AndroidHealthClinic

Hoe heeft 50 cent dit op jonge leeftijd gedaan (zie foto)

Doe niet voeden de trol.

n*gers hebben altijd een iets gespierdere lichaam dan blanken... namelijk door de slavernij..
Ik denk dat hij daar niks heeft gedaan en gewoon natuurlijke bouw van hem zelf is.
Als hij getraind had zou je ook zijn buikspieren gezien hebben want ik zie een dikke laag vet.
****ing hell zeg :roflol::roflol:

n*gers hebben altijd een iets gespierdere lichaam dan blanken... namelijk door de slavernij..
Ik denk dat hij daar niks heeft gedaan en gewoon natuurlijke bouw van hem zelf is.
Als hij getraind had zou je ook zijn buikspieren gezien hebben want ik zie een dikke laag vet.

En bedanken ho maar. Hebben wij toch mooi voor elkaar gekregen, al die goude medailles voor hun op sprint en marathon.

Veel in de zon zitten

het komt inderdaad door slavernij-periode toen de sterkste n*gers werden uitgezocht.

Zeg dat nog eens een keer terwijl ik je in je strakke kontje neem.
wat moet ik seggen om jou mij in me strakek kontje te laten nemen :$?

50 cent is echt leipe shit mang, je kan me vinden in de club, flesje vol met bub, kijk mam ik heb de x ahh yehh 50 cent peace out

PS ik ben niet Tupac

Dit kun je makkelijk bereiken met bodyweight oefeningen + goed eten..Zo gespierd is hij niet, en zijn BF oogt 'normaal'.

op is jelly because ****ed up genetics

wat moet ik seggen om jou mij in me strakek kontje te laten nemen :$?

50 cent is echt leipe shit mang, je kan me vinden in de club, flesje vol met bub, kijk mam ik heb de x ahh yehh 50 cent peace out

PS ik ben niet Tupac

hqdefault.jpg

Gewoon vet met een klein beetje spier eronder om het vorm te geven, net geen beerbelly. Next.

vroeger vond ik tupac ook buff, uiteindelijk is het maar een ecto van 73 kg :P

lol, gewoon met z'n hand het vet rond z'n arm wat naar voor duwen

anywee, toepak, filthy cent, memienem, dokter dree... de muzikale waarde blijft één hoop stront

waar is de tijd van Jimi Hendrix en John Lee Hooker :sad:

Lil Wayne is toch de beste rapper?

Niets krijgt mij harder dan zo'n minderjarig stukje chocolade.

Terug
Naar boven