Fitness Seller

Hoe kan je ervoor zorgen dat je na een T3 cuttingscyle GEEN reboundeffect krijgt?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Moet ik na het cuttingscyle gewoon blijven dieeten en rustig weer opbouwen naar onderhoudsbasis? Ik wil namelijk geen reboundeffect na de kuur..

wie o wie?

Groet,

Levrone@

• Topic Starter Topic Starter
damn niemand?

gewoon netjes afbouwen en nog een week of 2-3 "cutten", en daarna natuurlijk niet ineens omhoog schieten met je kcal inname:)

Langzaam weeropbouwen en je terugval zal minimaal zijn. Maar het duurt ongeveer 2-3 wkn voor je zelf weer genoeg aanmaakt meen ik...

Hoe lang ga je t3 gebruiken? 6wkn?

Ik ben bezig met het perfectioneren van mijn kuur..nee het zullen geen 6 weken zijn...het gaan er zeker 15 worden

Je zult denken dat mijn schildklier naar de haaien is na die 15 weken..maar dat is het niet..er is namelijk nooit een onderzoek of een wetenschappelijk stuk geweest dat bewijst dat cytomel je schildklier verpest..goed afbouwen is de belangrijkste

Levrone@ zei:
Ik ben bezig met het perfectioneren van mijn kuur..nee het zullen geen 6 weken zijn...het gaan er zeker 15 worden

Je zult denken dat mijn schildklier naar de haaien is na die 15 weken..maar dat is het niet..er is namelijk nooit een onderzoek of een wetenschappelijk stuk geweest dat bewijst dat cytomel je schildklier verpest..goed afbouwen is de belangrijkste

Als je stopt met t3 dan moet je inderdaad heel goed afbouwen en je kan het best wel 15 weken slikken.
Je moet naar je kuur gewoon goed door gaan met cutten en niet veel vet eten als je klaar bent met je kuur.
Dan valt het best wel mee wat je aankomt.
Ga je het in combie doen met clen en anebolen?
Zou het wel doen want met clen verbrand je goed vet en de anebolen voor behoud van je spieren.
Zou niet te veel zakken in je calorieen maar je moet alleen proberen schone calorieen te eten en zo weinig mogenlijk vet en net genoeg koolhydraten dat je goed de dag ken doorkomen met je activiteiten.
Nou zou zeggen veel succes.

Adrbeest

je kan na je t-3 ook nog supps nemen die je schildklier werking optimaliseren zoals l-tyrosine, kelp,selenium en 7 keto DHEA dit zal ook je terugval verminderen

Hm, 15 weken is wel errug veel... En niet vanwege de onderdrukking van je schildklier, maar omdat je 15 weken lang zo'n beetje elke dag meer dan 500 gram eiwit eet en ook 15 weken lang aan de as zit.....

Hoe ziet je schema eruit?

4CC zei:
je kan na je t-3 ook nog supps nemen die je schildklier werking optimaliseren zoals l-tyrosine, kelp,selenium en 7 keto DHEA dit zal ook je terugval verminderen

agree with that :)

een gezonde schildklier is met 2 weken volledig hersteld.

4CC zei:
7-keto DHEA was toch meer een cortisolblokker? Die neem ik zelf ook.

Voor schildklierstimulatie eerder denken aan guggul, werkt ook prima!

Espi (tevreden afnemer)

matthieu zei:
Hm, 15 weken is wel errug veel... En niet vanwege de onderdrukking van je schildklier, maar omdat je 15 weken lang zo'n beetje elke dag meer dan 500 gram eiwit eet en ook 15 weken lang aan de as zit.....

Hoe ziet je schema eruit?

15 weken vind ik niet echt veel..het is wel keizwaar ..maar wel te doen..

Het dieeten/cardio en het mentale aspect is het zwaarst..omdat ik ook ongeveer op 100 gram carbs ga leven en voor de rest alleen op eiwitten..met een carbloaddag op zaterdag..en 4 keer cardio in de week das ik ook een b*ch..

