Fitness Seller

Peiling Hoe intelligent ben jij?

Peiling Peiling Hoe intelligent ben jij?

• Ver beneden gemiddeld

Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

Stemmen: 25 27,5%

• Totaal stemmers
    91
1 miljoen is eredivisie geld bij de topclubs. De ekte topvoetballers hebben 3 tot 5 ton in de week ogv.

Daarmee ben ik het gedeeltelijk oneens, maar dat is me niet zo relevant. Ik doelde op de middelbare school als beginpunt van academische voeding en kneding van ieders persoonlijkheid.
Mijn middelbare school was een broedplaats voor criminaliteit en ander verderf, in een van de slechtste wijken van een van de slechtste steden van de provincie.
Ik heb me later pas beseft dat je in deze fase van adolescentie (12-18jaar) heel vatbaar bent voor van alles. Als ik een stabielere basis had gehad in deze periode had ik het in de rest van mijn leven op verschillende gebieden wat soepeler gehad en had het een positievere werking gehad op mijn algehele intelligentie.

dat was wat ik bedoelde. :)

Eens, tenzij je (net als ik) iemand bent die daar juist op ander vlak veel van leert. Best een harde tijd, voor mij vooral basisschool in een wijk waar jihadisten en in het algemeen bajesklanten vandaan kwamen.

Wellicht heeft het de weg niet makkelijker gemaakt. Maar denk ook dat zonder ik nu toch niet had gekund wat ik nu doe. Er is meer nodig voorsucces dan alleen iq- dat is slechts het talent wat je enorm helpt er te komen.

Wat versta je onder succes?

Qua IQ ver boven gemiddeld.

Qua sociale intelligentie ver beneden gemiddeld.

Ik heb veel te veel tijd in mijn leven verneukt aan studeren, zeker toen ik het naast mijn werk deed. Paar jaar lang al mijn vrije tijd, weekenden, vakanties en feestdagen aan de studie gezeten terwijl de meeste jongeren in de kroeg stonden of met chickies bezig waren. :(

Maar je bent toch maar mooi soldaat hé Bert.

:cool:

Ok, dan ben ik succesvol.

Daarmee ben ik het gedeeltelijk oneens, maar dat is me niet zo relevant. Ik doelde op de middelbare school als beginpunt van academische voeding en kneding van ieders persoonlijkheid.
Mijn middelbare school was een broedplaats voor criminaliteit, drugs en ander verderf, in een van de slechtste wijken van een van de slechtste steden van de provincie.
Ik heb me later pas beseft dat je in deze fase van adolescentie (12-18jaar) heel vatbaar bent voor van alles. Als ik een stabielere basis had gehad in deze periode had ik het in de rest van mijn leven op verschillende gebieden wat soepeler gehad en had het een positievere werking gehad op mijn algehele intelligentie.

dat was wat ik bedoelde. :)

Sorry maar je wijkt nu gewoon af van je originele verhaal. Je hebt zelf aangegeven dat iemand jou mijn persoonlijke gegevens ongevraagd heeft toegezonden. Anyway, het doet er niet toe. Even goede vrienden.

Sommige mensen voeren een discussie, over het algemeen gaat dit op DBB vrij respectvol, komen met inhoud. Anderen hebben niets te melden, maar proberen via spelfouten en roddels over prive gegevens op de man te spelen.

Ik ben te dom om te begrijpen wat het woord intelligentie betekend... Dus heb maar gestemd op "ver beneden gemiddeld" :p

Sorry maar je wijkt nu gewoon af van je originele verhaal. Je hebt zelf aangegeven dat iemand jou mijn persoonlijke gegevens ongevraagd heeft toegezonden. Anyway, het doet er niet toe. Even goede vrienden.

Sommige mensen voeren een discussie, over het algemeen gaat dit op DBB vrij respectvol, komen met inhoud. Anderen hebben niets te melden, maar proberen via spelfouten en roddels over prive gegevens op de man te spelen.
Kerel waar maak jij je druk over joh

Soms is dingen niet begrijpen veel fijner en bevrijdender dan alles begrijpen/doorzien en daarmee de gevaren zien.
Nou ja veel dingen boeien mij gewoon niet.
En ik heb ook totaal geen motivatie mij te verdiepen in veel dingen.

• Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven