Ik weet niet of ik het hier goed post, maar ik was benieuwd.
Hoe lang ben je al bezig met BB en wat heb je in die tijd bereikt (Qua gewicht/stats).
Hoe lang ben je al bezig met BB en wat heb je in die tijd bereikt (Qua gewicht/stats).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) toen woog ik ongeveer 65 kilo bij 1.88 en stelde ik nogal weinig voor, heb toen ongeveer 1.25 jaar hard getraind, maar totaal niet goed gegeten, toch 10kg gegained en superdroog gebleven, ben toen beter gaan trainen en ietwat op mijn voeding gaan letten, maar gainde nog niet echt goed omdat ik nog steeds te weinig at, na de vakantie ben ik goed hard gaan vreten en natuurlijk goed hard gaan trainen, weeg inmiddels 92.5 bij 1.88
ben 20 kg aangekomen kom van 80 kg 183 en nu 102 kg 184.Zal ik aftrappen.
Laat ik eerst zegen dat ik wat ik doe nooit echt als bodybuilding gezien heb, meer gewoon als krachttraining.
Totale ervaring bijna 30 jaar waarvan de eerste twee jaar als ondersteuning voor een andere sport, daarna alleen KT
Stats
huidig LG 116 kg, vet% ca 14% (huidplooimeting). Hoogste LG 123kg.
Bp 205kg
Sq 265kg
Dl 305kg
Wil ik ook wel weten.
Zal ik aftrappen.
Laat ik eerst zegen dat ik wat ik doe nooit echt als bodybuilding gezien heb, meer gewoon als krachttraining.
Totale ervaring bijna 30 jaar waarvan de eerste twee jaar als ondersteuning voor een andere sport, daarna alleen KT
Stats
huidig LG 116 kg, vet% ca 14% (huidplooimeting). Hoogste LG 123kg.
Bp 205kg
Sq 265kg
Dl 305kg
Wil ik ook wel weten.
En heb je een foto ofzo?
Wel indrukwekkende stats