MuscleMeat

hoe groot is de kans(in procenten) dat mijn huisarts mij injecteert

waarom denk je dat dit in belgie en nederland verschilt?
in nederland heb je toch ook sportdokters
gewone huisartsen doen het belgie ook niet hoor

Hier wil meestal een huisarts absoluut niets te maken hebben met anabolengebruikers. Ze geven in meeste gevallen niet eens een bloedtest. Terwijl in Belgie de huisartsen gewoon anabolen voorschrijven zonder medische redenen daarvoor.

Was nieuwsgierig hoe groot de kans is dat ik mijn huisarts zover krijg om mij te gaan injecteren elke week?

Geen slechte vraag. Ik zou dat ook wel willen. Weet je zeker dat het goed gaat. Maar hele kleine kans dat een arts dat doet. Misschien de doktersassistente doet het wel. Die geeft ook de grieprik. Zeg je gewoon dat het wat anders is. Die assistentes weten toch niet wat as zijn.

Geen slechte vraag. Ik zou dat ook wel willen. Weet je zeker dat het goed gaat. Maar hele kleine kans dat een arts dat doet. Misschien de doktersassistente doet het wel. Die geeft ook de grieprik. Zeg je gewoon dat het wat anders is. Die assistentes weten toch niet wat as zijn.

:janken: :huilen: :headbang:

Hier wil meestal een huisarts absoluut niets te maken hebben met anabolengebruikers. Ze geven in meeste gevallen niet eens een bloedtest. Terwijl in Belgie de huisartsen gewoon anabolen voorschrijven zonder medische redenen daarvoor.

Bloedtest zijn ze verplicht aan mee te werken. Doet je huisarts dan niet, dreig hem dan aan te klagen.

• Topic Starter Topic Starter
:orly:

trouwens wel lief hoor, je bent de enige de me niet dist;)

Als ik zie hoe veel artsen/verpleegkundigen prikken, doe ik het liever zelf.

Als ik zie hoe veel artsen/verpleegkundigen prikken, doe ik het liever zelf.
Juist daarom doen zij het toch beter?
De enige reden waarom ik nog niet kuur is doordat ik niet zeker weet waar te prikken. Het idee in me aderen te prikken:( .
Wel een idee is om gewoon op de wc van het ziekenhuis te gaan prikken:p . Gaat het mis ben je waar je wezen moet;)
Maar las net een hele goede tip. Je been spannen en dan in de spier die je ziet prikken. Denk dat ik kan gaan beginne:cool:

De enige reden waarom ik nog niet kuur is doordat ik niet zeker weet waar te prikken. Het idee in me aderen te prikken:( .
Wel een idee is om gewoon op de wc van het ziekenhuis te gaan prikken:p . Gaat het mis ben je waar je wezen moet;)
Maar las net een hele goede tip. Je been spannen en dan in de spier die je ziet prikken. Denk dat ik kan gaan beginne:cool:

Hey maak jij een geintje ofzo, als dit geen grap is biggen niet aan aas vriend het gaat niet goed komen.

Waarom zou je dat willen?

Wanneer jij uberhaupt een arts benaderd heeft hij kennis genomen van het feit dat jij AAS wilt gebruiken of reeds heb gebruikt.

Mocht je onverhoop ooit nog eens een medische ingreep nodig hebben, dan kan dit nog problemen opleveren met je verzekering. Ik zou elke medische instantie tot een indivudu aan toe per definitie links laten liggen en geen associatie laten maken met jou gebruik. Je weet welke visie zij op steroide hebben.

Verder is injecteren een eerder kunstige handeling dan een ingreep met vereiste medische kennis. Verdiep je er goed in, betrekt er eventueel een vertrouwens persoon bij en doe het desnoods eerst eenmaal met water of Vitamine B12.

Het idee in me aderen te prikken:( .

Je creerd enkel een opening naar je interieur door je huidweefsel te penetreren en de stof direct in je bloedbaan af te geven.

Verder vind ik m'n schouder en arm het meest verschrikkelijke punt waar die 'ervaren arsten' het graag wouden en dan ook nog IM.

