MuscleMeat

hoe lang kuren met sth?

ik wil het gebruiken om wat massa te maken....en een klein beetje vet verlies.
maar ik hoor steeds dat er binnen 3-4 maanden al behoorlijk wat massa aan zit! Verschilt natuurlijk ook per persoon! Ik kom met 8 weken winstrol ook 9kilo aan! Winstrol only!

sth alleen is géén massa bouwer, dus houd het lekker bij je kuurtjes.

Waarom zou je van een winstrol only gelijk overstappen naar een kuur met sth..

Genoeg simpleren kuurtjes voor na een winstrol only..

Wat een flauwe kul is dat hier toch weer allemaal, ik ben bevriend met enkele kerels uit de Belgische top, en minstens 2 ervan nemen hgh 3-4 maanden max achter elkaar, meestal korter. Die onzin van minstens 12 maanden ? Wie verzint het toch. Zal 12 maanden beter zijn dan 3? Ja waarschijnlijk wel eh, na een kuur van 20 weken is je fysiek ook anders dan 10 weken. Veel renners gebruiken ook hgh en die doen het maar een maandje ofzo en ze kunnen er alleen goeie dingen over zeggen.

Wat een flauwe kul is dat hier toch weer allemaal, ik ben bevriend met enkele kerels uit de Belgische top, en minstens 2 ervan nemen hgh 3-4 maanden max achter elkaar, meestal korter. Die onzin van minstens 12 maanden ? Wie verzint het toch. Zal 12 maanden beter zijn dan 3? Ja waarschijnlijk wel eh, na een kuur van 20 weken is je fysiek ook anders dan 10 weken. Veel renners gebruiken ook hgh en die doen het maar een maandje ofzo en ze kunnen er alleen goeie dingen over zeggen.

Jah, ik denk dat al die DBB-ers met HGH gebruikerservaring ernaast zitten:rolleyes:

Na 3 maanden zie je visueel niet zo veel makker, en waar gaat het om in BB? Juistem, om het visuele gedeelte. Dus niet zo hoog van de toren schreeuwen. Het ligt er maar net aan wat je doelen zijn.

...

Laatst bewerkt:
Jah, ik denk dat al die DBB-ers met HGH gebruikerservaring ernaast zitten:rolleyes:

Mja ik heb er ook een deel kuren opzitten, wil dit dan zeggen dat ik een goeroe ben ? Zeker niet. Ik vind alleen dat er veel onzin verkocht wordt hier in de zin van overdrijven. Als beetje kritisch mens hoop ik dat die mensen met die erg lange hghervaringen meedraaien aan de nederlandse top in competitie. Laten we effe rekenen 1 jaar hgh 5/week * 52 = 260 dagen aan minimum 5iu per dag, = 1300iu , 1doos hgh 350 eur/100 iu, 13 dozen per jaar = 4200 EUR, je dealer matst je aan 2/3 van de prijs, 2800 eur per jaar. Laat ons eenvoudig zeggen dat we de doorsnee arbeider nemen, 1500 EUR per maand netto(en dat gaat meer zijn dan wat de meesten hier verdienen). Lijkt me allemaal zowieso niet haalbaar als niet gesponsorde pro. Conclusie, of jullie zijn en zien eruit als pros of het is allemaal maar geklets. Btw dit is geen aanval op Bigmaus of enige andere persoon. Het is gewoon tijd dat men zich wat vragen begint te stellen bij de mentaliteit die hier heerst. Als je 100kilo + bij 6% bent, dan moet je idd wel aan de meer stevigere spullen zitten om lekker te gaan. Maar dat geldt niet voor 95% van alle lezers hier, dus imo moet je je visies wat matigen.

