XXL Nutrition

Hoe krijg je borstspieren?

ja tuurlijk worden ze sterker maar verwacht niet van dat je een enorme borst gaat kweken

daarvoor moet je met gewichte werke

succes

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan toch niet op mijn 13e met gewichten werken...

je hebt nog niet de leeftijd om met (zware) gewichten te werken en/of een enorme borst te kweken.. en ja, van opdrukken worden je borstspieren sterker ;) ik zou daar eerst mee beginnen..

en is ook kostelijk....je moet dan een BH kopen....cup ????

Kom nog maar eens terug binnen een paar jaar.

Nou zeg, geef die arme jongen toch eens wat goed advies. Opdrukken is zeker niet verkeerd. Zet 3 stoelen in een driehoek neer met tussenruimte ertussen zodat je met je voeten en met je handen op de stoelen steunt en dan tussen de stoelen laten zakken en opdrukken waarbij je vooral je borstspieren het werk probeert te laten doen ipv je triceps. Succes gegarandeerd.

Druk je op op verschillende manieren . Gewoon , onder een hoek ( met je voeten op een stoel of op een kast ) ...

Arnold Schwarzenegger ontdekte BB op zijn 13e.. dus het is theoretisch wel mogelijk.. maar moet je kijken wat hij er allemaal voor deed. dat kun je niet verwachten van een ander op die leeftijd.. en als je het niet zo aanpakt als Arnie, dus niet zo op je eten let etc. etc. etc. zal het waarschijnlijk je groei belemmeren.. kijk, als dat is wat je wil... be my guest, ja toch..

er was een poos geleden zo'n documentaire op rtl4, waar zoiets aan het bod kwam..

niet zo schokkend als die anabolenbillie, maar kwam in de buurt.

Ja als je nu al een dikke kast wil kweken zeker op je voeding letten en anders gewoon houden bij opdruk werk en je aanhechtingen lekker sterk laten worden voordat je met oud ijzer gaat lopen gooien!

Ik kan toch niet op mijn 13e met gewichten werken...

Jawel hoor, gesteld dat het correct gebeurt. Het probleem is alleen dat de meeste sportscholen in Nederland er niet aan willen, omdat hun begeleiding ondermaats is en ze daarom met minderjarigen geen risico willen lopen. Kan je ze niet eens kwalijk nemen, eigenlijk.

Kortom: hoewel het in principe geen probleem is, zal het toch lastig worden. Dus kan je het voorlopig bij wat creatieve dingen thuis houden. Optrekken, opdrukken, met een grote autoband nekdrukken, dat soort zaken. Hoeft geen cent te kosten, en toch kan je daar al een goed begin mee maken.

Terug
Naar boven