MuscleMeat

hoe hard train jij? geef een cijfer....

gezien de flinke spierpijn die ik elke dag toch wel ervaar geef ik mezelf toch wel een 8,5... het kan natuurlijk altijd wel net iets zwaarder en net iets beter maar zoals het nu gaat heb ik er een fijn gevoel bij...

MET mp3 :p

Ik geef mezelf een 2: weak ass MTF

geen muziek dat is het beste....maximaal 15 seconden rust tussen een set... veel supersets dan ben je aan het trainen...niet met een mp3 player op beetje die apparaten langslopen...

Geen muziek dat is een persoonlijke kwestie.En 15 seconden rust tussen een set is veeels te weinig.Als jij 15 sec rust tussen een set kan het zo zijn dat jou lichaam het nog steeds als dezelfde set ziet.

Veel supersets dan ben je aan het trainen?Dat is ook maar een trainingsmethode die je ook max 4-6 weken achter elkaar moet doen dus.Ach ja

geen muziek dat is het beste....maximaal 15 seconden rust tussen een set... veel supersets dan ben je aan het trainen...niet met een mp3 player op beetje die apparaten langslopen...

Nee dan ben je niet aan het trainen, dan ben je je tijd aan het verdoen.

train meestal wel zo hard en zwaar mogelijk 8+ wil ik me zelf wel geven in idd het heeft wel te maken hoe ik me die dag voel qwa energie etc.

• Topic Starter Topic Starter
tijd aan het verdoen? nee 2 uur inde school hangen dan ben je je tijd aan het verdoen...ik heb zelf ondervonden dat de trainingsintensiteit op deze manier heel hoog is...tuurlij zijn er meer manieren,ik heb het nu over mijn manier,zoals ik hem geleert heb van 1 van de grootste mannen in de sport...vandaar...en julli ekunnen het een stom topic vinden...maar de reden dat ik het vraag is om te kijken hoe jullie in de sport staan....sommige douwen zich vol met allerlei zooi en trainen als een vaatdoek denk dat jullie me daar wel gelijk in geven of niet....ik zeg niet dat jullie het doen maar geloof me er zijn weinig mensen die echt kunnen trainen....oja en niet te vergeten... ik zou juist blij zijn als jullie echt hard zouden trainen want dat hoort erbij

Meestal een achie, met zo nu en dan uitschieters naar 9 en 10. Presteer de laatste tijd beter in bed dan in de sportschool, dat zijn constante 10-en

en wie ben je ook weer om ons dit allemaal te gaan zeggen? ???

tijd aan het verdoen? nee 2 uur inde school hangen dan ben je je tijd aan het verdoen...ik heb zelf ondervonden dat de trainingsintensiteit op deze manier heel hoog is...tuurlij zijn er meer manieren,ik heb het nu over mijn manier,zoals ik hem geleert heb van 1 van de grootste mannen in de sport...vandaar...en julli ekunnen het een stom topic vinden...maar de reden dat ik het vraag is om te kijken hoe jullie in de sport staan....sommige douwen zich vol met allerlei zooi en trainen als een vaatdoek denk dat jullie me daar wel gelijk in geven of niet....ik zeg niet dat jullie het doen maar geloof me er zijn weinig mensen die echt kunnen trainen....oja en niet te vergeten... ik zou juist blij zijn als jullie echt hard zouden trainen want dat hoort erbij

ik heb vandaag 4 keer mijn oude PR op squat verbroken.
heb in 30 minuten 4 herhalingen gedaan.

niet echt hard getraint lijkt me dus. maar ik vond het een zeer goeie training.

ik wil gewoon mijn punt duidelijk maken dat harder trainen niet beter is.

ik ben het met je eens dat trainen als een vaatdoek niet gaat helpen [de reden waarom ik niet voor HST ben] maar TE hard trainen is ook niet goed.

Hangt allemaal van dag tot dag af. K geef altijd het beste van mezelf.

gemiddeld 90-120 min 4x per week

cijfer tussen 8-10. Benen altijd een 10
Balls tot the wall

bewijs zie mijn log of kom een keer langs samen trainen is altijd leuk:cool:

Aah ik snap het al, je doet zoveel supersets zodat je snel klaar bent in de gym, zodat je snel naar school kan :thumbup:

Probeer altijd het beste uit mijn training te halen, het resultaat verschilt keer omdat het afhankelijk is hoe moe je bent, veel gewerkt hebt, op dieet bent etc.;).

We doen ons best:wl: .

Wat ben jij een irritante zeiksnol zeg.

Lekker belangrijk dat niet veel mensen echt hard trainen.Met sport moet je niet naar anderen kijken maar naar jezelf.

Tja ben meestal niet tevreden terwijl ik toch wel aardig heb getraind, maar mijn geest is een perfectionist.

Terug
Naar boven