XXL Nutrition

Peiling Hoe intelligent ben jij?

Peiling Peiling Hoe intelligent ben jij?

• Ver beneden gemiddeld

Stemmen: 9 9,9%
  • Beneden gemiddeld

Stemmen: 2 2,2%
  • Gemiddeld

Stemmen: 22 24,2%
  • Boven gemiddeld

Stemmen: 33 36,3%
  • Ver boven gemiddeld

Stemmen: 25 27,5%

• Totaal stemmers
    91
Echte intelligente mensen stromen af van vwo naar havo, stel nerds

koala's zijn helemaal niet dom.

de échte hebben helemaal geen edukatsie nodig

Het valt mij op dat het altijd dezelfde zijn die op de vrijdag/zaterdag avond op dbb hangen.

Vraag mij wel af waar @ThuggishRuggish blijft, @Bert zal wel zo naar bed gaan

de échte hebben helemaal geen edukatsie nodig
Ik heb veel te veel tijd in mijn leven verneukt aan studeren, zeker toen ik het naast mijn werk deed. Paar jaar lang al mijn vrije tijd, weekenden, vakanties en feestdagen aan de studie gezeten terwijl de meeste jongeren in de kroeg stonden of met chickies bezig waren. :(

Ik heb veel te veel tijd in mijn leven verneukt aan studeren, zeker toen ik het naast mijn werk deed. Paar jaar lang al mijn vrije tijd, weekenden, vakanties en feestdagen aan de studie gezeten terwijl de meeste jongeren in de kroeg stonden of met chickies bezig waren. :(
Ga je mee naar thailand met mij en sanca?

• Like
Waarderingen: BB_
En nu staan ze achter de balie bij de McDonalds terwijl jij helikopters fixt voor een habbekrats.

Terug
Naar boven