Fitness Seller

hoe klein kunnen de testikels worden?

Eerlijk gezegd, vind je 36 jaar niet wat vroeg voor TRT. Je zou daar voor je 50ste niet mee moeten beginnen zolang je goede hormoonwaardes hebt. Als je waardes aan de lage kant zitten, is dat een ander probleem, dan corrigeer je iets wat al slecht werkt . Heb je goede waardes ga je er je niet beter door voelen en je gaat er wel voor zorgen dat iets wat goed functionneert, misschien nooit meer zo goed zal werken. Zeker ben ik daar niet van. Het zal ook weer persoonsgebonden zijn of je na een paar jaar TRT volledig herstelt of niet.

DAT! heb ik in die andere topic over TRT ook al proberen duidelijk maken ze praten over TRT alsof ze dieetje gaan volgen :rolleyes: alsof het iets leuks is waar iedereen voor wil tekenen

Wat ben ik blij met mijn natuurlijke testosteronwaarde van 23 nmol/l :D

Hoi ik zit ook met zoon vraag in m'n maag :
12 weken gekuurd
1ml test e
1ml deca
Nakuur nolvadex

Nolva genomen vanaf week 10 en nu 4 werken op 20 Mg geslikt
Echter m'n ballen zijn wel minimaal gegroeid en niet sponzig meer .

Maar wat kan ik gebruiken om de groei van testikels op gang te zetten naar
Het oude formaat is hcg nog een optie ? Of werkt dat niet meer of is dat gevaarlijk na je kuur te gebruiken.?

Hoi ik zit ook met zoon vraag in m'n maag :
12 weken gekuurd
1ml test e
1ml deca
Nakuur nolvadex

Nolva genomen vanaf week 10 en nu 4 werken op 20 Mg geslikt
Echter m'n ballen zijn wel minimaal gegroeid en niet sponzig meer .

Maar wat kan ik gebruiken om de groei van testikels op gang te zetten naar
Het oude formaat is hcg nog een optie ? Of werkt dat niet meer of is dat gevaarlijk na je kuur te gebruiken.?

Kan prima maar waarom zou je ze komen vanzelf terug zon zware kuur was dat niet

Hoop t was m'n 2de kuur en 1ste keer nergens last van thnx voor je reactie

• Topic Starter Topic Starter
Hcg niet na je nakuur gebruiken.
Tijdens de kuur en tot in de eerste week van je nakuur wel, niet langer.
Probeer eens DAA, dat heeft mijn herstel toch wel goed geholpen (gevoelsmatig, heb nog geen bloedwerk gedaan).

Is er al een antwoord gegeven op hoe klein ze nou echt worden als je een paar jaar on bent? :D

50? Begin dan bij 40, op voorwaarde dat je geen kinderen meer wilt.

waarom zou je TRT moeten beginnen op 40 jaar als je normale waardes hebt? Leg mij dat is uit. Dan kun je beter regelmatig een goed kuurtje nemen en de boel elke keer laten herstellen. Vergeet niet dat TRT dosis je geen fl**ker vooruit zal helpen op BB gebied. Daar kan ik uit ervaring over meespreken. Te weinig om meer gains te maken. Geen voordeel tov iemand die niet gebruikt. Ik ken het verschil uit ervaring tussen een normale kuur en continu 125mg test per week.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Is er al een antwoord gegeven op hoe klein ze nou echt worden als je een paar jaar on bent? :D

Da's te zien wat en hoeveel je neemt. Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat een jaar 125mg test per week geen invloed heeft op de grote van mijn ballen maar dat na een kuur van 12 weken mijn ballen soms serieus gekrompen waren. Vraag mij niet waarom. 't Is gewoon een vaststelling bij mijzelf. Idem met een jaar lang 50 of 100mg test per dag smeren.

Da's te zien wat en hoeveel je neemt. Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat een jaar 125mg test per week geen invloed heeft op de grote van mijn ballen maar dat na een kuur van 12 weken mijn ballen soms serieus gekrompen waren. Vraag mij niet waarom. 't Is gewoon een vaststelling bij mijzelf. Idem met een jaar lang 50 of 100mg test per dag smeren.

Dat is interessant! Weten we dat ook weer :)

Thanks Dirk

Waarom dan wel met je 50st als je goede hormoonwaardes hebt en alles goed werkt?

Als je goed waardes hebt op je vijftigste ook niet natuurlijk, maar tussen je 50ste en 60ste is meestal de leeftijd dat mannen ouder worden en dat de problemen beginnen en TRT nodig hebben. Op je 40ste heb je dat enkel als je echt ongezond leeft of een sedentair leven leidt. Door gezond te leven en te sporten verleg je die grens wel. Dan wordt je pas oud vanaf je 65ste. Je ziet ook dat rond die leeftijd de sportprestaties van bvb marathonlopers ook fel achteruitgaan. Ik ben zelf wat begonnen met te experimenteren met AS en eigenlijk had ik het niet echt nodig en daar wil ik voor waarschuwen want eens je begint, wordt het iets verslavend en wil je altijd hoge testwaardes terwijl je je toch goed voelde met normale waardes.

Dan begrijp ik je punt.

Ga jij nu over waarden beginnen na je lange gepreek een paar weken terug dat meten allemaal onzin is en je alles op gevoel kan weten? Jij was toch van meten is paniekzaaien ??? http://forum.dutchbodybuilding.com/...250-mg-7-weken-355319/index2.html#post8208423

Meten na elke kuur. Daar had ik het over. Op een bepaalde leeftijd je waardes is laten meten, is niet hetzelfde als na elke kuur je waardes een paar keer laten meten om te zien of je hersteld hebt.

Kijk even de risico's na zou ik zeggen haha.

Terug
Naar boven