Fitness Seller

hoe kom jij aan je geld

Ik verkoop silkroad accounts :D

• Topic Starter Topic Starter
Auto's wassen, veel auto's wassen. Tussen de 300 en 800 per dag.....................nog interesse? :D

Das wel veel ze, tzou mij wel lukken ma ik ben meer iemand die iets langer werkt aan iets en dat de auto's kwaliteitsvol gewassen zijn :p Maar hard werke schrikt mij niet af hoor :D

Das wel veel ze, tzou mij wel lukken ma ik ben meer iemand die iets langer werkt aan iets en dat de auto's kwaliteitsvol gewassen zijn :p Maar hard werke schrikt mij niet af hoor :D

Interesse om in Nederland te werken/wonen? Want mensen die niets hebben tegen hard werken zijn hier schaars. Oh, je kunt je BB dromen dan ook laten varen want dit vreet zoveel caloriëen dat je geen tjd genoeg hebt ze er weer aan te eten. Bovendien is trainen ook vrijwel onmogelijk doordat je vaak alleen nog maar op de bank kan hangen van vermoeidheid. En ja, ik heb het zelf ook gedaan, dus ik weet waar ik over praat.

Eens kijken wat je zegt wanneer je 100 auto's hebt gewassen. :D

Eens kijken wat je zegt wanneer je 100 auto's hebt gewassen. :D

Ik voel het zelfs al na 2 auto's :p
Maar als ik dubbel zou verdienen dan bij volvo? No problem !!! I'm on my way :D
Mijn materiele dromen zijn meer waard dan mijn lichaamsdromen. Ik wil zelfs op zaterdag werken tegen extra verloning. Geef mij een seintje als je mij wilt aannemen :p

Ik heb al eens op interim werk gedaan waar ik na het eerste kwartier dacht dat ik dood ging gaan. Na de 16de minuut dacht ik dat mijn armen gingen afvallen, na een half uur voelde ik mijn schouders niet meer en na een uur verzuurde mijn hele midden- en bovenrug. Elke minuut dat ik werkte was net of ik een uur bezig was. Uiteindelijk ben ik niet meer beginnen denken aan de tijd en ben ik beginnen tellen of in mijn eigen zat ik wat te denken aan dingen om me bezig te houden. Je moet je verstand gewoon op nul zetten en dan lukt het. Toen het plaspauze was en ik mij neerzette voelde ik mij ongelooflijk zalig. Ik voelde het bloed weer door mijn benen stromen. Een echt ontlading en dan nog eens een piske doen da ik al had opgehouden. Da was een zalig moment :D Na die dag heb ik wel besloten dat nooit meer te doen omdat het de schandalig kleine verloning van 9.??/u brutto (op interim dus ook netto) niet waard was maar moest dat 15-20 euro/uur netto scheppen ik wist wat ik zou doen voor de komende jaren hoor :p Mijn Ik zou totaal niet meer kunnen trainen maar als ik er mijn financiele dromen mee waar kan maken ... :D

Ik moest dus aan den band staan en deegschelletjes aan een immens tempo op lasagnes leggen. Normaal kan je amper mee maar je moet je inbeelden dat je meekan en dan kan je net mee. Dan moet ge u nog de hele tijd wat bukken en draaien en uw armen enorm opheffen om de deegschelletjes op de lasagne te smijten. Wat een job ... but i survived. 2 jaar geleden heb ik bij volvo cars gewerkt.Elke dag versleepte ik tonnen aan van die blue boxen in het magazijn. Netjes verdiend en beste jobervaring ooit :p Alleen wat last gehad van mijn polsen en mijn enkels zagen soms zelfs blauw omdat ik niet tegen die werkschoenen kon. Soms deed ik even andere schoenen aan maar da mocht nie :p

Laatst bewerkt:
1. Hoe oud ben je
32

2. Welk werk doe je en verdient het goed of ben je student?
Freelance Interim manager en een eigen bedrijf. Hou netto zo'n 5-6000 p/md over afhankelijk van het aantal uren dat ik maak.

3. Hoe kom jij aan je geld dat je uitgeeft aan deze sport (fitnessabo, supplementen, homegym ... ouders, vakantiejob, werk, sparen ...)
Werken......hoe anders?

4. Wat betaal jij voor je fitnessabo en supplementen per jaar? (in euro)
Homegym, geen reis-/wachttijden, breezah sletjes of stijgende aboprijzen.

5. Offer jij andere luxe materialen op om deze sport verder te blijven doen of supplementen te kopen (voorbeeld geen nieuwe gsm dit jaar maar wel extra voeding en supplementen)
Nee

6. Hoe sta jij tegenover mensen met meer/minder geld?
Verschil is er en zal er altijd zijn. Voor mensen met de juiste kwaliteiten is rijkdom een keuze.

