XXL Nutrition

hoe hard train jij? geef een cijfer....

ovation

Competitive Bodybuilder
Waardering
2.433
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
denk jij dat je hard traind? geef jezelf eens een eerlijk cijfer...en dan bedoel ik niet wie het meeste gewicht pakt...maar wie traint echt zn ass of....bij twijfel wil ik bewijs.. haha

0 - 10+ Algelang zin, motivatie, energie, enz.

• Topic Starter Topic Starter
hoelang train je per dag?

0 - 10+ Algelang zin, motivatie, energie, enz.

yups.. same here.

zin, energie en type muziek dat ze draaien (ik wil nog wel eens mijn mp3 player vergeten)

af en toe hebben ze van die lounge dingen in de zaal aanstaan.. dan kan ik me echt niet oppeppen

aaaa die mensen haat ik die met een mp3 player op lopen.. kap effe joh!!! je bent aan het trainen muziek luisteren doe je niet als je aan het trainen ben

denk jij dat je hard traind? geef jezelf eens een eerlijk cijfer...en dan bedoel ik niet wie het meeste gewicht pakt...maar wie traint echt zn ass of....bij twijfel wil ik bewijs.. haha

Hoe zo kom je dan langs om te controleren???
Dat is wel gezellig trouwens, ontmoet je nog wat DBBers:D

Idd, muziek is echt belangrijk voor een goede training, hoor je op de achtergrond ene top40 sl*t weer een jank liedje zingen kan ik me echt moeilijk opeppen.

nou wie weet... heb al aardig wat scholen gezien, en de meeste trainen echt als een vaatdoek...

geen muziek dat is het beste....maximaal 15 seconden rust tussen een set... veel supersets dan ben je aan het trainen...niet met een mp3 player op beetje die apparaten langslopen...

aaaa die mensen haat ik die met een mp3 player op lopen.. kap effe joh!!! je bent aan het trainen muziek luisteren doe je niet als je aan het trainen ben

anders kraam je even totale onzin uit, halve tamme.

je bent aan het trainen, storen aan andere mensen doe je niet als je aan het trainen bent.

tijdens het weekend een 9
tijdens de werkweek een 7

als ik train moet het zweet van men hoofd lopen(niet druppen) en na de training moet je men t-shirtje kunnen uitwringen ;)

ah ja ik loop ook met een mp3 tje.

sinlath...jij bent een fitnessboy ok...een echte bodybuilder traint niet met een mp3 player...hahaha...inderdaad vandaar deze topic...veel denken dat ze hard trainen maar is echt niet zo....bij ons lagen mensen over hun nek te gaan omdat ze het niet aankonden...maar ze wonnen wel elke wedstrijd...ik pleurde weleens in slaap na mn training...zo kapot was ik...en deze vriend komt me vertellen dat hij zich zelf een 10 geeft met een mp 3 player op zn herses

sinlath...jij bent een fitnessboy ok...een echte bodybuilder traint niet met een mp3 player...hahaha...inderdaad vandaar deze topic...veel denken dat ze hard trainen maar is echt niet zo....bij ons lagen mensen over hun nek te gaan omdat ze het niet aankonden...maar ze wonnen wel elke wedstrijd...ik pleurde weleens in slaap na mn training...zo kapot was ik...en deze vriend komt me vertellen dat hij zich zelf een 10 geeft met een mp 3 player op zn herses

ja inderdaad een echte bodybuilder :rolleyes:

krijgen we nu weer zo'n wat is hardcore discussie?

even ontopic.. je vraagt, geef JEZELF een cijfer, nou dat is het cijfer dat ik mezelf geef.

pas als jij MET mij hebt getrained mag jij ook je cijfer geven danpas heb je recht van oordelen.

of ik wel of niet met een MP3 player oploop zou niets af moeten doen aan de manier waarop ik train.

IK luister nooit naar muziek maar loop wel met m'n telefoon aan m'n oor keihard door de zaal te gillen zodat iedereen opkijkt en uit z'n concentratie gehaald wordt. Ook sta ik graag naast iemand anders met m'n maatje het afgelopen nweekend door te nemen op een manier en met en volume dat iedereen weet wat we allemaal gedan hebben.

Ben ik nu echt Hardcore ? ? ? ?

Ik zweet zelden tijdens de training of het moet echt warm zijn. Teminste niet op mn kop. Ik heb wel een über zwetende bilnaad, na een training is het net alsof ik in mijn trainingsbroek gepist heb. Loop regelmatig met een rode kop aan. Ik geef mezelf een 8.

Nee 3xl, jij bent in de volledige onmogelijkheid om OOIT hardcore te zijn, sorry !

Terug
Naar boven