MuscleMeat

Pre-Workout

Misschien een tip, ik koop zelf altijd kleine potten van max 250gram. Als je de pre-workout te lang in je huis hebt, gaat de kracht en de energie ervan wat weg. Het elke dag openen en dichtdoen speelt daar ook een rol in. Dus heb liever kleine potjes, als het eerste op is doe ik het andere open.
of je krijgt gewoon meer tolerantie

alles met ec er in is een prima pre workout

Toch nog wat beter kijken @Joury ;)

De extreme energy variant bevat een aantal extra belangrijke ingrediënten voor energie, euforie en focus
- Rhodiola Rosea extract
- Euphoria longana
- 2 Choline varianten

Ik heb ze natuurlijk niet allemaal opgesomd @ROVA :) Wat ik me vooral af vroeg waren de grote verschillen behalve de prijs.

Geeft niet hoor :p

De ingrediënten zijn best verschillend tussen de 2 varianten. De xe versie is zoals al vermeld wordt, vooral bedoeld voor meer energie en focus

prijsverschil valt eigenlijk wel mee.. de xe pot bevat 25 doseringen en kost 25
de 3.0 bevat 50 doseringen en kost zonder korting 40.

De ingrediënten van de xe variant zijn een stuk prijziger dan de "simpele" ingrediënten uit de 3.0. De prijs van de 3.0 zonder korting is nogal overdreven als je het mij vraagt..

Wat is dan bv een aanrader voor zowel meer energie/focus + pomp (zeg nu niet meer reps doen)?

Wat is dan bv een aanrader voor zowel meer energie/focus + pomp (zeg nu niet meer reps doen)?

nee dat zal ik niet zeggen.. het ligt waarschijnlijk aan je eetschema. Dat is nogal een populaire uitspraak in het supplementen forum :p

Deze producten bevatten eigenlijk niet de juiste mix om het beste uit de pomp en energie/focus te halen.
Een idee is misschien om de XE pot aan te schaffen + nog wat losse citrulline malaat of agmatine voor de pomp.
Van andere merken is er weinig positiefs te melden volgens mij.. maar ik maak al een tijd me eigen pre workout dus van andere pwo's kan ik geen eerlijke mening geven..

Agmatine zorgt wel voor een betere pomp. Als ik dat pwo pak, knallen mijn aderen er net wat harder uit dan anders heb ik het idee.

Agmatine zorgt wel voor een betere pomp. Als ik dat pwo pak, knallen mijn aderen er net wat harder uit dan anders heb ik het idee.

Agmatine staat ook zeker bovenaan mijn lijstje wat betreft pomp/N.O producten. De aderen komen zeker dikker te staan of hoe je dat
ook zegt

Verder heb ik nog wat losse AMP-citrate wat ik wel eens door mijn pwo gooi als ik eentje pak zonder DMAA. Maar eerlijk gezegd knal ik altijd 2-3 scheppen in totaal van 2 pwo's door elkaar. Lekker cocktails maken, altijd goed.

Ik vind trouwens de oude assault wel erg fijn. Jammer want de nieuwe versie vind ik minder. Die oude kreeg ik altijd wel goede focus van.

Ik heb al veel positieve en negatieve dingen gehoord. Bij de ene werkt het effectief, bij de andere niet.
Ik ga het het voordeel van de twijfel geven en zien wat het zegt. Voor €24,95 kan ik niet echt in het zak gezet worden.

Ik heb al veel positieve en negatieve dingen gehoord. Bij de ene werkt het effectief, bij de andere niet.
Ik ga het het voordeel van de twijfel geven en zien wat het zegt. Voor €24,95 kan ik niet echt in het zak gezet worden.
Bij amino's zul je niet 'merken' of het wel of niet werkt. Het doet gewoon wat het moet doen. Of het nodig is hangt volledig af van je voeding.

Gebruik zelf C4 van Cellucor, is opzich niks mis mee alleen raak je er wel gewend aan ( maar dat is met de meeste zo :( )

Neen maar als je genoeg uit je voeding haalt is die 24.95 niet nodig geweest.

Vandaag is mijn bestelling toegekomen en ga ik deze avond meteen eens proberen.
Even speciale dank aan @XXL Nutrition (René) voor het gratis bezorgen van Blast!

Ter verduidelijking: juli 2015 had ik een pot Blast! besteld die na amper 2 maand al volledig korrelig was en niet meet bruikbaar (droog en kamertemperatuur bewaard). @XXL Nutrition had me toen een privé bericht gestuurd dat ik een nieuwe pot ging krijgen bij mijn eerst volgende bestelling. Gisteren heb ik na meer dan 1 jaar nog eens een bestelling gedaan en heb ik de gratis pot Blast! gehad ... Over prima service gesproken! :clap:

20160802_185351.jpg

Netjes van XXL. In principe kun je het gewoon nog gebruiken als het korrelig is. Gewoon losprikken met een vork en klaar.

Terug
Naar boven