7. Indien je arm bent, denk je ooit rijk te worden? Zoja hoe? Indien je rijk bent, ga je mij die samsung u600 kopen als die in april 2007 uitkomt?
Wat is rijk?
Ik wil die Samsung best voor je kopen, maar dan zul je er eerst voor moeten werken.

8. Moest jij inwoonkost betalen aan je ouders toen je voor het eerst vast werk had en nog niet alleen kon gaan wonen. / Zal jij inwoonkost moeten betalen aan je ouders als je afgestudeerd bent en vast werk hebt? Zoja hoeveel persen ze je af?
Nee, btw welkom in de wereld jongen.......niets is gratis.

9. Heb je een partner/lief/sponsor met wie je kosten kan delen of die je kosten injaagt?
Eé vrouw, vier kinderen, twee katten, twee auto's en een huis van een half miljoen...........you do the math.

Doe je goed!

Ik denk dat Tsunami de 'rich mofo of the month' is!

Jij kan het weten, want jij leest de knijptang. Waarom zou ik er niet voor kiezen, welk alternatief is beter volgens jou?

ik had nu ook op school kunnen zitten, waar ik, gezien een knieblessure die in de afgelopen zomer verholpen is, een jaar sowieso zou hebben verkloot, aangezien mijn knie stagelopen absoluut nog niet aan zou hebben gekund (+ zo'n 2,5 uur reizen per dag) en mn schooljaar voor de eerste helft gevuld zou zijn met een stage.
Enig idee wat dat aan studiefinanciering zou hebben gekost en dan had ik ook nog recht op huurtoeslag gehad EN had ik nog een extra jaar studiefinanciering moet trekken.
Denk dat de maatschappij fiscaal gezien zo een stuk gunstiger uitkomt, aangezien ik er nu ook nog daadwerkelijk voor werk. Mocht ik stage hebben gelopen, dan zou ik recht hebben op een vergoeding hiervoor, zonder dat dit ook daadwerkelijk iets op de roosters voor de vaste werknemers van de stageinstellingen zou uitmaken, aangezien een stagiair boventallig is en dus alleen maar meer kost, zonder dat de cijfers aangeven dat de productie omhoog is gegaan. -> nog meer kosten.

Ik woon in een huis waar eigenlijk niemand in wilde wonen, aangezien alle 4 stellen voor ons het huis geweigerd hebben. Wij konden ons niet beter wensen. Er zijn nu weer twee studentenkamers vrij en een lang leegstaande huurwoning is weer bewoond.
We komen rond, ik heb geen behoefte aan een nog luxer leven, mn knie kan heel prima herstellen en ik vul een aantal niches in waar weinig mensen trek in hebben, gezien de diensten die ik draai.

Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar soms liggen de zaken misschien iets anders dan je in eerste instantie denkt Rob_G.

Je studie niet afmaken vanwege een knieblessure is wel het lauwste excuus wat ik ooit gehoord heb. 2,5 uur reizen zal je niet met de fiets doen neem ik aan? Je kan je studie en je studiefinanciering trouwens ook makkelijk een jaar stop zetten, je bent echt niet verplicht om studiefinanciering te trekken. Je kan op je studie naar alle waarschijnlijkheid ook wel makkelijk regelen dat je je stage uit stelt en een jaar later doet. Dus mij maak je niet wijs dat jij een studie uit nood moet stoppen vanwege een knieblessure.

Kijk, even goede vrienden, maar ik kan het slecht trekken dat mensen 10 uur per week gaan werken omdat ze dat wel relaxed vinden, maar dan wel afhankelijk zijn van subsidies en toeslagen die andere voor hen betalen. Dan kan je de zaak wel zo draaien dat jij misschien op dit moment een nog grotere ontvanger zou zijn als je nog op school zou zitten, maar dat is natuurlijk wel een investering, iets wat zich hopelijk terug betaald na die studie.

9. Heb je een partner/lief/sponsor met wie je kosten kan delen of die je kosten injaagt?
Eé vrouw, vier kinderen, twee katten, twee auto's en een huis van een half miljoen...........you do the math.

wat voor huis heb je tegenwoordig ook in NL voor een half miljoen :rolleyes: :D

topic van de week :hedbang:

1. 18 jaar
2. student
3. lang sparen
4. abbo 250-300 euro per jaar, supps max 100 euro
5. ja
6. ik ben niet jaloers op mensen met meer geld, ik ben tevreden met wat ik zelf bereik
7. ik heb zelfs geen geld voor 3 lagig toiletpapier
8. neen ik moet geen inwoonkost betalen
9. ik heb al zo weinig dus ik deel met niemand niets

Je studie niet afmaken vanwege een knieblessure is wel het lauwste excuus wat ik ooit gehoord heb. 2,5 uur reizen zal je niet met de fiets doen neem ik aan? Je kan je studie en je studiefinanciering trouwens ook makkelijk een jaar stop zetten, je bent echt niet verplicht om studiefinanciering te trekken. Je kan op je studie naar alle waarschijnlijkheid ook wel makkelijk regelen dat je je stage uit stelt en een jaar later doet. Dus mij maak je niet wijs dat jij een studie uit nood moet stoppen vanwege een knieblessure.

