helpen daar ook goed bij. Je kan best wat zakken in kcal en cardio toevoegen zonder al te veel spiermassa in te leveren mits je dieet goed is.Mn vraag is misschien duidelijker op deze manier: Als ik 5 weken 250 test 200 mast 350 tren zet met 50mcg t3 en clen rond de 100mcg, hoe diep kan ik dan qua kcal cutten? Ik wil er wel een procent per week mee zakken
Heb al een x een cycle gehad wel opbouwend maar zit nu na 3 dagen al op 80mcg dus zie wel hoe hoog ik komHoe bedoel je clen rond de 100mcg? Je bouwt op vanaf 20/40mcg lijkt mij? Hoe had je die twee weken in gedachten?
Heb al een x een cycle gehad wel opbouwend maar zit nu na 3 dagen al op 80mcg dus zie wel hoe hoog ik kom
Heb je er wel voldoende bij gedronken, maat van me had het ook en sinds die meer water erbij is gaan drinken ging het beter...ik heb gisteren 1 kwart genomen van de tiger clenbuterol, en kreeg hele erge migraine waar geen pijnstillers of imigran tegen helpen, hele dag en nacht misselijk geweest en hoofdpijn alsof mijn hersenen uit mijn hoofd wilden ploffen en nu de volgende dag nog steeds, en trillende handen. terwijl ik maar een kwart heb genomen. het gaat om de clenbuterol malay tiger 0,04 mg en daar heb ik dus een kwart van genomen. nu durf ik vandaag niet weer te nemen want de hoofdpijn is nog steeds niet weg. de normale clenbuterol deden niks bij mij en clenbuterol liquid deed ook niks bij mij. t3 en t5 heb ik zelfs geprobeerd en daar viel ik ook niks van af en aangepast voedingsschema
ik heb gisteren 1 kwart genomen van de tiger clenbuterol, en kreeg hele erge migraine waar geen pijnstillers of imigran tegen helpen, hele dag en nacht misselijk geweest en hoofdpijn alsof mijn hersenen uit mijn hoofd wilden ploffen en nu de volgende dag nog steeds, en trillende handen. terwijl ik maar een kwart heb genomen. het gaat om de clenbuterol malay tiger 0,04 mg en daar heb ik dus een kwart van genomen. nu durf ik vandaag niet weer te nemen want de hoofdpijn is nog steeds niet weg. de normale clenbuterol deden niks bij mij en clenbuterol liquid deed ook niks bij mij. t3 en t5 heb ik zelfs geprobeerd en daar viel ik ook niks van af en aangepast voedingsschema
Mietje.
T3 op 50 mcg is zat.
250 test 400 deca 200 mast.
defecit van 1500 per dag.

Is cutten op deca te doen zonder HGH? Op gebied van look dan vooral
In combinatie met HGH had ik het nog al gelezen.