Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je precies ?
Wat bedoel je precies ?
ik zie namelijk niet veel bijzonders....
Die biceps is zekers wel 35 cm, wat een geweldenaar!

De moeder van 50 cent was erg goedkoop. Toen zijn papa klaar was legde hij een halve dollar op haar nachtkastje, vandaar zijn naam.
Zijn muziek? Nee ik ga liever dood aan ouderdom.
De moeder van 50 cent was erg goedkoop. Toen zijn papa klaar was legde hij een halve dollar op haar nachtkastje, vandaar zijn naam.
---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 17:07 ----------
Zijn muziek? Nee ik ga liever dood aan ouderdom.
Zijn moeder vertelde me wat anders.ik bedoelde die spieren. En trouwens zijn naam komt van iemand anders, een wat minder bekendere man, 50 cent noemde zich zo omdat die man hetzelfde had meegemaakt als 50 cent. Vandaar zijn naam.

Beoordeeld door wie? Laat me raden op 1 hebben ze eminem staan.nou, hij behoord wel tot de top 10 rappers allertijden, wist je dat ook? maarja ieder zijn smaak.

Gewoon goed trainen(ETEN) lijkt mij dan,
kijk maar naar dat kleine k*t joch wat zo gespierd is (weet zijn naam ff niet)...
Zijn moeder vertelde me wat anders.
---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 17:09 ----------
Beoordeeld door wie? Laat me raden op 1 hebben ze eminem staan.![]()
n*ger, ik luisterde al rap toen ice-t nog pimpte met z'n 6 in the morning.Tupac, blijkbaar heb jij d'r niet zo veel verstand van haha, heb ik dat goed?
hij drukt zijn biceps omhoog, is een n*ger , /next.........
Dank je, zegt normaal gesproken niet zoveel hétrouwens ik zie dat jij wel gespierd bent en er wel verstand van hebt, hoelang zou hij ongeveer getraind hebben?