XXL Nutrition

hoe lang kuren met sth?

Ik bescheur me hier elke zoveel weken elke keer weer met 'Dbb's Nieuwste Trends In Kuren' met natuurlijk e bijbehorende papegaaien die een paar anderen napraten.

Echt om de zoveel tijd is er wel een nieuwe 'trend'.
Nu is het evies om HGH toch minstens een jaar te gebruiken. De KOLDER.

We zijn hier geen pro-mensen.
De gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 20 jaar.
Dus het aantal jongens met een behoorlijk inkomen is ook laag.
De kuurervaring van veel jongens is redelijk, zoniet mager.

Dus waar práten we over met HGH een jaar lang spuiten??
Twee maaanden geleden was het antwoord nog: '3 maanden tot een half jaar is prima!!'

En nu schuiven we, elkander al napratend, op naar 12 maanden.

Mensen het kan zo gek niet worden hier.
Wat is de volgende trend? Test prop 26 weken snuiven?

Ga es hard trainen en dat HGH komt nog wel een keer. Over 5 jaar.

pluimpje

nee daar ben ik het nu eens voor de afwisseling niet! mee eens...:D

als je wil kuren kan je het beter goed doen... je beperkte je groei door je zwakste punt en als je dus wil maximaal wil groeien zul je alle factoren ook maximaal moeten beinvloeden....

goed eten goed trainen veel rusten en als je er a.s bijgooit kun je ook net zogoed je groeihormoon boosten... hier lullig over gaan doen is net zoiets als al die mensen die je scheef aankijken als je een joint opsteekt ... maar zich vervolgens wel ieder weekend bijna een alchol vergifting zuipen..

over de kosten is natuurlijik weer een heel ander verhaal.. in verhouding is het nog steeds erg duur voor wat je er voor terug krijgt... maarja als je de cash hebt zou ik het niet laten....

ouwhoer wat een verhaal is dit geworden.. hehe...

maar om eff terug te komen.. hoe lang hgh...

liefst zolang mogelijk... ik gebruik het alleen niet als me cash op is... :D

grtz eddy

Zal ermee te maken hebben dat HGH steeds goedkoper word.

3 maanden tot een half jaar is ook prima eigenlijk.
Maar de verleiding om het langer te gebruiken word steeds groter doordat het dus goedkoper word.

Spreek nu namens mezelf *lorre!! koppie krauw!!!!!*

Zal ermee te maken hebben dat HGH steeds goedkoper word.

3 maanden tot een half jaar is ook prima eigenlijk.
Maar de verleiding om het langer te gebruiken word steeds groter doordat het dus goedkoper word.

Spreek nu namens mezelf *lorre!! koppie krauw!!!!!*

Maak nou eens een keuze kerel, of een papegaai of een aap!

Gewoon veel geld lenen bij LEEN van Frisia en minimaal 1 jaar hoog gedoseert knallen met die hap en beste is extra lening nemen en 2 jaar erbij knallen:p

Gewoon veel geld lenen bij LEEN van Frisia en minimaal 1 jaar hoog gedoseert knallen met die hap en beste is extra lening nemen en 2 jaar erbij knallen:p

Ik ken er ook zo eentje.

Ene Europeman. Nog geen 22 ofzo was ie, ging bij Frisia lenen voor duizenden euro's, kuurtje van gekocht en na de kuur weer lekker ingezakt.

Wat zal Leen daarvan gedacht hebben? :p

Ik ken er ook zo eentje.

Ene Europeman. Nog geen 22 ofzo was ie, ging bij Frisia lenen voor duizenden euro's, kuurtje van gekocht en na de kuur weer lekker ingezakt.

Wat zal Leen daarvan gedacht hebben? :p

ja zo kennen we er velen he? die geld lenen om te kunnen kuren!! pfff:rolleyes:

Wat is er mis met lenen?
Contant betalen is zo 20ste eeuws, tegenwoordig koop je alles op afbetaling. Als ik een nieuwe tv ga kopen, uiteraard veel te duur om direct te betalen, dan vraag ik niet wat tie kost, maar wat tie per maand kost.

Terug
Naar boven