AndroidHealthClinic

hoe groot is de kans(in procenten) dat mijn huisarts mij injecteert

Als nieuwe leden dit lezen kunnen ze echt serieus het verkeerde idee krijgen. Zat te twijfelen om sommige mensen met hun ondoordachte stommiteiten negatieve karma te geven. Als je niks weet van spuiten probeer dan niet "Hardcore" te zijn en domme shit te roepen. Not funny and not amusing!!!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dat willen?

Wanneer jij uberhaupt een arts benaderd heeft hij kennis genomen van het feit dat jij AAS wilt gebruiken of reeds heb gebruikt.

Mocht je onverhoop ooit nog eens een medische ingreep nodig hebben, dan kan dit nog problemen opleveren met je verzekering. Ik zou elke medische instantie tot een indivudu aan toe per definitie links laten liggen en geen associatie laten maken met jou gebruik. Je weet welke visie zij op steroide hebben.

Verder is injecteren een eerder kunstige handeling dan een ingreep met vereiste medische kennis. Verdiep je er goed in, betrekt er eventueel een vertrouwens persoon bij en doe het desnoods eerst eenmaal met water of Vitamine B12.

beste post uit hele topic.
Had niet gedacht dat een jongen van 16 mij meer zou kunnen helpen dan jullie. je krijgt karma kerel;)

Als nieuwe leden dit lezen kunnen ze echt serieus het verkeerde idee krijgen. Zat te twijfelen om sommige mensen met hun ondoordachte stommiteiten negatieve karma te geven. Als je niks weet van spuiten probeer dan niet "Hardcore" te zijn en domme shit te roepen. Not funny and not amusing!!!

:clap: heb je helemaal gelijk in maar dit zal zo altijd blijven

ik zou zelfs zeggen doe maar:slotje:

Wat heb je domme vrienden zeg......wij doen het op de toilet!
Weet nog een keertje dat ik de naald in de pot liet vallen, maar je weeet tog wij zijn Hardcore! Gewoon spuiten, lekker SPanG
:knipoog:

ontopic: jullie hebben mijn topic verkr8:(
Verkr8? Denk dat je je antwoord wel heb of niet.
Blijkbaar doen artsen dit niet omdat ze verantwoordelijk zijn als er iets misgaat met jou goedje.
En er staan wat foto`s op dit forum waar je het beste kan prikken.

p.s. Als je iemand zoekt om te prikken hou ik me aanbevolen, kan ik alvast oefenen;) :D

injecteren ken elke boerenlul....waaromdoor de huisarts?bang voor dat prikje al je het zelf moet doen?:D

Verkr8? Denk dat je je antwoord wel heb of niet.
Blijkbaar doen artsen dit niet omdat ze verantwoordelijk zijn als er iets misgaat met jou goedje.
En er staan wat foto`s op dit forum waar je het beste kan prikken.

p.s. Als je iemand zoekt om te prikken hou ik me aanbevolen, kan ik alvast oefenen;) :D

hah! Ik laat me liever prikken door mijn nichtje van 3!

waar woon je dan?lol :p

Wat lul jij nou weer? Probeer maar IV te prikken in de quad is stuk lastiger dan IM. Zoek maar een ader in je quad is moeilijker dan je denkt hoor!!
Niet elke stof kan zomaar IV gezet worden meeste zal Sub of IM gezet moeten worden. En schouders doen helemaal niet pijn.

En ja kan alles delen met je arts en bestaat nog zoiets als de geheimhoudingsplicht. Dus ook al spuit jij je super onverantwoord achterover dan zal de verzekering daar niks van mee krijgen

Schouders hou ik persoonlijk niet van. En aders is en kwestie van riptheid, ik zelf heb er wel 1 die goed zichtbaar is.

Het gaat niet om het spuiten op zichzelf, het gaat erom dat bijvoorbeeld bij een gyno operatie er geen doping in het spel mag zijn, daar kunnen wij alles van vinden, maar de verzekering trekt zich er dan van terug. En een verwijzing voor een medische ingreep moet in veel gevallen van je huisarts komen. En dan ligt het anders.

Bij sommige leningen moet je bloed afstaan en bij sommige niet, mochten ze er onverhoop toch achterkomen dat je HIV hebt, kun je die lening uit je hoofd zetten.

Mijn punt is echter, hoe minder ze van jou interieur afweten, des te beter.

Totaal onnodig om hier je huisarts bij te betrekken.

Beste Moderator deze hele topic gaat nergens meer over, leden hier kunnen niks leren. Na mijn mening mag hier een SLOTJE OP

Dus alles wat niet leerzaam is mag een slotje op???

Gewoon niet meer posten, dan bloedt tie vanzelf dood (ik heb het over dit topic).

mijn topics zijn goud waard;) ze gooien ze niet zomaar opslot

dikke pannekoek ben jij zeg.......

Dat die gast ook nog gewoon karma heeft? Waarschijnlijk geeft hij zichzelf karma, kan niet anders!

ten eerste: wat een topictitel, maar ik denk dat de kans 0,000064674%, give or take een paar miljoensten.

Wat lul jij nou weer? Probeer maar IV te prikken in de quad is stuk lastiger dan IM. Zoek maar een ader in je quad is moeilijker dan je denkt hoor!!
Niet elke stof kan zomaar IV gezet worden meeste zal Sub of IM gezet moeten worden. En schouders doen helemaal niet pijn.

En ja kan alles delen met je arts en bestaat nog zoiets als de geheimhoudingsplicht. Dus ook al spuit jij je super onverantwoord achterover dan zal de verzekering daar niks van mee krijgen

Volgens mij is de quad geen geschikte plek voor IV prikken, dit gebeurt voor zover ik weet meestal in de lies en daar wil je echt niet ED of zelf EW een infuusje/naald in rammen. (al zou je een waaknaald kunnen gebruiken)
Daarnaast ga je toch compleet voorbij aan de depotwerking waarom iets juist IM/SC wordt gezet? IV komt direct alles in de bloedbaan, lijkt me niet tof met een gram test of zo, monster roidrage :D

En ja, als prikjes pijn doen of je er bang voor bent, dan kan je beter kantklossen of postzegels verzamelen dan met injectable AS aan de slag te willen gaan imo :D

(3pi x ln 22) ^2
--------------- x 1% = injecteringskans
200

Betere treads blijven nog langer open dat dit gezeik....mods op vakantie?

Terug
Naar boven