Als kind dacht ik er nooit bij na, maar ik zou nu gewoon m'n broek laten zakken en zeggen 'hier in m'n quad graag en IV'.

Denk je nu echt dat je een slagaderlijke bloeding kunt krijgen van injecteren? De reden waarom ik liever zelf prik is omdat ik dan zo prettig mogelijk kan injecteren (plaats en snelheid van injecteren etc.) Waar ik al helemaal niet tegen kan is wanneer een stagiaire met bibberende hand en het zweet op zijn voorhoofd mij met een naald gaat belagen.

Injecteren is een fluitje van een cent, als je dat niet kunt leren zul je zeker nooit een correcte squat kunnen maken. In dat geval zijn roids dus niet voor je weggelegd.

Denk je nu echt dat je een slagaderlijke bloeding kunt krijgen van injecteren? De reden waarom ik liever zelf prik is omdat ik dan zo prettig mogelijk kan injecteren (plaats en snelheid van injecteren etc.) Waar ik al helemaal niet tegen kan is wanneer een stagiaire met bibberende hand en het zweet op zijn voorhoofd mij met een naald gaat belagen.

Injecteren is een fluitje van een cent, als je dat niet kunt leren zul je zeker nooit een correcte squat kunnen maken. In dat geval zijn roids dus niet voor je weggelegd.
Een sportoefening is toch heel wat anders dan een prik zetten. Mentaal gezien vind ik het moeilijker dan fysiek. Het idee alleen.
Ik heb al vaak prikken gehad en de uren ervoor vind ik zwaarder dan de prik zelf. Dan denk je is dat alles.

Hey maak jij een geintje ofzo, als dit geen grap is biggen niet aan aas vriend het gaat niet goed komen.
Ja was niet serieus. Ik zou het juist op een rustige plek doen waar je je vertrouwd voelt.
Nee kwam op dit idee omdat een jongen die ik ken "altijd" met ze auto naar de buurt van een ziekenhuis reed. Met het idee van als het fout gaat loop ik zo naar de ehbo. Was tijdens ze eerste kuur, geloof dat ie dat 2 keer deed.

Als kind dacht ik er nooit bij na, maar ik zou nu gewoon m'n broek laten zakken en zeggen 'hier in m'n quad graag en IV'.

Wat lul jij nou weer? Probeer maar IV te prikken in de quad is stuk lastiger dan IM. Zoek maar een ader in je quad is moeilijker dan je denkt hoor!!
Niet elke stof kan zomaar IV gezet worden meeste zal Sub of IM gezet moeten worden. En schouders doen helemaal niet pijn.

En ja kan alles delen met je arts en bestaat nog zoiets als de geheimhoudingsplicht. Dus ook al spuit jij je super onverantwoord achterover dan zal de verzekering daar niks van mee krijgen

Laatst bewerkt:
Ja was niet serieus. Ik zou het juist op een rustige plek doen waar je je vertrouwd voelt.
Nee kwam op dit idee omdat een jongen die ik ken "altijd" met ze auto naar de buurt van een ziekenhuis reed. Met het idee van als het fout gaat loop ik zo naar de ehbo. Was tijdens ze eerste kuur, geloof dat ie dat 2 keer deed.

Lekker steriele omgeving... zal er ook helemaal niet gek uit gezien hebben. Echt sommige mensen moeten met een gigantische boog om naalden heen lopen. Wat een lading onnozele rommel hier gepost word zeg niet normaal.

Lekker steriele omgeving... zal er ook helemaal niet gek uit gezien hebben. Echt sommige mensen moeten met een gigantische boog om naalden heen lopen. Wat een lading onnozele rommel hier gepost word zeg niet normaal.

Hahahaha!
Doorsnee bb-er wannabee!

Laat zitten kerel, komt vanzelf een slotje.

• Topic Starter Topic Starter

Wat heb je domme vrienden zeg......wij doen het op de toilet!
Weet nog een keertje dat ik de naald in de pot liet vallen, maar je weeet tog wij zijn Hardcore! Gewoon spuiten, lekker SPanG
:knipoog:

ontopic: jullie hebben mijn topic verkr8:(

Terug
Naar boven