napoleon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
ik heb deze week een afspraak
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom denk je dat dit in belgie en nederland verschilt?
in nederland heb je toch ook sportdokters
gewone huisartsen doen het belgie ook niet hoor
Was nieuwsgierig hoe groot de kans is dat ik mijn huisarts zover krijg om mij te gaan injecteren elke week?
Geen slechte vraag. Ik zou dat ook wel willen. Weet je zeker dat het goed gaat. Maar hele kleine kans dat een arts dat doet. Misschien de doktersassistente doet het wel. Die geeft ook de grieprik. Zeg je gewoon dat het wat anders is. Die assistentes weten toch niet wat as zijn.

Hier wil meestal een huisarts absoluut niets te maken hebben met anabolengebruikers. Ze geven in meeste gevallen niet eens een bloedtest. Terwijl in Belgie de huisartsen gewoon anabolen voorschrijven zonder medische redenen daarvoor.
Geen slechte vraag. Ik zou dat ook wel willen. Weet je zeker dat het goed gaat. Maar hele kleine kans dat een arts dat doet. Misschien de doktersassistente doet het wel. Die geeft ook de grieprik. Zeg je gewoon dat het wat anders is. Die assistentes weten toch niet wat as zijn.

Juist daarom doen zij het toch beter?Als ik zie hoe veel artsen/verpleegkundigen prikken, doe ik het liever zelf.
.
. Gaat het mis ben je waar je wezen moet

Juist daarom doen zij het toch beter?
De enige reden waarom ik nog niet kuur is doordat ik niet zeker weet waar te prikken. Het idee in me aderen te prikken.
Wel een idee is om gewoon op de wc van het ziekenhuis te gaan prikken. Gaat het mis ben je waar je wezen moet
![]()
Maar las net een hele goede tip. Je been spannen en dan in de spier die je ziet prikken. Denk dat ik kan gaan beginne![]()
![]()
trouwens wel lief hoor, je bent de enige de me niet dist![]()
Juist daarom doen zij het toch beter?
De enige reden waarom ik nog niet kuur is doordat ik niet zeker weet waar te prikken. Het idee in me aderen te prikken.
Wel een idee is om gewoon op de wc van het ziekenhuis te gaan prikken. Gaat het mis ben je waar je wezen moet
![]()
Maar las net een hele goede tip. Je been spannen en dan in de spier die je ziet prikken. Denk dat ik kan gaan beginne![]()
Een sportoefening is toch heel wat anders dan een prik zetten. Mentaal gezien vind ik het moeilijker dan fysiek. Het idee alleen.Denk je nu echt dat je een slagaderlijke bloeding kunt krijgen van injecteren? De reden waarom ik liever zelf prik is omdat ik dan zo prettig mogelijk kan injecteren (plaats en snelheid van injecteren etc.) Waar ik al helemaal niet tegen kan is wanneer een stagiaire met bibberende hand en het zweet op zijn voorhoofd mij met een naald gaat belagen.
Injecteren is een fluitje van een cent, als je dat niet kunt leren zul je zeker nooit een correcte squat kunnen maken. In dat geval zijn roids dus niet voor je weggelegd.
Ja was niet serieus. Ik zou het juist op een rustige plek doen waar je je vertrouwd voelt.Hey maak jij een geintje ofzo, als dit geen grap is biggen niet aan aas vriend het gaat niet goed komen.
Als kind dacht ik er nooit bij na, maar ik zou nu gewoon m'n broek laten zakken en zeggen 'hier in m'n quad graag en IV'.
Ja was niet serieus. Ik zou het juist op een rustige plek doen waar je je vertrouwd voelt.
Nee kwam op dit idee omdat een jongen die ik ken "altijd" met ze auto naar de buurt van een ziekenhuis reed. Met het idee van als het fout gaat loop ik zo naar de ehbo. Was tijdens ze eerste kuur, geloof dat ie dat 2 keer deed.
Lekker steriele omgeving... zal er ook helemaal niet gek uit gezien hebben. Echt sommige mensen moeten met een gigantische boog om naalden heen lopen. Wat een lading onnozele rommel hier gepost word zeg niet normaal.
Ja was niet serieus. Ik zou het juist op een rustige plek doen waar je je vertrouwd voelt.
Nee kwam op dit idee omdat een jongen die ik ken "altijd" met ze auto naar de buurt van een ziekenhuis reed. Met het idee van als het fout gaat loop ik zo naar de ehbo. Was tijdens ze eerste kuur, geloof dat ie dat 2 keer deed.