XXL Nutrition

hoe diep injecteren

Het is overigens wel voor ieder verschillend.
Maar we beelden ons een gezond lichaam voor.

Niet te dun, we nemen aan dat je al gegained heb op naturen..
En ook niet te vet, want je gaat toch niet kuren als 130kg weegt puur vet.

Alle metingen zijn gebasseerd op een sportief (al getraind) lichaamsbouw.

• Topic Starter Topic Starter
dat is wel in orde,ga denk ik zo maar naar de apotheek haal denk ik toch maar 0,6x25 Zouden ze moeilijk doen als ik er 20 wil hebben.Die andere had ik via internet maar dat duurt weer een aantal dagen

dat is wel in orde,ga denk ik zo maar naar de apotheek haal denk ik toch maar 0,6x25 Zouden ze moeilijk doen als ik er 20 wil hebben.Die andere had ik via internet maar dat duurt weer een aantal dagen

Ik haal ze altijd per 100 ,evenals spuiten, nog nooit problemen gehad om ze mee te krijgen(je ziet ze u wel eens raar bekijken)

Heb altijd mijn vit b met 0,8-40mm geprikt en helemaal erin ! Benen schouder bil, maakt niet uit, het kan er helemaal in!

• Topic Starter Topic Starter
Heb ze al gehaald 10 euro voor een stuk of 60

Voorheen deden ze nooit moeielijk maar ik had laats een oud vrouwtje en die vroeg waar ik het voor nodig had, ik zei dat maakt toch niks uit ik haal hier altijd zij nog ff moeilijk doen toen uiteindelijk kreeg ik ze mee.

Ik zie iedereen hier zeggen gewoon die spuit erin rammen helemaal. Klopt dit?

Ik heb namelijk bij mijn kuur steeds de naald 1/5de eruit gelaten voor het geval dat je een spier aanspant en de naald afbreekt dan kan je hem eruit halen aan dat stukje dat erboven uit steekt. Dit heb ik een keer ergens gelezen en klonk aannemelijk.

Maar helemaal erin rammen zoals jullie zeggen lijkt me veeeel handiger want dat hoef je niet allemaal moeilijk te doen met aspireren en oppassen dat je de naald er niet per ongeluk dieper induwt

Naald afbreken??? Kan me dat niet helemaal voorstellen hoor..:D Heeft iemand hier dat ooit gehad?? :eek:

Ik heb wel eens gehad dat ik een zenuw raakte en als dat in je been is dan wil je spier wel even heftig aanspannen.
Nu had ik vernomen dat bij zo'n spieraanspanning het mogelijk is dat de naald afbreekt aan de bovenkant van de "spuiter". Als de naald er dan helemaal in zit ben je genaaid. Als ie er een stuk bovenuit steekt kan je hem eruit halen.
Dat is wat mij is wijs gemaakt.

Als jullie zeggen dat geen gevaar is duw ik hem er liever helemaal in

Freaky een naald die afbreekt vlak boven de huidoppervlakte

heheh probeer m maar eens af tebreken dan... zal zeeeer moeilijk gaannnn,, daar moeten ze zeker tegen kunnen, gewoon helemaal erin!

Jullie hebben me gerust gesteld. Vanaf nu jas ik hem er helemaal in :)

Ik had het idee van de naald er niet helemaal insteken hiervandaan:
[Link niet meer beschikbaar]

Zie stap 20. Nu ik terug kijk zijn 25 stappen om te injecteren wel idioot veel zeg hahaaha.

Terug
Naar boven