- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing hell zegn*gers hebben altijd een iets gespierdere lichaam dan blanken... namelijk door de slavernij..
Ik denk dat hij daar niks heeft gedaan en gewoon natuurlijke bouw van hem zelf is.
Als hij getraind had zou je ook zijn buikspieren gezien hebben want ik zie een dikke laag vet.

n*gers hebben altijd een iets gespierdere lichaam dan blanken... namelijk door de slavernij..
Ik denk dat hij daar niks heeft gedaan en gewoon natuurlijke bouw van hem zelf is.
Als hij getraind had zou je ook zijn buikspieren gezien hebben want ik zie een dikke laag vet.
nou, hij is daar 15 jaar, dus hoe hij heeft dat zo snel gedaan? te zwaar getraind? fout getraind? hoe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dat was toen ik 17 was, nomsayin?
Groetjes.
Zeg dat nog eens een keer terwijl ik je in je strakke kontje neem.
wat moet ik seggen om jou mij in me strakek kontje te laten nemen :$?Zeg dat nog eens een keer terwijl ik je in je strakke kontje neem.
wat moet ik seggen om jou mij in me strakek kontje te laten nemen :$?
50 cent is echt leipe shit mang, je kan me vinden in de club, flesje vol met bub, kijk mam ik heb de x ahh yehh 50 cent peace out
PS ik ben niet Tupac
Zeg dat nog eens een keer terwijl ik je in je strakke kontje neem.