MuscleMeat

Hoe lang bezig?

Hybr1d

Cool Novice
Waardering
0
Ik weet niet of ik het hier goed post, maar ik was benieuwd.

Hoe lang ben je al bezig met BB en wat heb je in die tijd bereikt (Qua gewicht/stats).

Zal ik aftrappen.

Laat ik eerst zegen dat ik wat ik doe nooit echt als bodybuilding gezien heb, meer gewoon als krachttraining.

Totale ervaring bijna 30 jaar waarvan de eerste twee jaar als ondersteuning voor een andere sport, daarna alleen KT

Stats

huidig LG 116 kg, vet% ca 14% (huidplooimeting). Hoogste LG 123kg.

Bp 205kg
Sq 265kg
Dl 305kg

Echt intensiever vanaf september
daarvoor al een jaar of anderhalf jaar ge'fitnesst', maar dat stelt natuurlijk niets voor.

Ben nu 2 jaar echt aan het bb .
Ik heb van tevoren ook getraint maar dan aleen voor de fitness.
ik weegde 4 jaar geleden 82kg met een lengte van 1.78m niet veel spieren maar meeste vet .
Toen ben ik afgevalen naar 68 kg door cardio en kracht training (eigelijk niet moeten doen maar toen wist ik niet wat ik nu wist )vetpercentage van 5.3

Dus 2 jaar geleden begonnen te trainen en eten eten en eten .
Toen woog ik ondertussen 71kg
Nu weegt ik 81kg met een vetpecentage van 15%
stats:
1,78
80kg
armen:35cm
borst rug: 106cm

BP 100
DL 145

Ben op mijn 16de begonnen met fitness met 2 vrienden van me. Fitness is al niet eens het juiste woord, btje bijpraten over het weekend etc is meer op zijn plaats. Op mijn 17de begon ik met kickboksen en deed ik fitness als ondersteuning, 3x kickboksen en 2x fitness. Rond mijn 18de zag ik het nut van eten in, en begon ik te groeien. Ik zat toen zo rond de 85 kg bij 2,00 m. Toen ik begon zat ik rond de 76. Nu ben ik inmiddels 19 en ben ik 105 kg bij 14%. Over 2 maand ga ik 1x in de week kickboksen en ga ik 3 x krachttraining/bodybuilding doen. Je komt steeds meer te weten en je stelt steeds hogere doelen en dat motiveert me! Acteur dolph lundgren is een voorbeeld voor me, hij is best groot bij zijn 2,00 m lengte.

ik ben 2 jaar geleden begonnen (januari :P ) toen woog ik ongeveer 65 kilo bij 1.88 en stelde ik nogal weinig voor, heb toen ongeveer 1.25 jaar hard getraind, maar totaal niet goed gegeten, toch 10kg gegained en superdroog gebleven, ben toen beter gaan trainen en ietwat op mijn voeding gaan letten, maar gainde nog niet echt goed omdat ik nog steeds te weinig at, na de vakantie ben ik goed hard gaan vreten en natuurlijk goed hard gaan trainen, weeg inmiddels 92.5 bij 1.88

ik ben nu 4 maand bezig en raak er meer en meer door gepassioneerd.
In het begin wilt ge alleen spieren en trainen.
Nu let ik ook op mijn voeding en let ik op dat ik niet overtrain.
in het begin was het ook Full Body en nu meer spiergroep per spiergroep.
Het wordt alsmaar leuker!!

kleine 2 jaar geleden begonnen met fitnis om me buik wegte trainen maar na paar maanden 2 keer per maand te gaan lopen en toen dacht ik laat ik krachtraining gaan doen dus mijn eiegen schema gemaakt 5 kee rper week trainen en dan elke dag borst triceps biceps lol maja dat werkte dus niet echt :S toen kwam ik een jaartje geleden op deze site en ben ik serieus gaan lezen en een normaal schema gemaakt met rust erin en toen ben ik eindelijk vooruit gegaan :p ben 20 kg aangekomen kom van 80 kg 183 en nu 102 kg 184.

bp:100 1 rep
squat 140 1 rep
deadlift 180 1 rep

Zal ik aftrappen.

Laat ik eerst zegen dat ik wat ik doe nooit echt als bodybuilding gezien heb, meer gewoon als krachttraining.

Totale ervaring bijna 30 jaar waarvan de eerste twee jaar als ondersteuning voor een andere sport, daarna alleen KT

Stats

Bp 205kg
Sq 265kg
Dl 305kg

wat is je lengte eigenlijk?

Ben iets langer dan anderhalf jaar bezig met bb.

Zal ik aftrappen.

Stats

Bp 205kg
Sq 265kg
Dl 305kg

huuuh...
doe je ook sterke man wedstrijden ?
dit zijn serieuze gewichten.

o ja , ik ben weer in september begonnen.
train sinds 1994 onregelmatig .
heb altijd meer duursporten gedaan.
wel met ondersteunende KT.
doe nu geen duursport meer door ouderdomsgebreken:D
dus voor mij alleen nog KT.
ben sinds 13 sept. 6 KG aangekomen .
ben 1.91 en weeg nu 95KG.

Jezus 3XL wat een stats man!!

heb al meerder malen in je gallery gekeken, maar telkens geen foto's!! ga je er binnenkort wat posten?

ik ben in de zomer begonnen (juli dacht ik)

Fitness bezig sinds september '05. En sinds Januari '06 echt krachttraining (1m83 - 60 kg). Ondertussen 10kg bijgekomen (1m83 - 70 kg)

begonnen met KT 2,5jaar terug.

lengte: 1m89
gewicht: 70kg

huidig:90kg

kon eigelijk beter al vind ik die 20kg toch al goed, maar mag in 2007 zeker nog 5kg extra bijkomen.

Ik train zo'n anderhalfjaar.

Begonnen met 55 kilo @ 1m 73. Percent: geen idee, waarschijnlijk onder de 10
NU: 77 kilo @ 1 m 73 vetp: 12-13%(schatting)

Terug
Naar boven