XXL Nutrition

Hoe doe je KT tijdens de cut?

Begian

Novice
Waardering
0
Met lichte gewichten of met zo zwaar mogelijke gewichten?
Want als je met zware gewichten traint breek je spiermassa af en je eet niet genoeg kcal tijdens de cut om ze te herstellen, verlies je dan geen spieren zo?

Hetzelfde

Nee

Minder sets, maar niet minder gewicht.

Hetzelfde zwaar werk waarmee je spieren opbouwt zorgt er ook voor dat je ze behoudt tijdens de cut.
Als je plots met pussygewichten gaat trainen hou je een pussyfysiek over.

Zo zwaar mogelijk, maar minder sets.

2,5 uur trainen is zelfs te lang als je in de bulk bent. KT max op 1,5 uur houden

Probeer maar eens om al je trainingen in 1h30 te doen als je serieus strongman of powerlifting doet en genoeg volume moet draaien plus genoeg rust tussen de sets moet nemen om weer enigszins tot je positieven te komen ;) Maar soit, die discussie is hier al 1000 keer gevoerd...

Probeer maar eens om al je trainingen in 1h30 te doen als je serieus strongman of powerlifting doet en genoeg volume moet draaien plus genoeg rust tussen de sets moet nemen om weer enigszins tot je positieven te komen ;) Maar soit, die discussie is hier al 1000 keer gevoerd...

Ik weet niet precies hoe powerlifting en strongman schema's in elkaar zitten dus misschien omdat je meer rust tussendoor zal het cortisol verhaal minder snel van toepassing zijn.
Kan je mij een link geven naar die discussie, ben daar wel in geintereseerd.

in de cut periode hield ik 3x12 aan. Aan het einde van mijn training ging ik nog een half uurtje fietsen. Zorg gewoon voor voldoende eiwitten dan hoef je in iedergeval geen zorgen te maken over spierafbraak.

waarom minder sets?
ik doe altijd hetzelfde, heb geen moeite mee ofzo:dunno:

2,5 uur trainen is zelfs te lang als je in de bulk bent. KT max op 1,5 uur houden

Ik weet niet precies hoe powerlifting en strongman schema's in elkaar zitten dus misschien omdat je meer rust tussendoor zal het cortisol verhaal minder snel van toepassing zijn.
Kan je mij een link geven naar die discussie, ben daar wel in geintereseerd.

haha kijk maar eens in zijn log en zeg dan nog eens dat 2,5 uur trainen slecht voor je is

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor jullie replays

Terug
Naar boven