Fitness Seller

hoe diep injecteren

dacht naalden van 0.6 mm

0,6 x 28 zijn goed blauwe of grijze naalden.. helemaal erin

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb o,8 x40 cm die heb ik over van mijn vorige kuur,toen zette ik in mn kont.Wil nu in het been,vind ik makkelijker

is ook goed voor in t been maar een maatje kleiner is ook goed en iets makkelijker...

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht ik al,maar heb nog tig van die 0,8x 40 spuiten,dan maar iets minder diep injecteren

05*16 mm gaat pefect:cool:

Dat vind ik niet diep genoeg. Je zult er ongetwijfeld van groeien. Maar het is beter om goed in de spier te zitten. En met een 16mm naald zit je er niet bepaald diep in. Natuurlijk scheelt dit weer per persoon want niet iedereen is even droog.

Been 0.6 * 25mm
In je bil is 0.8 * 38mm

Wat advanced zegt...
Ik heb het wel eens met die groene in mijn been gedaan, dat gaat ook wel gepaard met een aantal dagen mank lopen.
Ik raad je de blauwe (0.6 x 25 ) aan

idd ook mijn keuze en dan helemaal drin voor de sissi`s onder ons :D

Darten noem ik dat.

In één keer erin, helemaal. Welles 5 mis-shots gehad, ik vind het niet fijn om door te schuiven.. 1x een verkeerde trilling/aanspanning is niet fijn.
Ieder zijn manier dus.

eerste keer toen ik in mijn quad zat kon ik 4-5dagen niet lopen:p

voortaan maar gewoon in de bil:D

Dat vind ik niet diep genoeg. Je zult er ongetwijfeld van groeien. Maar het is beter om goed in de spier te zitten. En met een 16mm naald zit je er niet bepaald diep in. Natuurlijk scheelt dit weer per persoon want niet iedereen is even droog.

ik spreek over me zelf niet bij na gedacht dat niet iedereen droog is

Billen, benen, armen, schouders, allemaal 0.6x25m.

Werkt prima

Terug
Naar boven