XXL Nutrition

Hoe en wat

Waardering
0
Ik wil aan mijn conditie gaan werken, ik moet binnekort een ibt training halen en wil graag weten hoe ik het beste mijn conditie op een goede maar niet te langzame manier kan opbouwen, en kan ik hier eventueel iets bij gebruiken... lees hier van alles over creatine en dat soort spulletjes... dus misschien zit er ook iets bij wat mij kan helpen...??? ??? ???

Conditie opbouwen is geen snelle weg voor. Zeker niet als je niet in de vereiste vorm bent om die 'ibt training' nu al te halen.

Als het puur om conditie gaat, duurtrainingen van 30-40 minuten en dan minimaal 3 keer per week. Resultaat zal je na ongeveer 2 weken wel zien, maar de echte resultaten heb je maanden voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
het hoeft gelukkig ook niet nu, maar over 2 maanden, en ik neem aan dat je in 2 maanden toch wel aardig wat voor elkaar kan krijgen, of zit ik er nu helemaal naast?

Conditie opbouwen is geen snelle weg voor. Zeker niet als je niet in de vereiste vorm bent om die 'ibt training' nu al te halen.
QUOTE]

Hangt een beetje af van de vorm waarin je nu verkeert. Begin je van 0 of ben je al bezig met training? Dat scheelt nog al.

Wat houd die 'ibt training' in?

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet echt vanaf een laag pitje beginnen, maar een ibt training (interne bijstandsteam) houd in dat je optreed tijdens rellen, in mijn geval in een gevangenis, of op terreinen van justitie... een ibt training staat gelijk aan een soort van militaire training, en deze duurt 8 dagen...

Hangt een beetje af van de vorm waarin je nu verkeert. Begin je van 0 of ben je al bezig met training? Dat scheelt nog al.

Wat houd die 'ibt training' in?

Daar heb je geen supplementen voor nodig, buiten misschien een goede multivitamine. Training is de basis, om je conditie te boosten zijn er niet zoveel hulpmiddelen.

Terug
Naar boven