Mja ik heb er ook een deel kuren opzitten, wil dit dan zeggen dat ik een goeroe ben ? Zeker niet. Ik vind alleen dat er veel onzin verkocht wordt hier in de zin van overdrijven. Als beetje kritisch mens hoop ik dat die mensen met die erg lange hghervaringen meedraaien aan de nederlandse top in competitie. Laten we effe rekenen 1 jaar hgh 5/week * 52 = 260 dagen aan minimum 5iu per dag, = 1300iu , 1doos hgh 350 eur/100 iu, 13 dozen per jaar = 4200 EUR, je dealer matst je aan 2/3 van de prijs, 2800 eur per jaar. Laat ons eenvoudig zeggen dat we de doorsnee arbeider nemen, 1500 EUR per maand netto(en dat gaat meer zijn dan wat de meesten hier verdienen). Lijkt me allemaal zowieso niet haalbaar als niet gesponsorde pro. Conclusie, of jullie zijn en zien eruit als pros of het is allemaal maar geklets. Btw dit is geen aanval op Bigmaus of enige andere persoon. Het is gewoon tijd dat men zich wat vragen begint te stellen bij de mentaliteit die hier heerst. Als je 100kilo + bij 6% bent, dan moet je idd wel aan de meer stevigere spullen zitten om lekker te gaan. Maar dat geldt niet voor 95% van alle lezers hier, dus imo moet je je visies wat matigen.