AndroidHealthClinic

Hoe heet dit supplement?

Ano_1988_8

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
19%
Beetje rare vraag, maar op mijn sportschool waar ik vroeger trainde hadden ze altijd een snel koolhydraten supplement wat ook mega lekker was.

Daar noemde ze het carbo kersen, het is echt super zoet (veel zoeter als dextro) en moest met water gemengd worden.

Iemand enig idee hoe dit supplement heet? :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie, maar dat was hem niet.
Megagrow heb ik zelf ook gehad, het is toch iets anders.
Echt puur alleen koolhydraten en echt MEGA zoet

vitargo, waxymaize???

Bel ff die sportschool. Ze weten het vast wel

Dextrojuice van XXL ?

Nope geen dextro juice, het was veel zoeter als dextro leek het wel.
Ook waren echt alleen snelle suikers en geen Waxy maize ofzo.

Ik zal eens kijken of ik het telefoonnummer nog ergens kan vinden, het is namelijk al best lang geleden.

Beetje rare vraag, maar op mijn sportschool waar ik vroeger trainde hadden ze altijd een snel koolhydraten supplement wat ook mega lekker was.

Daar noemde ze het carbo kersen, het is echt super zoet (veel zoeter als dextro) en moest met water gemengd worden.

Iemand enig idee hoe dit supplement heet? :D

Carbo Kersen de verdeler hiervan is Body Support uit Engelen, het wordt nog steeds geleverd.

Heb je hier toevallig ook een linkje van?
Op Google kan ik niets vinden :(

Heeft die persoon geen online winkel waar ik even kan kijken? Dan kan ik daar even rondneuzen. Maar had idd geen PM van je gehad hoor!

@Barbellman, als hij zn post heeft aangepast moet jij het ook ff aanpassen in je quote haha. Anders blijft het daar ook in staan.

@XXL Nutrition, Nee die heb ik ook al geprobeerd van jullie, maar dat is hem ook niet :(

Terug
Naar boven