AndroidHealthClinic

hoe hard train jij? geef een cijfer....

Ik zorg ervoor dat de laatste herhalingen er met bloed, zweet en tranen uitgeperst moeten worden :p

Tijdens het loade toch zeker wel een 8 :D

Ik zorg ervoor dat de laatste herhalingen er met bloed, zweet en tranen uitgeperst moeten worden :p

Hier meestal ook. Ligt eigenlijk maar net aan de oefening. Soms zit je met die dumbbells bij ons te spelen van x aantal kilo's en is die opzich net té makkelijk. Echter gaan ze boven de 10 in stappen van 2 kilo omhoog en blijkt die 2 kilo erbij net te zwaar te zijn (failure, te vroeg). Aangezien ik niet elke keer tot failure train pak ik dan maar die iets te makkelijke. Dat komt de techniek alleen maar ten goede :)

7 tot 8, ik own elke week mijn logboekje weer, koste wat het kost.

Kan niet zeggen dat het een 10 is.
Ik kan wel zwaarder trainen, maar dat doe ik niet.
Neem net zoveel gewichten dat ik mijn sets en oefeningen goed uitvoer.
Bij te zwaar ga ik teveel smokkelen.

ik geef me zelf wel een 9 omdat ik altijd alles geef watik heb als ik klaar bent dan ben ik ook echt gesloopt

nu ik begeleid wordt door een uitsmijter van een discotheek waar mn broer werkt train ik wel harder.. damnn een 9! alles kan harder;)

vind het een dom topic.

ik kan wel elke dag kotsend en flauwvallend mijn oefneingen doen en zwaar voorbij failure gaan, maar groeien ga ik daar niet van.

het is niet hoe harder je traint hoe meer spiergroei of hoe sterker je word.

ik vind dat ik hard genoeg train maar niet te hard om zo mijn groei en krahtgains te optimaliseren.

pas als je dat kunt kun je jezelf een 10 geven.

ik kan echt kapot gaan op een oefening als de deadlift, maar doe nauwelijks forced reps meer in mijn training. en sindsdien begon ik te groeien ;)

ik geef mezelf nu een 8 als ik de volgende dingen meeneem.

intensiteit
volume
frequentie

ik heb nog te weinig ervaring vind ik om echt alles zo in elkaar te laten vallen zodat ik het snelst in kracht en spiermassa win

ik verdien wel een dikke 8

dus die geef ik mezelf bij deze :D

als er een lekker meisje langsloopt heb ik opeens meer kracht? :D

8.5/10

3 dagen split + 2 keer appart half uur buikspieren.
Eigenlijk 5 dagen/week dus
de helft van de trainingen tot failure. Er echt alles uitsqueezen. Zelfs al doe ik die bicep curl nog maar met een bewegingsrotatie van 5 cm :p

een 2, kan door thuistrainen ook geen fail veroorloven, zal zo vlug mogelijk in een gym beginnen, hopelijk kan ik dan intensiever aan de bak

een 2, kan door thuistrainen ook geen fail veroorloven, zal zo vlug mogelijk in een gym beginnen, hopelijk kan ik dan intensiever aan de bak

er zijn maar heel weinig oefeningen waar je je geen fail op kunt veroorloven.

bankdrukken kun je buikrollen.

alleen squat word k*t. voor de rest zou ik geen oefening weten waar je niet op zou kunnen failen

alleen squat word k*t. voor de rest zou ik geen oefening weten waar je niet op zou kunnen failen

Buikrollen is geen sport die ik graag doe in elk geval; en failure bij squat is zwaar klote en zeer pijnlijk!

Ot; over het algemeen een 7/8; ik probeer altijd goed te trainen, de hoeveelheid tijd die ik erover doe maakt me geen zak uit, al duurt het 3 uur; ik wil een goede training doen.
En een goede training vind ik een training waar ik een klein 'plan' voor heb gemaakt; voor elke oefening bepaal ik ter plekke hoeveel reps/sets en het gewicht; als ik de volledige set af kan maken, door echte failure, rust ik en probeer het weer.

Volgend jaar een squatrek; een nieuw squat-tijdperk voor mij.:D

buikrollen weet je wel hoe veel pijn dat doet???

op moment zou ik me een 6 geven, zit ff in een dipje kwa trainen.
hoop dat in nieuwe jaar wat beter gaat.

Terug
Naar boven