- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto's wassen, veel auto's wassen. Tussen de 300 en 800 per dag.....................nog interesse?![]()
Maar hard werke schrikt mij niet af hoor 
Das wel veel ze, tzou mij wel lukken ma ik ben meer iemand die iets langer werkt aan iets en dat de auto's kwaliteitsvol gewassen zijnMaar hard werke schrikt mij niet af hoor
![]()
Das wel veel ze, tzou mij wel lukken ma ik ben meer iemand die iets langer werkt aan iets en dat de auto's kwaliteitsvol gewassen zijnMaar hard werke schrikt mij niet af hoor
![]()

Eens kijken wat je zegt wanneer je 100 auto's hebt gewassen.![]()

Na die dag heb ik wel besloten dat nooit meer te doen omdat het de schandalig kleine verloning van 9.??/u brutto (op interim dus ook netto) niet waard was maar moest dat 15-20 euro/uur netto scheppen ik wist wat ik zou doen voor de komende jaren hoor
Mijn Ik zou totaal niet meer kunnen trainen maar als ik er mijn financiele dromen mee waar kan maken ... 
Alleen wat last gehad van mijn polsen en mijn enkels zagen soms zelfs blauw omdat ik niet tegen die werkschoenen kon. Soms deed ik even andere schoenen aan maar da mocht nie 
1. Hoe oud ben je
32
2. Welk werk doe je en verdient het goed of ben je student?
Freelance Interim manager en een eigen bedrijf. Hou netto zo'n 5-6000 p/md over afhankelijk van het aantal uren dat ik maak.
3. Hoe kom jij aan je geld dat je uitgeeft aan deze sport (fitnessabo, supplementen, homegym ... ouders, vakantiejob, werk, sparen ...)
Werken......hoe anders?
4. Wat betaal jij voor je fitnessabo en supplementen per jaar? (in euro)
Homegym, geen reis-/wachttijden, breezah sletjes of stijgende aboprijzen.
5. Offer jij andere luxe materialen op om deze sport verder te blijven doen of supplementen te kopen (voorbeeld geen nieuwe gsm dit jaar maar wel extra voeding en supplementen)
Nee
6. Hoe sta jij tegenover mensen met meer/minder geld?
Verschil is er en zal er altijd zijn. Voor mensen met de juiste kwaliteiten is rijkdom een keuze.
7. Indien je arm bent, denk je ooit rijk te worden? Zoja hoe? Indien je rijk bent, ga je mij die samsung u600 kopen als die in april 2007 uitkomt?
Wat is rijk?
Ik wil die Samsung best voor je kopen, maar dan zul je er eerst voor moeten werken.
8. Moest jij inwoonkost betalen aan je ouders toen je voor het eerst vast werk had en nog niet alleen kon gaan wonen. / Zal jij inwoonkost moeten betalen aan je ouders als je afgestudeerd bent en vast werk hebt? Zoja hoeveel persen ze je af?
Nee, btw welkom in de wereld jongen.......niets is gratis.
9. Heb je een partner/lief/sponsor met wie je kosten kan delen of die je kosten injaagt?
Eé vrouw, vier kinderen, twee katten, twee auto's en een huis van een half miljoen...........you do the math.
Jij kan het weten, want jij leest de knijptang. Waarom zou ik er niet voor kiezen, welk alternatief is beter volgens jou?
ik had nu ook op school kunnen zitten, waar ik, gezien een knieblessure die in de afgelopen zomer verholpen is, een jaar sowieso zou hebben verkloot, aangezien mijn knie stagelopen absoluut nog niet aan zou hebben gekund (+ zo'n 2,5 uur reizen per dag) en mn schooljaar voor de eerste helft gevuld zou zijn met een stage.
Enig idee wat dat aan studiefinanciering zou hebben gekost en dan had ik ook nog recht op huurtoeslag gehad EN had ik nog een extra jaar studiefinanciering moet trekken.
Denk dat de maatschappij fiscaal gezien zo een stuk gunstiger uitkomt, aangezien ik er nu ook nog daadwerkelijk voor werk. Mocht ik stage hebben gelopen, dan zou ik recht hebben op een vergoeding hiervoor, zonder dat dit ook daadwerkelijk iets op de roosters voor de vaste werknemers van de stageinstellingen zou uitmaken, aangezien een stagiair boventallig is en dus alleen maar meer kost, zonder dat de cijfers aangeven dat de productie omhoog is gegaan. -> nog meer kosten.
Ik woon in een huis waar eigenlijk niemand in wilde wonen, aangezien alle 4 stellen voor ons het huis geweigerd hebben. Wij konden ons niet beter wensen. Er zijn nu weer twee studentenkamers vrij en een lang leegstaande huurwoning is weer bewoond.
We komen rond, ik heb geen behoefte aan een nog luxer leven, mn knie kan heel prima herstellen en ik vul een aantal niches in waar weinig mensen trek in hebben, gezien de diensten die ik draai.
Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar soms liggen de zaken misschien iets anders dan je in eerste instantie denkt Rob_G.
9. Heb je een partner/lief/sponsor met wie je kosten kan delen of die je kosten injaagt?
Eé vrouw, vier kinderen, twee katten, twee auto's en een huis van een half miljoen...........you do the math.

Je studie niet afmaken vanwege een knieblessure is wel het lauwste excuus wat ik ooit gehoord heb. 2,5 uur reizen zal je niet met de fiets doen neem ik aan? Je kan je studie en je studiefinanciering trouwens ook makkelijk een jaar stop zetten, je bent echt niet verplicht om studiefinanciering te trekken. Je kan op je studie naar alle waarschijnlijkheid ook wel makkelijk regelen dat je je stage uit stelt en een jaar later doet. Dus mij maak je niet wijs dat jij een studie uit nood moet stoppen vanwege een knieblessure.
Kijk, even goede vrienden, maar ik kan het slecht trekken dat mensen 10 uur per week gaan werken omdat ze dat wel relaxed vinden, maar dan wel afhankelijk zijn van subsidies en toeslagen die andere voor hen betalen. Dan kan je de zaak wel zo draaien dat jij misschien op dit moment een nog grotere ontvanger zou zijn als je nog op school zou zitten, maar dat is natuurlijk wel een investering, iets wat zich hopelijk terug betaald na die studie.
Haha, lees jij mijn privé berichten ofzoIk heb net bij volvo gesoliciteerd voor nachtwerk. Tverdiend aardig maar dus helemaal niet als ik er 400-500 euro van moet trekken/maand Dat van dikke premies en vakantiebonussen is wel niet waar want mijn stiefpa en zijn broer werken ook bij volvo. Nu nog hopen dat ik aangenomen wordt want er zijn duizenden mensen aan het soliciteren bij volvo trucks en er worden er maar 400 aangenomen. Wish me luck
Woon jij soms ook in/rond Gent?
Jouwe en mijne naast mekaar
http://www.pconline.com.cn/mobile/n...n :D[/QUOTE] good luck ;) trucks of cars??
2. Welk werk doe je en verdient het goed of ben je student?
Zelfstandige in horeca,Verdient zeer goed,heb geen klagen ga ier geen cijfers van zeggen (you wish)

Nee dus.
Hoe ik aan mn geld kom?
Simpel, werken, werken en nog s werken!