50? Begin dan bij 40, op voorwaarde dat je geen kinderen meer wilt.
toch niet als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt. welk voordeel heb je dan om nog wat test bij te zetten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd, vind je 36 jaar niet wat vroeg voor TRT. Je zou daar voor je 50ste niet mee moeten beginnen zolang je goede hormoonwaardes hebt. Als je waardes aan de lage kant zitten, is dat een ander probleem, dan corrigeer je iets wat al slecht werkt . Heb je goede waardes ga je er je niet beter door voelen en je gaat er wel voor zorgen dat iets wat goed functionneert, misschien nooit meer zo goed zal werken. Zeker ben ik daar niet van. Het zal ook weer persoonsgebonden zijn of je na een paar jaar TRT volledig herstelt of niet.
alsof het iets leuks is waar iedereen voor wil tekenenHoi ik zit ook met zoon vraag in m'n maag :
12 weken gekuurd
1ml test e
1ml deca
Nakuur nolvadex
Nolva genomen vanaf week 10 en nu 4 werken op 20 Mg geslikt
Echter m'n ballen zijn wel minimaal gegroeid en niet sponzig meer .
Maar wat kan ik gebruiken om de groei van testikels op gang te zetten naar
Het oude formaat is hcg nog een optie ? Of werkt dat niet meer of is dat gevaarlijk na je kuur te gebruiken.?
Is er al een antwoord gegeven op hoe klein ze nou echt worden als je een paar jaar on bent?![]()
Da's te zien wat en hoeveel je neemt. Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat een jaar 125mg test per week geen invloed heeft op de grote van mijn ballen maar dat na een kuur van 12 weken mijn ballen soms serieus gekrompen waren. Vraag mij niet waarom. 't Is gewoon een vaststelling bij mijzelf. Idem met een jaar lang 50 of 100mg test per dag smeren.

Dat is interessant! Weten we dat ook weer
Thanks Dirk
Wat ben ik blij met mijn natuurlijke testosteronwaarde van 23 nmol/l![]()
Waarom dan wel met je 50st als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt?toch niet als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt. welk voordeel heb je dan om nog wat test bij te zetten?
Waarom dan wel met je 50st als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt?
toch niet als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt. welk voordeel heb je dan om nog wat test bij te zetten?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...250-mg-7-weken-355319/index2.html#post8208423Ga jij nu over waarden beginnen na je lange gepreek een paar weken terug dat meten allemaal onzin is en je alles op gevoel kan weten? Jij was toch van meten is paniekzaaienhttp://forum.dutchbodybuilding.com/...250-mg-7-weken-355319/index2.html#post8208423