hahahahahahahahha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je fittie

Dat denk ik ook..50cent heeft wel meer geld dan iedereen hier plus biches en autos doei
Hij dwarst iedereen van dbb
50cent heeft wel meer geld dan iedereen hier plus biches en autos doei
50cent heeft wel meer geld dan iedereen hier plus biches en autos doei
En bedanken ho maar. Hebben wij toch mooi voor elkaar gekregen, al die goude medailles voor hun op sprint en marathon.
Zijn moeder vertelde me wat anders.
---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 17:09 ----------
Beoordeeld door wie? Laat me raden op 1 hebben ze eminem staan.![]()
haha dat is aan jou foto wel te zien hahaha stadsmogool
n*gers hebben altijd een iets gespierdere lichaam dan blanken... namelijk door de slavernij..
Ik denk dat hij daar niks heeft gedaan en gewoon natuurlijke bouw van hem zelf is.
Als hij getraind had zou je ook zijn buikspieren gezien hebben want ik zie een dikke laag vet.

Haha door die boom lijkt t net alsof ie een belachelijk kapsel heeft (boven zijn linkeroor)
maar ik train nu ook he, ik heb een schema met dumbells, en ik til dus 3 kilo, en wil het zo opbouwen, veel mensen zeggen dat je met 3 kilo en dan pas gaat opbouwen je spieren niet ontwikkelen, maar ik kan niet meteen beginnen met 6 kilo.
---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 15:10 ----------
Tupac, blijkbaar heb jij d'r niet zo veel verstand van haha, heb ik dat goed?
2e reply staan alle antwoorden , ik snap werkelijk niet dat dan het topic niet gewoon gesloten word![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dat was toen ik 17 was, nomsayin?
Groetjes.