MuscleMeat

Hoe heet die online....

DBC01 zei:
Ik schaam me...moet dit weten...maar weet het effe niet en wil bestellen, zit hier op mn werk en weet effe geen maten....intramusuculair voor in de billetjes is toch 8x40?

Indien je m rectaal wilt inbrengen wel ja! :D

Yep 0,8x40mm voor de billetjes en 0,6x30mm voor de rest

voor de rest? sorry maar voor in je been ook gewoon 0.8x40 tenzij je benen van 20cm hebt

Nope..Ik niet. In mijn been zet ik ook met 0,6x30.. Daarmee kan ik diep genoeg injecteren. Glutes zit een wat dikker speklaagje op vandaar 40mm

mietje ik zet bij mensen van 90 op mn werk nog een 0.8x40 en die geven geen kik :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb één doos van 100 spuiten en naalden combi en één doos van 100 extra naalden.

Super.

goeie site trio ik haal er ook altijd, tenminste geen geouwehoer van "wat ga je ermee doen?" pff en als je wilt kan je er ook nog even een ecg apparaat halen haha

Welk ziekenhuis? Dan rijdt de ambulance met mij er in maar effe om. Dikker dan 0.5 of 0.6 pruim ik niet :)

pampam zei:
mietje ik zet bij mensen van 90 op mn werk nog een 0.8x40 en die geven geen kik :D

Elmo zei:
Welk ziekenhuis? Dan rijdt de ambulance met mij er in maar effe om. Dikker dan 0.5 of 0.6 pruim ik niet :)

geen ziekenhuis een verpleeghuis dus daar kom je waarschijnlijk nog een tijdje niet :D en in veel ziekenuizen gebruiken ze ook gewoon die maten, als je goed spuit dan voel je echt nix hoor

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij gebruikte ik ook altijd 0,6.

Maar die naalden hebben die geen internationale zelfde kleur?
Want dan zit ik goed; in Spanje gebruikten we alleen maar 'groene'.

DBC01 zei:
Volgens mij gebruikte ik ook altijd 0,6.

Maar die naalden hebben die geen internationale zelfde kleur?
Want dan zit ik goed; in Spanje gebruikten we alleen maar 'groene'.

Daar is dacht ik inderdaad een ISO-standaard voor, hoewel sommige producenten toch de landelijke standaard schijnen te hanteren.

de groene dat is 0.8x40 en die wordt idd het meest gebruikt

uh en wat moet ik hier kunnen vinden?

Hoge drukspuiten :D

Btw vandaag eens met 0,8x40mm in de beentjes gezet en voelde niet veel anders als 0,6x30 dus...

IK HAAT NAALDEN :bawling: ,maar soms ook niet want als je het goed doet dan wordt je groot.:lifter:

Terug
Naar boven