:roflol:

Ok "SexB" hahahahahahahaha

Laat mij nou maar lekker een jaar hgh zetten....ga jij maar weer jaloers worden op iemand anders

:roflol:

Ok "SexB" hahahahahahahaha

Laat mij nou maar lekker een jaar hgh zetten....ga jij maar weer jaloers worden op iemand anders

Jaloers ? Ik zou niet weten waarom. Geen idee waarom jij je zo aangesproken voelt. En wat spotten met men nickje mja dat boeit me helemaal niet. Ik heb aangegeven waarom ik het allemaal onzin vind. Ik wil tenminste beetje discussie op gang trekken in plaats van het overal blind mee eens te zijn, laat het ons zo zeggen post allemaal hier is wat pics, de mensen met zoveel hgh ervaring. In elke hgh post lees, ik wel minstens 2-3 dat de gebruiker er niet klaar voor is, laat eens wat zien dan, typen en lezen kan iedereen.

Mja ik heb er ook een deel kuren opzitten, wil dit dan zeggen dat ik een goeroe ben ? Zeker niet. Ik vind alleen dat er veel onzin verkocht wordt hier in de zin van overdrijven. Als beetje kritisch mens hoop ik dat die mensen met die erg lange hghervaringen meedraaien aan de nederlandse top in competitie. Laten we effe rekenen 1 jaar hgh 5/week * 52 = 260 dagen aan minimum 5iu per dag, = 1300iu , 1doos hgh 350 eur/100 iu, 13 dozen per jaar = 4200 EUR, je dealer matst je aan 2/3 van de prijs, 2800 eur per jaar. Laat ons eenvoudig zeggen dat we de doorsnee arbeider nemen, 1500 EUR per maand netto(en dat gaat meer zijn dan wat de meesten hier verdienen). Lijkt me allemaal zowieso niet haalbaar als niet gesponsorde pro. Conclusie, of jullie zijn en zien eruit als pros of het is allemaal maar geklets. Btw dit is geen aanval op Bigmaus of enige andere persoon. Het is gewoon tijd dat men zich wat vragen begint te stellen bij de mentaliteit die hier heerst. Als je 100kilo + bij 6% bent, dan moet je idd wel aan de meer stevigere spullen zitten om lekker te gaan. Maar dat geldt niet voor 95% van alle lezers hier, dus imo moet je je visies wat matigen.

geloof me degene die een jaar lang aan de hgh zitten betalen die prijs niet ;)

vind 6 maanden meer dan zat .ga er volgende maand weer mee beginnen :rolleyes:

Check mijn rug na 2jaar hgh gebruik [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welkom in 2007 gozer....waar HGH geen 350 meer kost.
M.a.w. HGH is prima betaalbaar en kan dus voor iemand met normaal salaris prima betaald worden.

Ik geloof niet in korte HGH kuren, maar als je met onderbouwde bewijzen aankomt wil ik er wel naar kijken.

En dit is 100% geen aanval op jou, want beetje tegengas is juist goed!
Karma onderweg!!!

hgh ed zetten is wel achterhaald beter is om je lijf af en toe te triggeren.
beetje igf new style...maar dat onderbouw ik binnenkort als ik meer tijd heb

hgh ed zetten is wel achterhaald beter is om je lijf af en toe te triggeren.
beetje igf new style...maar dat onderbouw ik binnenkort als ik meer tijd heb

Mwow, hoeft ook niet eens.
Ik sluit me aan bij de penningmeester, die vind net als ik dat het erom gaat hoeveel er binnen komt (per week).

Ook de tijdstippen van injectie zijn van belang.

Laatst bewerkt:
Mwow, hoeft ook niet eens.
Ik sluit me aan bij de penningmeester, die vind net als ik dat het erom gaat hoeveel er binnen komt (per week).

Ook de tijdstippen van injectie zijn van belang.

Hoe meer hoe beter bedoel je? Oh nee dat was die andere aap :)

Check mijn rug na 2jaar hgh gebruik [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ripped to shreds :thumbup:
Bij deze acht ik het vetverbrandende element van HGH ruimschoots bewezen :cool:

Terug
Naar boven