Jamesss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dat willen?
Wanneer jij uberhaupt een arts benaderd heeft hij kennis genomen van het feit dat jij AAS wilt gebruiken of reeds heb gebruikt.
Mocht je onverhoop ooit nog eens een medische ingreep nodig hebben, dan kan dit nog problemen opleveren met je verzekering. Ik zou elke medische instantie tot een indivudu aan toe per definitie links laten liggen en geen associatie laten maken met jou gebruik. Je weet welke visie zij op steroide hebben.
Verder is injecteren een eerder kunstige handeling dan een ingreep met vereiste medische kennis. Verdiep je er goed in, betrekt er eventueel een vertrouwens persoon bij en doe het desnoods eerst eenmaal met water of Vitamine B12.

Als nieuwe leden dit lezen kunnen ze echt serieus het verkeerde idee krijgen. Zat te twijfelen om sommige mensen met hun ondoordachte stommiteiten negatieve karma te geven. Als je niks weet van spuiten probeer dan niet "Hardcore" te zijn en domme shit te roepen. Not funny and not amusing!!!
heb je helemaal gelijk in maar dit zal zo altijd blijven
Verkr8? Denk dat je je antwoord wel heb of niet.Wat heb je domme vrienden zeg......wij doen het op de toilet!
Weet nog een keertje dat ik de naald in de pot liet vallen, maar je weeet tog wij zijn Hardcore! Gewoon spuiten, lekker SPanG
![]()
ontopic: jullie hebben mijn topic verkr8![]()

Verkr8? Denk dat je je antwoord wel heb of niet.
Blijkbaar doen artsen dit niet omdat ze verantwoordelijk zijn als er iets misgaat met jou goedje.
En er staan wat foto`s op dit forum waar je het beste kan prikken.
p.s. Als je iemand zoekt om te prikken hou ik me aanbevolen, kan ik alvast oefenen![]()
![]()

Wat lul jij nou weer? Probeer maar IV te prikken in de quad is stuk lastiger dan IM. Zoek maar een ader in je quad is moeilijker dan je denkt hoor!!
Niet elke stof kan zomaar IV gezet worden meeste zal Sub of IM gezet moeten worden. En schouders doen helemaal niet pijn.
En ja kan alles delen met je arts en bestaat nog zoiets als de geheimhoudingsplicht. Dus ook al spuit jij je super onverantwoord achterover dan zal de verzekering daar niks van mee krijgen
Beste Moderator deze hele topic gaat nergens meer over, leden hier kunnen niks leren. Na mijn mening mag hier een SLOTJE OP
Beste Moderator deze hele topic gaat nergens meer over, leden hier kunnen niks leren. Na mijn mening mag hier een SLOTJE OP
Wat lul jij nou weer? Probeer maar IV te prikken in de quad is stuk lastiger dan IM. Zoek maar een ader in je quad is moeilijker dan je denkt hoor!!
Niet elke stof kan zomaar IV gezet worden meeste zal Sub of IM gezet moeten worden. En schouders doen helemaal niet pijn.
En ja kan alles delen met je arts en bestaat nog zoiets als de geheimhoudingsplicht. Dus ook al spuit jij je super onverantwoord achterover dan zal de verzekering daar niks van mee krijgen

Betere treads blijven nog langer open dat dit gezeik....mods op vakantie?
...