MuscleMeat

hoe lang kun je spacecake bewaren?

Lumey

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
ik wil zaterdag een cake maken, zou ik die cake maandag nog kunnen eten? Of zou hij dan uitgedroogd zijn ofzo?

Ik vind zo'n cake best al wel droog eigenlijk. Wie weet het?

geen idee, het uitdrogen kun je gedeeltelijk voorkomen door toevoeging van citroensap aan de cake en natuurlijk zoveel mogelijk luchtdicht te verpakken voordat je hem wegzet.

Evenlang als elke cake. Tot maandag lukt wel. En als je hem te droog vind fl**ker je er toch gewoon meer boter is.

Ik heb trouwens slechte ervaringen met spacecake, de kans dat je de goede dosis pakt is erg klein. Bijna altijd te veel of te weinig.

Gebruik iets meer eieren dan dat je normaal doet, daardoor blijft hij was zachter en smeuiger,,

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks voor de reacties! Trouwens worden jullie wel stoned van wietthee? Ik niet echt, doe ik soms iets fout? Ik doe er wel altijd een klontje boter bij in omdat het thc dan beter oplost. Heeft er iemand nog een goed ( eigen gemaakt) recept??

tjah... ik rook altijd stickies, werkt perfect :thumbs:

dr. Gonzo zei:
Evenlang als elke cake. Tot maandag lukt wel. En als je hem te droog vind fl**ker je er toch gewoon meer boter is.
Ik heb trouwens slechte ervaringen met spacecake, de kans dat je de goede dosis pakt is erg klein. Bijna altijd te veel of te weinig.

Ooit iemand gehoord die er goede ervaringen mee heeft gehad?
Ik niet...

Ik wel, maar ook slechte ervaringen..

Nooit de wiet zelf erin fl*kkeren en opvreten, vraag maar aan je ma of ze even wilt uitleggen wat marie au baine oid is :)

Lumey zei:
Oke thanks voor de reacties! Trouwens worden jullie wel stoned van wietthee? Ik niet echt, doe ik soms iets fout? Ik doe er wel altijd een klontje boter bij in omdat het thc dan beter oplost. Heeft er iemand nog een goed ( eigen gemaakt) recept??
Als ik jaren terug een goede oogst had gehad, dan gebruikte ik alle bladeren om thee van te bouwen.
Gewoon pannetje met water opzetten, dikke lading bladeren erin en gewoon een poosje laten sudderen. Dan de boel eruit halen met een zeefje, en zuipen maar.

Je hebt echt een shitload bladeren nodig, dus kom niet aan met 5 blaadjes ofzo :)

Lumey, de resten van de cake kun je gewoon een paar dagen bewaren in aluminumfolie op een donker plekje. Op de maandag is het zeker nog goed.

Ik heb er vroeger heel goede ervaringen mee gehad maar dan moest hij wel op deze manier klaargemaakt zijn:

[Link niet meer beschikbaar]

Lumey zei:

Ik zou hasj brownies bakken, veel lekkerder en je wordt er supervaag van. Gaat immers om het thc, niet de top dat je in de cake flikkert. Dat werkt alleen als je het oprookt.

Beste methode voor hasjbrownies: pakt wat bladafval of toppen gaat dat zeven. ( als je een hasj zeef/ thc zeef hebt ) houd je een soort van wit/bruin poeder over. Maak hier maar boter van en maak er hasjbrownies van. gerandeerd dat je net een paddotrip hebt. zonder gein... :D :cool: Of je koopt natuurlijk wat hasj bij de shop, maar zelf maken is beter..

Of als je echt een junk bent pm me maar heb ik een recept hoe je hasjolie moet maken... kan je ook leuke dingen meedoen :D Let op! is wel harddrugs dan.

Bij wiet thee is denk bij jou het probleem dat je de wiet niet met het water kookt. Je moet het niet hetzelfde klaarmaken als normale thee. Dus water in de pan fl*kkeren, wacht totdat het kookt, dan gooi je de wiet erin. Laat het 5-10 min koken. Dan drink je het op... en dan moet het werken. ( geen suiker erin !!!!!! )

Als ie klaar is helemaal laten afkoelen, in plakken snijden en in de vriezer gooien :)

krijg er honger van als ik dit allemaal lees..:meal:

Lumey zei:

wietthee werkt rustgevend
wordt je niet stoned van :)

Lumey zei:
ik wil zaterdag een cake maken, zou ik die cake maandag nog kunnen eten? Of zou hij dan uitgedroogd zijn ofzo?
Ik vind zo'n cake best al wel droog eigenlijk. Wie weet het?

Wie gaat er nou spacecake bewaren? Maar goed, als het dan echt moet, je kan het best een paar dagen bewaren. Geen probleem.

Terug
Naar boven