Kijk, even goede vrienden, maar ik kan het slecht trekken dat mensen 10 uur per week gaan werken omdat ze dat wel relaxed vinden, maar dan wel afhankelijk zijn van subsidies en toeslagen die andere voor hen betalen. Dan kan je de zaak wel zo draaien dat jij misschien op dit moment een nog grotere ontvanger zou zijn als je nog op school zou zitten, maar dat is natuurlijk wel een investering, iets wat zich hopelijk terug betaald na die studie.

Hoezo niet afmaken? Heb ik nergens gezegd en zal ook zeker niet gebeuren. Ik heb alle punten van mijn studie in een keer gehaald, doe een verkort traject van 3 ipv 4 jaar en die punten blijven 5 jaar geldig. En nee de stage uitstellen naar een volgend jaar had ook geen zin gehad gezien het minimum aantal stageuren dat ik moet lopen. (zo'n 60% van de opleiding)
Ik zou een stage in warnseld gaan lopen en dat is nogal een eindje reizen. En 36 uur stage was gewoon geen optie. Ik ben dit jaar gaan werken omdat school dus sowieso geen zin had.
Binnenkort bepaal ik of ik komend jaar weer naar school ga, mogelijkheid is aanwezig om een loonschaal omhoog te gaan. In dat geval zou ik nog een jaarcontract nemen (ook voor wat meer uren)
Stufi staat overigens ook stop. Dat heb ik nl nodig om mijn studie af te maken.

Haha, lees jij mijn privé berichten ofzo :D Ik heb net bij volvo gesoliciteerd voor nachtwerk. Tverdiend aardig maar dus helemaal niet als ik er 400-500 euro van moet trekken/maand Dat van dikke premies en vakantiebonussen is wel niet waar want mijn stiefpa en zijn broer werken ook bij volvo. Nu nog hopen dat ik aangenomen wordt want er zijn duizenden mensen aan het soliciteren bij volvo trucks en er worden er maar 400 aangenomen. Wish me luck :D
Woon jij soms ook in/rond Gent?
Jouwe en mijne naast mekaar :p
http://www.pconline.com.cn/mobile/n...n :D[/QUOTE] good luck ;) trucks of cars??

kheb bij volvo trucks gesoliciteerd. Daar starten ze met een nachtploeg vanaf april. 7 uur per dag werken en de laatste dag van de week 6 uur. Wel jammer, kwou dat het telkens 8 uur was dan kon ik meer verdienen zoals in cars maja kben al blij als ik daar mag beginne.

Werk jij daar ook ofzo? :D

Student, 10-12,5K netto per jaar. En ik moet geen inwoningskosten betalen, alleen een significante bijdrage leveren in het huishouden, en aangezien ik van koken hou.:D

1. Hoe oud ben je
28
2. Welk werk doe je en verdient het goed of ben je student?
Calculator/verkoper, en kleine 40 mille per jaar, dus verdient niet slecht
3. Hoe kom jij aan je geld dat je uitgeeft aan deze sport (fitnessabo, supplementen, homegym ... ouders, vakantiejob, werk, sparen ...)
Werk
4. Wat betaal jij voor je fitnessabo en supplementen per jaar? (in euro)
1000
5. Offer jij andere luxe materialen op om deze sport verder te blijven doen of supplementen te kopen (voorbeeld geen nieuwe gsm dit jaar maar wel extra voeding en supps)
Nope
6. Hoe sta jij tegenover mensen met meer/minder geld?
Niet mijn leven
7. Indien je arm bent, denk je ooit rijk te worden? Zoja hoe? Indien je rijk bent, ga je mij die samsung u600 kopen als die in april 2007 uitkomt? :D
Rijk? Nope. Genoeg om ruim te leven, jep.
8. Moest jij inwoonkost betalen aan je ouders toen je voor het eerst vast werk had en nog niet alleen kon gaan wonen. / Zal jij inwoonkost moeten betalen aan je ouders als je afgestudeerd bent en vast werk hebt? Zoja hoeveel persen ze je af?
Nope, was helemaal gratis.
Vrouwtje werkt parttime.
Moet wel, met die lasten tegenwoordig.

@BuilderB:
No offence kerel, maar hoe krom is NL?
Jij wilt niet meer werken, krijgt toeslagen, en anderen die zichzelf het lepazerus werken net boven alles uitkomen houden niks over.
Jij als linkse rakker hoort de helft aan iemand die het midner heeft te geven:)

Terug
Naar boven