Mijn schema ben ik nog aan het opstellen..plaats ik binnenkort ...ik ben nog bezig met research op cem en andere boarden hoe ik het beste kan volgen..test prop, winny tabs, proviron, T3, ephedrine, clen..deze producten ga ik gebruiken in ieder geval voor de duur van 15 weken :D

adrbeest zei:
Als je stopt met t3 dan moet je inderdaad heel goed afbouwen en je kan het best wel 15 weken slikken.
Je moet naar je kuur gewoon goed door gaan met cutten en niet veel vet eten als je klaar bent met je kuur.
Dan valt het best wel mee wat je aankomt.
Ga je het in combie doen met clen en anebolen?
Zou het wel doen want met clen verbrand je goed vet en de anebolen voor behoud van je spieren.
Zou niet te veel zakken in je calorieen maar je moet alleen proberen schone calorieen te eten en zo weinig mogenlijk vet en net genoeg koolhydraten dat je goed de dag ken doorkomen met je activiteiten.
Nou zou zeggen veel succes.

Adrbeest

bedankt voor je reply..ik ga er ook roids bij nemen en clen...ik wil de carbs houden op ongeveer 100 gram per dag ..met een carbloaddag op zaterdag..voor de rest zoveel mogelijk eiwitten..goede vetten..en 4 keer per week 45 minuten op de loopband..

Groet,

Levrone@

hm, ik neem aan dat je niet gelijk op 100 gram carbs gaat zitten?

matthieu zei:
hm, ik neem aan dat je niet gelijk op 100 gram carbs gaat zitten?

no bro..ik ga het geleidelijk afbouwen....maar 100 gram carbs per dag is toch oke? of is het te weinig?

Groet,

Levrone@

Moeilijk te zeggen, als je maar langzaam afbouwt.. En evt per week/dag afbouwen.

Ik ben zelf nog lager gegaan, maar gebruikte geen t3..

Pm patrick hier eens over...

matthieu zei:
Moeilijk te zeggen, als je maar langzaam afbouwt.. En evt per week/dag afbouwen.

Ik ben zelf nog lager gegaan, maar gebruikte geen t3..

Pm patrick hier eens over...

Als mijn kuur klaar is dan post ik het ook even op bodyfitniss ,dan kan Patrick ook een mening geven..

Groet,

Levrone@

Ik zou hoger in de carbs beginnen en dit in de loop der weken afbouwen en compenseren met eiwitten, ook zou ik voldoende vetten (lijnzaadolie en levertraan) nemen. Ik zou redelijk hoog in de cals beginnen en het verder terugbouwen.

De T3 moet je heel langzaam afbouwen, dat is de beste manier om je schildklier niet te laten crashen. Dus niet in 2 weken van 100 mcg naar 0.. maar neem daar echt de tijd voor.

soulreaver zei:
Ik zou hoger in de carbs beginnen en dit in de loop der weken afbouwen en compenseren met eiwitten, ook zou ik voldoende vetten (lijnzaadolie en levertraan) nemen. Ik zou redelijk hoog in de cals beginnen en het verder terugbouwen.

De T3 moet je heel langzaam afbouwen, dat is de beste manier om je schildklier niet te laten crashen. Dus niet in 2 weken van 100 mcg naar 0.. maar neem daar echt de tijd voor.

Helemaal mee eens de grootste fout die vel BBérs maken is na een wedstrijd of een cut direct stoppen met de cytomel. Heeeeel langzaam afbouwen (bv met een kwart om de twee dagen) En ja de dosering loopt zo erg uiteen. Ik ga zelf al als een raket op 2 tabletjes per dag. Maar ik ken ook wat jongens die er net zo makkelijk 12 op een dag nemen !

Koolhoven zei:
Helemaal mee eens de grootste fout die vel BBérs maken is na een wedstrijd of een cut direct stoppen met de cytomel. Heeeeel langzaam afbouwen (bv met een kwart om de twee dagen) En ja de dosering loopt zo erg uiteen. Ik ga zelf al als een raket op 2 tabletjes per dag. Maar ik ken ook wat jongens die er net zo makkelijk 12 op een dag nemen !

bro, de 2 tabs die je neemt hoeveel mcg zijn die? Ik wil niet hoger gaan dan 75 mcg omdat naar mijn gevoel genoeg is ..want ik gebruik ook om de 2 weken clen met 140 mcg..en nog wat andere dingen..ik post de kuur binnenkort..Ik ga het afbouwen naar 12.5 mcg de laatste dagen..

Hoe hoog zit jij in je carbs en wat neem jij nog meer in je stack>?

Groet,

Levrone@

Btw. heb je cytomel?? Is namelijk lastig te krijgen aangezien ze niet meer gemaakt worden.

Terug
Naar boven