Leaf
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.72m. Sport al mijn hele leven. Sinds 6 jaar fitnes, laatste jaar echt wat zwaarder.
Mijn zoontje van 8 is 1.47m. Fitnest natuurlijk niet. Maar ben wel nieuwsgierig hoe hij is wanneer hij 18 is.
Een ecto als je hem niet snel in het squatrek gooit.
1.72m. Sport al mijn hele leven. Sinds 6 jaar fitnes, laatste jaar echt wat zwaarder.
Mijn zoontje van 8 is 1.47m. Fitnest natuurlijk niet. Maar ben wel nieuwsgierig hoe hij is wanneer hij 18 is.
of was het een ''foutje''.Zoo jij had er vroeg zin in?of was het een ''foutje''.
Doet die ook al een sport?
Ja, was een beetje vroeg. Niet gepland maar wel gewenst. Zou mijn ventje voor geen goud willen missen.
We hebben even en time out wat sport betreft, hij is aan het rondkijken wat hij echt leuk vindt. Zelf vind ik judo een goed idee voor hem.

Ja, dat is wel het streven. Hij "traint" thuis weleens voor de grap met dumbbells maar ik heb zelf de overtuiging dat het niet gezond is om hem dat dagelijks te laten doen. Maar het trekt hem wel. Ook omdat veel mensen in de omgeving serieus aan krachttraining doen. Hij raad mensen serieus shakes aan.![]()
heheyeahhh hij komt er wel..!!
trouwens opdrukken enzo kan gewoon kwaad he.. dat zal die waarschijnlijk ook bij judo krijgen.. dus is die toch lekker bezig!!
Beeesthehe

Lijkt me geweldig. Met een beer van een zoon van 18 ben ik 34 en gaan we gezellig samen stappen.![]()

Haha @ denken dat je zoon op zn 18de nog met je wil stappen![]()

Haha @ denken dat je zoon op zn 18de nog met je wil stappen![]()
ow hij wordt wel volwassen opgevoed dan.. toen ik 8 was had ik van me leven nog nooit van mysteryland of zulke muziek gehoord.. hoogstens van de vengaboys
mja komt ook doordat je pas 24 bent en je dus nog hardstikke jong met alles bent, wel grappig
Omdat je niet met je moeder losss hoort te gaan.