Fitness Seller

hoe hou ik afvallen vol en tegelijk 3 a 4 x per week fitnessen

FrozenTipz

Novice
Waardering
0
hey mensen ik ben hier nieuw en zit met een groot probleem.

ik ben 182 lang en 95 kilo

na zoveel dingen geprobeert te hebben word ik gek van iedre keer een nieuwe start maken en uiteindelijk niet volhouden. wat ik wil is een mooie platte buik de buikspieren zitten er wel die train ik met hoge regelmaat.
het afvallen gaat mij alleen enorm slecht af als ik geluk heb hou ik het 2 week vol en ben dan 4 a 5 kilo kwijt en dan denk ik het kan wel weer een keertje even wat lekkers pakken dan heb k het over de vette hap.
en dan val ik weer in een put ga weer ongezonder eten en kom zo snel weer aan.

mijn vraag:

- HOU HOUD IK MIJZELF GEMOTIVEERD
- WAT IS EEN GOED DIEET WAT GOED TE VOLGEN IS

ALVAST BEDANKT

4 a 5 kilo afvallen in 2 weken? Wat voor dieet volg jij? Dieet anna?

eet gewoon kleinere porties, en meerdere maaltijden ....
volgens mij eet je gewoon enkele dagen niet, als je na 2 weken bij het minste snoep aankomt ...

BB is een levensstijl en niet een dieetje hier en daar. :rolleyes:

Je bent serieus of je bent het niet. Zelfdiscipline kan niemand je aanleren.

Sta jezelf toe om 1 keer per week wat lekkers te eten. Het nemen van een vette bek is niet het grootste probleem, maar dat je denkt dat je daarmee je dieet "gebroken" hebt en er dus beter maar helemaal mee kunt ophouden. Als je het jezelf toe staat, dan past een stevige maaltijd gewoon binnen je dieet en is er nooit een man overboord.

Oh en doe trouwens je dieet eens iets rustiger. 2 kilo per week is overdreven en daar gaat je lichaam zich tegen verzetten (met de genoemde gevolgen) een kilo of zelfs een pond per week is ook prima. Dan duurt het maar wat langer, maar als het daardoor juist gemakkelijker wordt....

Weet niet wat en hoe jij traint maar belangerijk is natuurlijk dat je meer cal verbrand dat je binnen krijgt.
Dus proberen goed op je voeding te letten en verdelen in kleiner porties en veel cardio doen [heel veel]
Dus even meer cardio dan fitness.
En motivatie dan halen uit het feit dat je dan begint af te vallen en dan door gaan.
minimaal 3 cardio per week en het liefst achter het gewone trainen aan.
voor sommige niet leuk maar wel noodzakelijk
Sterkte ermee
Oja bier en alle andere lekkers laten staan.even slikken maar dan lukt dat best
en af en toe in het weekend gewoon een biertje/lekkers maar met mate

hoe houd ik et vol? Wel ik zou zeggen kijk naar iemand dat je zegt wauw wat ene lichaam en elke keer je traint hou je dat in je hoofd. EN een goed dieet wel als je zwaarlijvig bent kan je best naar een dieetist gaan of hier in et voedingstopic posten. Maar je moet je er wel aan kunnen houden he!

Je moet jezelf een flinke schop onder je reet geven en door blijven gaan tot je op jouw streefgewicht zit! Daarbij mag je best in het weekend een paar keer vette hap eten maar zorg dat je doordeweeks strict blijft.
Het is heus niet voor niets geweest als je even afwijkt van je doel als je daarna maar weer je kloten bij elkaar raapt en verder gaat !!

Met alleen een dieet bereik je uiteindelijk vaak weinig.
Eigenlijk moet je je dagelijkse patroon helemaal omgooien en een andere leefwijze gaan volgen.
De meest succesvolle combinatie om blijvend gewicht kwijt te raken is je voeding aanpassen in combinatie met kracht -en cardiotraining.
Ik krijg de indruk dat jij zo snel mogelijk wil afvallen op een crash dieet, wat gewoon niet vol te houden is. Meestal val je zonder training niet alleen vet maar ook vocht en spiermassa af...
Dat laatste zorgt juist voor een hogere verbranding dus het is heel belangrijk dat je je spiermassa behoudt.
Wanneer je geleidelijk afvalt zul je ook niet de behoefte hebben om weer terug te vallen in je oude patroon.
Zo kan je zelfs ook smokkelmaaltijdjes inlassen of een smokkeldag.
Klinkt goed he!;)

Met alleen een dieet bereik je uiteindelijk vaak weinig.
Eigenlijk moet je je dagelijkse patroon helemaal omgooien en een andere leefwijze gaan volgen.
De meest succesvolle combinatie om blijvend gewicht kwijt te raken is je voeding aanpassen in combinatie met kracht -en cardiotraining.
Ik krijg de indruk dat jij zo snel mogelijk wil afvallen op een crash dieet, wat gewoon niet vol te houden is. Meestal val je zonder training niet alleen vet maar ook vocht en spiermassa af...
Dat laatste zorgt juist voor een hogere verbranding dus het is heel belangrijk dat je je spiermassa behoudt.
Wanneer je geleidelijk afvalt zul je ook niet de behoefte hebben om weer terug te vallen in je oude patroon.
Zo kan je zelfs ook smokkelmaaltijdjes inlassen of een smokkeldag.
Klinkt goed he!;)

+1
Je moet echt niet te weinig gaan eten. Dan werkt uiteindelijk, zoals je zelf wel het uitgevonden alleen maar averechts.
Ik zou zeggen lees de stickies door en zorg dat je voeding gewoon klopt. Het is handig en naar mijn idee een must om je zelf eerst heel goed in te lezen in 'het cutten' wat jij nu wil doen. Want een beetje onbedacht gewoonweg niet meer te doen is gekke werk. Een goed begin is het halve werk.
Succes

Motivatie halen uit je resultaten, een goed dieet en gewoon 1x p.w. alles eten waar je zin in hebt, zo leef je steeds naar die dag toe;).

stel jezelf gewoon de vraag: HOE GRAAG WIL IK DIT!!:mad::fire::hedbang:
en dan gewoon sterk zijn en niet toegeven aan snoep etc

Om af te vallen met veel minder honger gevoel eet je best veel langzame eiwitten en schrap je alle snelle koolhydraten.
Snelle koolhydraten (suikers en zetmeel) wekken nl. gemakkelijk een hongergevoel op.
Langzame eiwitten gaan een hongergevoel tegen.

Langzame eiwitten is bijvoorbeeld magere kwark (< 1% vet en ook geen vruchten kwark nemen.)
Meng vezels door deze kwark (geplette zemelen of brinta of lijnzaad.)
Maak het mengsel meer vloeibaar door er wat water bij te doen.

Het smaakt niet lekker en ook niet vies. Het heeft weinig smaak maar geeft veel eiwitten om je spieren te beschermen en langzame koolhydraten voor energie. Beiden promoten afvallen en gaan hongergevoel tegen.

Gewoon veel eiwitten eten!! Krijg je veel minder honger door.:cool: Wat ik zelf had is dat ik er na 2 weken aan gewend was geraakt en er geen moeite meer mee had. (veel vis eten is nog lekker ook!!!:rolleyes::p)

Ja, maar als hij niet traint en nog's een flinke hoeveelheid eiwitten binnenkrijgt wordt ie DIKKER DAN DIK.
Ga is een boekje van sonja bakker binnenhalen en probeer dat is

Oh ik zie dat deze gast er voor het laatste op 26 augustus is geweest. Blijkbaar bevielen de antwoorden niet zo :P

Terug
Naar boven