- Waardering
- 8.339
Gewoon het bankje van de smith er weer onder schuiven na de staande calf raises, daarop zitten en de stang op mijn knieën. Gaat prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmm misschien toch maar weer een keertje proberen. Heb het een keertje geprobeerd maar lukte niet. Wat zet jij dan onder je voeten, ook een step?Gewoon het bankje van de smith er weer onder schuiven na de staande calf raises, daarop zitten en de stang op mijn knieën. Gaat prima.
Aah ja een paar plates, is een stuk lager als de step dus dat moet wel lukken. Ga dat de volgende keer proberen.Nee, ik maak gewoon een soort hoek met mijn benen. Dus niet helemaal 90 graden, maar iets meer schuin. Scheelt dat ik lang ben en dan dus nog aan de grond kom. Werkt goed. Je zou er evt ook wel iets onder kunnen leggen, paar plates ofzo.
iK superset zittend altijd met staand of donkeys met iemand op mn rug
Laatste set altijd dropset van beide oefeningen
Tevens helpt de schuine loopband ook het een en ander

Precies ik vind het ook irritant als mensen 30+ reps doen en dan super snel op en neer gaan want 'kuiten reageren beter op hoge reps'. Wanneer je dan uitlegd dat de gastronemius voornamelijk uit fast twitch fibers bestaan en dus op lage reps beter reageren, kijken ze je aan alsof ze water zien branden.